Екуменізм та апологетика

обговорення богословських думок, питань богословської освіти

Модератори: Just_me, Artur, ihor

Vasyl
дописувач
дописувач
Повідомлень: 127
З нами з: 26 січня 2009, 18:04

Повідомлення Vasyl » 11 лютого 2009, 20:00

[quote="enginer"][quote="mmm82"]


Ви апелюєте до логіки ваших співрозмовників, а вони замість того, щоб розглядати аргументи, лише займаються вашою особистістю...
НЕЦІКАВО!
Ну невже немає з ким на цьому форумі поспілкуватися???
Але ж десь вони сидять оті ідеологи, ОТІ ДОМОСПЕЧЕНЕНІ Іви Конгари та Любаки,оті Тафти, і т.д. котрі нашій молоді забивають голови отим мотлохом , що його тиражує мільйонами Свічадо (рівень батюшки Диомида не беру) читають пильно наш форум і мовчать у тряпочку....

Аватар користувача
o.Mykil
старець
старець
Повідомлень: 3456
З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
Звідки: Galicia
Контактна інформація:

Повідомлення o.Mykil » 13 березня 2009, 11:29

Для чого в Церкві Христа творчість та різноманітність?


Зустрілись троє друзів з різних конфесій. Прогулюючись по місту, вони проходили біля православного храму. Тоді православний зупинився, повернувся у сторону церкви і, шепчучи молитву, правою рукою, три пальці якої зігнув разом, зробив знак святого хреста, закінчуючи свій рух на лівій стороні плеча. Всі рушили далі.
По деякому часі зупинились біля римо-католицього храму. Римо-католик теж правою рукою, але у нього вже всі пальці були складені разом, теж ознаменував себе знаком хреста, ще з другою різницею, що завершив свій рух на правій стороні.
Вони рушили далі, знаючи, що незабаром буде баптистська будівля. Всіх мучила цікавість, що ж буде із їхнім третім другом-протестантом? Коли вони наблизились дуже близько до «дому молитви», то третій друг обернувся до них обличчям, витягнув Біблію та крикнув: «Алилуя! Покайтеся! Бог вас любить!»
Господь з неба у черговий раз усміхнувся, мовляв: «Ох, які ж ті люди творчі …»

Різноманітність – це ознака багатства і творчості. Основне, щоб вона не стала причиною роздору і непорозумінь. Коли різноманітність об’єднана, збагачуються всі і взаємодоповнюються.

В історії Церкви утворилось багато різноманітностей. Шкода, що не всі виникли з причини любові і на збагачення цілої Церкви.


http://www.rozdum.org.ua/?p=544
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!

Тарас_
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 217
З нами з: 17 квітня 2009, 14:33
Звідки: м Калуш, Івано-Франківська обл., Західна Україна
Контактна інформація:

Повідомлення Тарас_ » 21 квітня 2009, 13:06

iolay-2005 писав:Біда, та й годі! Чи не так?
Усім нам хочеться живої віри, не спотвореного розуміння Слова Божого і вчення Святих Отців, колись славної Єдиної Апостольської Кафоличної Православної Церкви, натомість маємо, даруйте, купу лайна у вигляді політиканства наших (маю на увазі і УПЦ КП, УПЦ МП, УГКЦ, УАПЦ) церков.
Мені набільш прикро, що люди, які шукали правди в Церкві, наштовхнувшись на це наше загравання зі світом спокусилися і тепер почивають в рядах сектантів.
І допоки ми сваритимемось, і визначатимемо хто з нас канонічний, а хто ні, хто кафоличний, а хто ні чи хто православний, а хто ні – сектанти потихеньку довершать свою справу. Україна стане сектанською. Тоді ми закусимо.
А, що ще гірше за все це даватимемо відповідь Святому Богу.
Біда, та й годі! Чи не так?


Праві ви були. Праві.

Сандей Анделаджка з Кінгс Кепіталом, клони подібних організацій по всій Україні. Мером Києва стають завдяки голосам сект. Протестантизм владу захоплює-Турчинов і Руслана там здається...

Що я три роки назад виписував? Дурень. І козацтво що у підписі виявилось "підставою". Додискутувались. Московський Патріархат не може бути поганим тільки через те що у назві є слово "Московський". Треба ж було скільки років щоб це зрозуміти.

orthodoxline
гість
гість
Повідомлень: 2
З нами з: 18 червня 2009, 14:32
Звідки: Чернівці

Об’єктивний аналіз екуменізму.

Повідомлення orthodoxline » 21 червня 2009, 09:14

На початку ХХ століття, поширився так званий екуменічний рух (з грец. ecumena – “Всесвіт”). Нині цей рух здійснюється головним чином у рамках Всесвітньої ради церков (ВРЦ). З 2007 року у Києві проходять традиційні січневі молитовні марафони за єдність християн, у яких беруть участь представники РКЦ, УГКЦ, УПЦ (МП), УПЦ (КП) та церкви християн віри євангельської. Православна церква є членом Всесвітньої ради церков, але широкий загал віруючих обережно ставиться до екуменічного руху. Що ж насправді являє собою екуменічний рух? Чому серед протестантів лише п’ятидесятники входять до нього? І що саме в екумені насторожує православних вірян?
Святе Письмо свідчить про існування Бога Отця, Сина і Святого Духа. Незважаючи на те, що й донині в нашому суспільстві існують представники арійської єресі, які відкидають Божество Ісуса Христа і не визнають особистості Святого Духа, на підставі Святого Письма досить легко спростувати хибність їхніх тверджень. Сам Ісус говорив про Себе, як про вічносущого Бога (Ів. 8:58), а в Дії 13:2 промовляє до віруючих в Антіохії не Бог Отець, а Бог Святий Дух, що є незаперечною ознакою Його особистості. Але чи відомо вам, що в світі існує імітація на Бога Отця, Сина і Святого Духа? Для підтвердження цієї тези пропоную звернутись до книги Одкровення і простежити виконання її пророцтв в історії.
В видінні Іван Богослов стояв на березі моря і бачив, що з води, яка в пророцтвах є символом заселеної території (Одкр. 17:5), виходить якийсь морський звір з сімома головами і десятьма рогами. Червоний змій також представлений в Одкр. 12:3 з сімома головами і десятьма рогами. Звір і змій мають однакову зовнішність – в обох є сім голів і десять рогів. Ісус Христос сказав: “Хто бачив Мене, бачив і Отця” (Ів. 14:9). Тому є підстави вважати, що змій імітує Бога Отця, а морський звір є підробкою Христа. Якщо з змієм відразу зрозуміло, що це є сатана, в честолюбні безумні плани якого давно вже входило зайняти місце Бога Отця (Ісаї 14:12-14), то хто ж тоді цей морський звір? В Одкр. 13:18 написано: “Тут мудрість! Хто має розум, нехай порахує число звірини, бо воно число людське. А число її шістсот шістдесят шість”. Підробка, як правило, майже не відрізняється від оригіналу, тому й шукати звіра слід серед християнських спільнот. Загальновідомо, що на тіарі папи римського написано “Vicarius Filii Dei”, що в перекладі з латинської означає “Намісник Сина Божого”. Латинські букви заміняємо римськими цифрами, рахуємо, і в результаті отримуємо число звіра (5+1+100+0+0+1+5+0+0+1+50+1+1+500+0+1). Але це лише одна з біблійних ознак звірини. Читаємо далі в Одкр. 13:2, що “змій дав їй свою силу, і престола свого, і владу велику”. Ісус сказав “Дана Мені всяка влада на небі й на землі” (Матв. 28:18). Також Він сказав, що отримав цю владу від Отця (Ів. 10:18). Тому як Отець дає владу Христу, так і сатана наділив владою папство. Про діяльність папства переконливо свідчить сама назва цього періоду історії – темні віки Середньовіччя. Як було зазначено раніше, Ісус Христос сказав: “Хто бачив Мене, бачив і Отця” (Ів. 14:9), тому і всі ті, хто був свідком страхітливої епохи папської інквізиції, бачили дію сатани. Папство звершувало своє служіння на протязі 42 пророчих місяців (Одкр. 13:6), або ж буквальних 1260 років (один пророчий день дорівнює одному буквальному року). Історично підтверджено, що в 538 році після 30-літньої війни, під час якої були повністю знищені три арійські народи – вандали, герули, остготи, почалося папське правління, і тривало воно до 1798 року, коли за наказом Наполеона генерал Бертьє взяв римського понтифіка у полон. Примітно, що Христос звершував Своє служіння на протязі 42 буквальних місяців. І як Христос був помер і воскрес, так і папство було смертельно поранено і опісля зцілилось (Одкр. 13:3). Рана, завдана папству в 1798 році, зцілилась в 1929 році підписанням Латеранського договору, згідно якого повністю відновлено Ватикан. Христос дотримувався Закону Божого, наголошуючи на його незмінності (Матв. 5:17,18), і папство також заставляє своїх вірян дотримуватися заповідей, тільки вже відредагованих у їхній редакції. А як ще можна назвати зміни, зроблені папською системою в Декалозі (Дан. 7:25), як не повстанням на Бога – Законодавця?
Потім Іван побачив “другого звіра, який виходив з землі” (Одкр. 13:11). Якщо в біблійних пророцтвах води символізують густонаселену територію, то земля представляє порівняно малозаселену територію. Лише одна держава, населення якої з моменту висадки пілігримів було зовсім незначним, відповідає цьому опису. Це Сполучені Штати Америки. До цих берегів пілігрими приплили, рятуючись від переслідувань з боку католицької церкви (Одкр. 12:16). Тут принцип розділення Церкви від держави став закріплений в Конституції. Як бачимо, на початку свого становлення США справді були схожі на агнця, але згідно біблійного пророцтва в кінці заговорять, як дракон (Одкр. 13:11). Вже в наш час ми спостерігаємо, що США – єдина в світі наддержава, яка накладає економічні ембарго на інші країни і самостійно веде війни, незважаючи на відсутність згоди з боку ООН та членів Ради Безпеки. Як папство в Середні віки сформувало союз церкви і держави, так і при об’єднанні церкви і держави в Америці буде сформований образ звіра. Як Святий Дух має подобу Христа, так і Америка проявить характерні риси папства. Ось що ми дізнаємося про США з Одкр. 13:12: “І вона виконувала всю владу першої звірини перед нею, і робила, щоб земля та ті, хто живе на ній, вклонилися першій звірині, що в неї вздоровлена була її рана смертельна”. В даний час тільки створюються передумови для виконання цього пророцтва. Ісус сказав, що Святий Дух прославить Його (Ів. 16:14). Так і США в майбутньому будуть сприяти прославленню папства. Америка, виконуючи роль мнимого Святого Духа, буде примушувати весь світ поклонитися папству. Ісус Христос молився про єдність віруючих. Що ж слугуватиме єднанню навколо мнимого Христа – католицизму? Як Святий Дух у виді вогняних язиків зійшов у день П’ятидесятниці (Дії 2:3), так і харизматичний рух, який виник у США, і ознакою якого є імітація біблійного дару мов – беззмістовне бурмотіння, сприяє єднанню християнських спільнот в екумені. Ось і відповідь, чому п’ятидесятники – єдині з українських протестантів, які вступили в екумену. Якщо об’єктивно проаналізувати, то екуменічна молитва з ними по суті нічим не відрізняється від спільної молитви з якутським чаклуном чи шаманом вуду, бо доведено, що бурмочуть вони ідентично.
Варто зазначити, що практика екуменічних спільних молитов не є тільки християнською. З 1986 року існує екуменічний рух, створений з ініціативи папи римського. Учасниками цього руху в італійському місті Ассізі був проведений всесвітній день молитви за мир. На зустріч були запрошені представники всіх найбільших сучасних релігій світу (брали участь представники вищого духівництва 12 релігій), у тому числі християни різних конфесій, індуїсти, сікхи, зороастристи, іудеї, мусульмани, африканські анімісти. Коментарі зайві. Це те ж саме, щоб в часи пророка Іллі Божий священик організував екуменічну зустріч з священиками Ваала і Астарти для проведення спільної молитви. Як би Бог відреагував на це? Толерантне ставлення до гріха, а не його осудження – ось що саме насторожує православних вірян в екумені! Христос сказав, що “ті, що Йому вклоняються, повинні в дусі та в правді вклонятись” (Ів. 4:24). У Бога правда одна, а в екумені у кожного своя правда.
Беручи до уваги все вищесказане, можна сміливо охарактеризувати екумену, як ще одну людську спробу збудувати вавилонську вежу, тільки тепер вже духовну. Після прочитаного виникає логічне запитання – знаючи про природу екуменічного руху, чи варто свідомим християнам бути його учасниками?

orthodoxline
гість
гість
Повідомлень: 2
З нами з: 18 червня 2009, 14:32
Звідки: Чернівці

Повідомлення orthodoxline » 21 червня 2009, 09:18

Останні події свідчать, що харизмати справді стають об’єднавчою ланкою в екуменічному русі http://news.invictory.org/issue23790.html
Присутність баптистів просто дивує! Взагалі-то, це є рішення баптистів всієї України єднатися з деструктивними сектами, чи приватна позиція Коменданта?

Аватар користувача
o.Mykil
старець
старець
Повідомлень: 3456
З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
Звідки: Galicia
Контактна інформація:

Повідомлення o.Mykil » 21 червня 2009, 18:03

Тема екуменізму (правдивого та мнимого) вже тут обговоювалася, між іншим, - http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php? ... sc&start=0

3. Рекомендації:

1. Перед створенням теми, пошукайте чи таке вже не обговорювалося...

http://forum.ugcc.org.ua/profile.php?mode=register

А ось є цікаве та повчальне про "бачення історії зсередини" http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?t=1329
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Повідомлення romanm » 21 вересня 2009, 11:24

http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php? ... 3+vicarius



Загальновідомо, що на тіарі папи римського написано “Vicarius Filii Dei”, що в перекладі з латинської означає “Намісник Сина Божого”. Латинські букви заміняємо римськими цифрами, рахуємо, і в результаті отримуємо число звіра (5+1+100+0+0+1+5+0+0+1+50+1+1+500+0+1). Але це лише одна з біблійних ознак звірини.


Що панство може сказати на цю річ:)?

Аватар користувача
Олюнька
старець
старець
Повідомлень: 1445
З нами з: 23 січня 2008, 10:42
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Повідомлення Олюнька » 21 вересня 2009, 12:10

romanm писав:http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?t=1334&highlight=%ED%E0%EF%E8%F1++%F2%B3%E0%F0%B3+vicarius



Загальновідомо, що на тіарі папи римського написано “Vicarius Filii Dei”, що в перекладі з латинської означає “Намісник Сина Божого”. Латинські букви заміняємо римськими цифрами, рахуємо, і в результаті отримуємо число звіра (5+1+100+0+0+1+5+0+0+1+50+1+1+500+0+1). Але це лише одна з біблійних ознак звірини.


Що панство може сказати на цю річ:)?


Скажу що вже дістали з тими цифрами. А чому додаєте? Може варто перемножили чи повіднімати? :o
а нас колись в селі був такий випадок, що на стіні будинку висвітлювалось число, подібне на три шістки, то всі односельчани ходили на то дивитись (уявіть себе на місці власників будинку). Потім виявилось, що це на лампі було олівцем написано і так тінь падала :D
Моє шанування! Ваша с. Катерина, МНІ

Аватар користувача
Olya
активний учасник
активний учасник
Повідомлень: 385
З нами з: 25 лютого 2009, 08:50
Звідки: м.Івано-Франківськ

Повідомлення Olya » 21 вересня 2009, 12:26

Як можна слова "Намісник Сина Божого" перевести на цифри і щоб вийшло число звіра? Цим же змінюється саме трактування вислову. Наскільки мені відомо, то Петро був першим намісником Сина Божого.
Тим більше чому лат. літеру u перевели в цифру 5. Якщо б складалося число звіра без цієї літери, то я певна її б не рахували.

http://uk.wikipedia.org/wiki/Vicarius_F ... te_note-13

З цього сайту можна побачити, що ця фраза є підробка Дарі Костянтина і стосувалася апостола Петра.
Розум людини обдумує путь її, але кроки її наставляє Господь.(Прип. Соломона 16:9)
Все буде добре!!!

Kaktus
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 183
З нами з: 05 березня 2010, 10:05

Re: Екуменізм та апологетика

Повідомлення Kaktus » 16 березня 2010, 19:53

Код: Виділити все

"Сидять у вагоні троє: Католицький Священик і т. д."

Анекдот із явно антисемітським підтекстом – пропоную адміну негайно видалити.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Екуменізм та апологетика

Повідомлення о.Олег » 18 березня 2010, 13:55

Kaktus писав:

Код: Виділити все

"Сидять у вагоні троє: Католицький Священик і т. д."

Анекдот із явно антисемітським підтекстом – пропоную адміну негайно видалити.

реакція від Вас очікувана але:
всі пропозиції до модераторів - лише приватно. Надіюсь на розуміння
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Re: Екуменізм та апологетика

Повідомлення romanm » 18 березня 2010, 13:58

Kaktus писав:

Код: Виділити все

"Сидять у вагоні троє: Католицький Священик і т. д."

Анекдот із явно антисемітським підтекстом – пропоную адміну негайно видалити.

Надіюсь, що не гріх буде говорити, що євреї також можуть бути такими як і інші народи? Чи це буде антисемітизм? Вистачить дурниці писати, імхо.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Екуменізм та апологетика

Повідомлення о.Олег » 18 березня 2010, 14:07

romanm писав:
Kaktus писав:

Код: Виділити все

"Сидять у вагоні троє: Католицький Священик і т. д."

Анекдот із явно антисемітським підтекстом – пропоную адміну негайно видалити.

Надіюсь, що не гріх буде говорити, що євреї також можуть бути такими як і інші народи? Чи це буде антисемітизм? Вистачить дурниці писати, імхо.

все добре пишите, але давай-но не відхилятися від теми.
у темі (рівно ж як і у інших дописах) мене грішного цікавить відповідь пана Кактуса (можливо хтось також хоче висловитись з цього приводу) на питання: що Ви розумієте під екуменізмом?
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Kaktus
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 183
З нами з: 05 березня 2010, 10:05

Re: Екуменізм та апологетика

Повідомлення Kaktus » 19 березня 2010, 18:18

Я розумію екуменізм передусім як процес внутрішнього переосмислення самих себе і власної ролі в Христовій Церкві між християнами всіх конфесій, який веде нас усіх до відновлення єдності. Часто в інших ми відкриваємо наше власне минуле, якусь правду, яка була призабута і тепер має бути актуалізована. Нас є чим обдарувати один одного. Спільно шукаючи Єдину Істину, котрою є сам Христос, ми швидше її знайдемо і вона нас усіх неодмінно об'єднає.

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Re: Екуменізм та апологетика

Повідомлення romanm » 19 березня 2010, 18:41

Kaktus писав:Я розумію екуменізм передусім як процес внутрішнього переосмислення самих себе і власної ролі в Христовій Церкві між християнами всіх конфесій, який веде нас усіх до відновлення єдності. Часто в інших ми відкриваємо наше власне минуле, якусь правду, яка була призабута і тепер має бути актуалізована. Нас є чим обдарувати один одного. Спільно шукаючи Єдину Істину, котрою є сам Христос, ми швидше її знайдемо і вона нас усіх неодмінно об'єднає.


Єдина істина Христос, є вЄдиній Церкві, яка ним заснована і в якій Він перебуває. К.Ц. може дати, в екуменічному діалозі, тільки одне - приналежність до істинної Церкви. Не розумію, чому вона повинна бігати за кимось і щось з кимось шукати. Екуменізм, не є переговори про бізнес, ти мені, а я тобі. Є нічим іншим, як слідуванням істині. А якщо річ йде про інше, то такий екуменізм немає майбутнього вКЦ

Kaktus
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 183
З нами з: 05 березня 2010, 10:05

Re: Екуменізм та апологетика

Повідомлення Kaktus » 23 березня 2010, 20:05

К.Ц. може дати, в екуменічному діалозі, тільки одне - приналежність до істинної Церкви. Не розумію, чому вона повинна бігати за кимось і щось з кимось шукати.


Православні належать до істинної Церкви - Єдиної, Святої, Соборної й Апостольської. А взяти в них католикам є багато чого - почитайте документи 2-го Ватиканського собору, які говорять про Православні Церкви, де наприклад йдеться про духовні скарби Сходу. Наприклад, євхаристійна еклезіологія є запозиченням від православних богословів.

Аватар користувача
o.Mykil
старець
старець
Повідомлень: 3456
З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
Звідки: Galicia
Контактна інформація:

Re: Екуменізм та апологетика

Повідомлення o.Mykil » 24 березня 2010, 01:24

Kaktus писав:

Православні належать до істинної Церкви - Єдиної, Святої, Соборної й Апостольської. А взяти в них католикам є багато чого


Ось справжній первісний критерій істинності православності Христової Церкви на апостольській та Божій основі http://www.catholiconline.ru/node/113
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Екуменізм та апологетика

Повідомлення о.Олег » 24 березня 2010, 17:31

Kaktus писав:
К.Ц. може дати, в екуменічному діалозі, тільки одне - приналежність до істинної Церкви. Не розумію, чому вона повинна бігати за кимось і щось з кимось шукати.


Православні належать до істинної Церкви - Єдиної, Святої, Соборної й Апостольської. А взяти в них католикам є багато чого - почитайте документи 2-го Ватиканського собору, які говорять про Православні Церкви, де наприклад йдеться про духовні скарби Сходу. Наприклад, євхаристійна еклезіологія є запозиченням від православних богословів.

Православні несуть у своїх церквах плоди Церкви Христової і, відповідно, там, де істиний плід - належать до Єдиної, Святої, Соборної й Апостольської Церкви, а там де ні - не належать. Було роз`яснення від Папи Бенедикта про те, що говорить, а що не говорить цитований Вами Собор. Вже десь тут подавалось і, якщо треба - пошукаю. Духовні скарби - так: доцінюємо, що не применшує духовних скарбів Заходу - нажаль, про це надто часто цитуючи 2Ватикан забувають :( ... Стосовно ж Євхаристійної Еклезіології (о.Афанасьєва), то над цим богословствуємо як православні, так і католики, проте при практичному застосуванні (малабарські ініціативи, наприклад) як з нашого, так і з їхнього боку говориться про те, що спільна Євхаристія - найвища, заключна ознака єдності, що постійно повертає до пошуків порозуміння у всіх спірних питаннях. Знову ж - було роз`яснення Апостольської Столиці.
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Kaktus
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 183
З нами з: 05 березня 2010, 10:05

Re: Екуменізм та апологетика

Повідомлення Kaktus » 26 березня 2010, 09:29

Православні несуть у своїх церквах плоди Церкви Христової і, відповідно, там, де істиний плід - належать до Єдиної, Святої, Соборної й Апостольської Церкви, а там де ні - не належать.


Так само, як і католики.

Аватар користувача
o.Mykil
старець
старець
Повідомлень: 3456
З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
Звідки: Galicia
Контактна інформація:

Re: Екуменізм та апологетика

Повідомлення o.Mykil » 26 березня 2010, 09:39

Kaktus писав:Так само, як і католики.


Справжні католики є одночасно і православними у суті віри. Не варто розділяти вже так. :D
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Екуменізм та апологетика

Повідомлення о.Олег » 26 березня 2010, 16:15

Kaktus писав:
Православні несуть у своїх церквах плоди Церкви Христової і, відповідно, там, де істиний плід - належать до Єдиної, Святої, Соборної й Апостольської Церкви, а там де ні - не належать.

Так само, як і католики.

Церква Христова і є Католицькою Церквою. Православна Церква має змінену віру, тому не є повністю Церквою Христовою.
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Kaktus
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 183
З нами з: 05 березня 2010, 10:05

Re: Екуменізм та апологетика

Повідомлення Kaktus » 26 березня 2010, 18:40

Церква Христова і є Католицькою Церквою. Православна Церква має змінену віру, тому не є повністю Церквою Христовою.


Прошу уточнити Ваш закид. Що саме змінила Православна Церква у вірі - назвіть приклади ? Наскільки я знаю, нові догмати приймала Католицька Церква - спочатку філіокве (в 11-му ст. вставка у символ віри), а потім і про юрисдикційний примат і непомильність (1870 р.).

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Re: Екуменізм та апологетика

Повідомлення romanm » 26 березня 2010, 22:38

Прошу уточнити Ваш закид. Що саме змінила Православна Церква у вірі - назвіть приклади ? Наскільки я знаю, нові догмати приймала Католицька Церква - спочатку філіокве (в 11-му ст. вставка у символ віри), а потім і про юрисдикційний примат і непомильність (1870 р.).


Уточнюю те,що Ваше висловлювання ЦІЛКОМ не вірне. Зробіть роботу над помилками. Тобто взнайте хоча би основні "ЗАКОНИ" КЦ, по яких вона розвивається. Це не вставка у символВіри, Ви знову пишитеі не знаєте що. Отче Олеже,може вистачить тут провокаторів?

1. Філіокве не ДОГМАТИЧНА вставка, а пояснення.

Из Послания о восточных заблуждениях Папы Св. Пия Х « Ex quo » к Архиепископам – Византийским Апостолическим делегатам, в Греции, в Египте, в Месопотамии, в Персии, в Сирии и в Ост-Индии от 29 декабря 1910 г.

«Не менее легкомысленно, как и ложно, сему мнению давать выход, будто догмат об исхождении Духа Святаго и от Сына вовсе не вытекает из самих слов Евангелия, или из веры древних Отцов также не доказывается; равно безумно сомневаться, были ли святые догматы о Чистилище и о Непорочном Зачатии Пресвятой Девы Марии святым мужам первых веков известны; <…> об установлении Церкви <…> во-первых, возобновляется заблуждение предшественником Нашим Иннокентием Х уже осужденное (DS 1999), которое заключается в том, что св. Павел имел СВ. ПЕТРА как заведомо равного брата; – затем не меньшей отличается ложностью мнение, будто Кафолическая Церковь первых веков не была единовластительною, т. е. монархиею; или что примат Римской Церкви никакими твёрдыми доводами не подтверждается.
Но не <…> остается неповрежденным католическое учение о Святейшем Таинстве Евхаристии, когда предвзято учат, будто мнение принять возможно, которое утверждает вслед за греками, что слова освящения не возымеют эффекта, если только не будет произнесена та молитва, кою они епиклезою прозывают, когда так хорошо известно, что Церковь не имеет никакого права что-либо менять в самой сущности Таинств; и вовсе не менее несносно, считать действительным Миропомазание, совершённое каким-либо пресвитером [незаконно]» (AAS 3[1911], p. 118 sq.; D 2147a; DS 3553-3556).

2. Відхилення православних = питання щодо безпомильності Ц. і її єдинства. Решту питань є "другорядними". Дальше, єдиного вчення, про яке ви тут нм посиленно пишите, немає. Є позиція Хомякова, Меєндорфа, греків і т.д. В РпЦ не було навіть синодів, які би прийняли чи засудили рішення по догматиці. Хоча можемо рахувати константинопольські, середини XIV ст, які приймали протилежні рішення . Прийняти як критерій останній синод щодо Палами? Але тут виникає питання, як трактувати паламізм? Є думки, що він як і томізм. Хоча це не так ясно. Ніякого ЯСНОГО рішення щодо палами КЦ не давала. А якщо брати документи окремих патріархів, тут взагалі нпр. документи Лукаріса, виходить, щоПЦ= кальвінізм. Чи як сприйняти позицію Рпц і греків, що одні перехрещують католиків,інші ні?
Востаннє редагувалось 27 березня 2010, 12:20 користувачем romanm, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Екуменізм та апологетика

Повідомлення о.Олег » 27 березня 2010, 11:57

romanm писав:... Отче Олеже,може вистачить тут провокаторів?...

ну чому відразу "провокатор"? Я грішний розумію. що важко чути думку, яка відрізняється від "моєї", але дуже прошу сприйняти: ми невеличка інтернетна спільнота; заходять до нас різні люди з своїми сумнівами, переконаннями - дискутуймо! Спокійно, підставово, допоки опонент намагається не порушувати правела Форуму чи, у нашому конкретному випадку, пробує навчитись. Це ж не новина, що написав пан Кактус, правда? Чому ж така реакція? Напишіть заперечення, адже Ви володієте предметом і досить добре вияснюєте свою думку. Адже і Кактус - "син авраама" :) - ні? У Церкву Христову маємо прийти всі , але як це зробити без проповіді? Христос дискутував з "іншими думками", Апостоли, Св.ОО Церкви - Як без цього?? Це - наша проповідь світові.
З повагою
о.Олег Жаровський
MOD: дуже прошу надалі всі зауваження стосовно модерації Форуму давати модераторам приватно
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Re: Екуменізм та апологетика

Повідомлення romanm » 27 березня 2010, 12:14

о.Олег писав:
romanm писав:... Отче Олеже,може вистачить тут провокаторів?...

ну чому відразу "провокатор"? Я грішний розумію. що важко чути думку, яка відрізняється від "моєї", але дуже прошу сприйняти: ми невеличка інтернетна спільнота; заходять до нас різні люди з своїми сумнівами, переконаннями - дискутуймо! Спокійно, підставово, допоки опонент намагається не порушувати правела Форуму чи, у нашому конкретному випадку, пробує навчитись. Це ж не новина, що написав пан Кактус, правда? Чому ж така реакція? Напишіть заперечення, адже Ви володієте предметом і досить добре вияснюєте свою думку. Адже і Кактус - "син авраама" :) - ні? У Церкву Христову маємо прийти всі , але як це зробити без проповіді? Христос дискутував з "іншими думками", Апостоли, Св.ОО Церкви - Як без цього?? Це - наша проповідь світові.
З повагою
о.Олег Жаровський
MOD: дуже прошу надалі всі зауваження стосовно модерації Форуму давати модераторам приватно


Щодо модерації не дискутую.

Чому провокативні дописи? Це не дискусія. Тут пишуться категоричні заяви, перекручені поняття і з таким баченням потрібно дискутувати? Якщо людина знає науку КЦ, тоді не пише дурниць типу
Прошу уточнити Ваш закид. Що саме змінила Православна Церква у вірі - назвіть приклади ? Наскільки я знаю, нові догмати приймала Католицька Церква - спочатку філіокве (в 11-му ст. вставка у символ віри), а потім і про юрисдикційний примат і непомильність (1870 р.).

бо знає, що це не так. Показує або тяжку карентність в знаннях щодо магістеріуму КЦ, або спеціальний провокативний стиль. Чому я схиляюся до другої думки? Тому, що якщо я не знаю, то говорю що моє бачення таке чи інше і т.д. а не категорично заявляю нісенітниці. На які ніхто не відповідає, з причин або не знання, або браку часу.
Тут , отче, всірівно, що я би вас запитав: чи перестали Ви пити коньяк щоранку? Розумієте до чого я веду? Категоричність змішана з незнанням або з навмисним перекручуванням фактів щодо науки КЦ приносить не малу шкоду.
Якщо я цитую акти 2 ВС, а потім заявляю, що філіокве це новий догмат, тут ноу комментс. Якщо навіть такі тупі люди як я знають, що філіокве, це всього лиш різниця направлення богословської думки від Лиця до Божественної сущності (Схід) і від Божественної сущності до Лиця (Захід)

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Екуменізм та апологетика

Повідомлення о.Олег » 28 березня 2010, 13:54

romanm писав:... Якщо людина знає науку КЦ ...

знати і розуміти - поняття не тотожні. Ми стикнулися і стикаємося досить часто саме не з незнанням, а із нерозумінням. Думаю, це не найгірший випадок, з яким ми стикнулися. Дай Боже нам витримати. :Rose:
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Kaktus
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 183
З нами з: 05 березня 2010, 10:05

Re: Екуменізм та апологетика

Повідомлення Kaktus » 30 березня 2010, 09:40

Кактус - "син авраама" - ні?


Я стопроцентний українець і християнин.

Kaktus
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 183
З нами з: 05 березня 2010, 10:05

Re: Екуменізм та апологетика

Повідомлення Kaktus » 30 березня 2010, 09:59

1. Філіокве не ДОГМАТИЧНА вставка, а пояснення.
Из Послания о восточных заблуждениях Папы Св. Пия Х « Ex quo »


Я знаю цитований Вами документ, однак мене не переконує його аргументація, точніше - відсутність аргументації.

2. Відхилення православних = питання щодо безпомильності Ц. і її єдинства. Решту питань є "другорядними". Дальше, єдиного вчення, про яке ви тут нм посиленно пишите, немає. Є позиція Хомякова, Меєндорфа, греків і т.д. В РпЦ не було навіть синодів, які би прийняли чи засудили рішення по догматиці. Хоча можемо рахувати константинопольські, середини XIV ст, які приймали протилежні рішення . Прийняти як критерій останній синод щодо Палами? Але тут виникає питання, як трактувати паламізм? Є думки, що він як і томізм. Хоча це не так ясно. Ніякого ЯСНОГО рішення щодо палами КЦ не давала. А якщо брати документи окремих патріархів, тут взагалі нпр. документи Лукаріса, виходить, щоПЦ= кальвінізм. Чи як сприйняти позицію Рпц і греків, що одні перехрещують католиків,інші ні?


Але ж православні не заперечують непомильності і єдності Церкви - у цих пунктах вони не змінювали вчення Церкви першого тисячоліття, що визнають і багато католицьких богословів (звичайно, освічених). Щодо закиду у відсутності синодів, то тут проблем немає - адже рішати про православність вчення з допомогою Св. Духа може кожний православний християнин, не тільки зібрання ієрархії. Вчення св. Григорія Палами безсумнівно є православним догматом, а кальвінізи Лукаріса був ясно засуджений православним собором. Позиції РПЦ і греків щодо Хрещення католиків відрізняються непевно тому, що греки з часів завоювання турками не мали великих конфронтацій з католиками, тоді як РПЦ в 18-19-му століттях "повертала" в Православіє уніатів - через масовість цього процесу вже чисто технічно було потрібне більш "ікономічне" ставлення до проблеми дійсності Хрещення. До речі, в древній Церкві через Хрещення єретиків у 3-му ст. навіть був величезний конфлікт між св. Кипріаном і папою Стефаном, але це не розірвало тоді єдності Церкви.

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Re: Екуменізм та апологетика

Повідомлення romanm » 31 березня 2010, 15:49

Я знаю цитований Вами документ, однак мене не переконує його аргументація, точніше - відсутність аргументації.

Так є інші документи. Але прошу привести мені документ КЦ, де би говорилося, що філіокве - догмат? Тоді продовжимо тему.


Але ж православні не заперечують непомильності і єдності Церкви - у цих пунктах вони не змінювали вчення Церкви першого тисячоліття, що визнають і багато католицьких богословів (звичайно, освічених).


Неправда. Покажіть мені, пліз, як всі православні незаперечуть непомильності. Не окремо РПЦ чи Греки, а ВСІ православні. Бо тут в мене виникєэ питання: якщо народ більшістю приймає рішення, тоді як бути з тими ж аріянами, рішення яких приймалися більшістю народу?

Аватар користувача
Вова
старець
старець
Повідомлень: 684
З нами з: 27 березня 2010, 12:52
Звідки: м. Тернопіль
Контактна інформація:

Re: Екуменізм та апологетика

Повідомлення Вова » 24 квітня 2010, 09:49

о.Олег писав:
Вова писав:
neoxgeforce писав:Екуменізм з протестантами, на мою думку, це неправильно.

Вибачте, але я не побачив думки, чому?

думаю, тут знову приклад викривленого розуміння екуменізму і саме тому - "не правильно". От Ви, Вова, як розумієте екуменізм?
у цій темі, якщо можна viewtopic.php?f=3&t=1115


Я не читав що тут попередньо написано, я скажу свою думку.

Христос так молився про своїх учнів: Вiд Iвана 17:20 Та не тільки за них Я благаю, а й за тих, що ради їхнього слова ввірують у Мене, 21 щоб були всі одно: як Ти, Отче, в Мені, а Я у Тобі, щоб одно були в Нас і вони, щоб увірував світ, що Мене Ти послав. 22 А ту славу, що дав Ти Мені, Я їм передав, щоб єдине були, як єдине і Ми.

Моя думка, що не може бути стільки конфесій, це Христос не хотів, і я за те щоб християни об’єднувалися, але я собі ні як не можу це уявити як це на ділі вийде. Це якось навіть смішно виходить кожна конфесія визнає символ ВІРУЮ, і говорить вірую в єдиною, соборною Церкву, а на ділі нічого не робить. Кожен молиться у своїй конфесії про об’єднання, а практично нічого не робить. Ну правда утворили Всеукраїнської Ради Церков і релігійних організацій http://vrciro.org.ua/index.php?option=c ... &Itemid=32 , але це більш як політична організація, ніж духовна. Я завжди говорю, я б зібрав усім духовних представників християн у якомусь будинку, закрив їх там, дав хліб і воді і Біблію, і звітам не випустив поки не буде однієї думки.
Я за таке об’єднання
Щоб кожен повинен визнавати свої помилки, а не говорити робіть як ми вам говоримо.
Пріоритет для об’єднання має бути тільки Біблія.
І називатися тільки християнами
Дiї.11:26 А знайшовши, привів в Антіохію. І збирались у Церкві вони цілий рік, і навчали багато народу, і в Антіохії найперш християнами названо учнів.
Дiї.26:28 Агріппа ж Павлові: Ти малощо не намовляєш мене, щоб я став християнином...
1Петр.4:16 а коли як християнин, то нехай не соромиться він, але хай прославляє Бога за те.
Каже бо Писання: Кожен, хто вірує в Нього, не буде засоромлений.


Повернутись до “Богослов'я”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей