Яка Церква може об'єднати наш народ,а отже - врятувати його?

питання з життя Церкви/Суспільства, які не відносяться до тематики інших розділів Форуму

Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor

eknagli
дописувач
дописувач
Повідомлень: 103
З нами з: 01 жовтня 2007, 08:21
Звідки: Львів

А чи Варто рятувати Таке населення України?

Повідомлення eknagli » 04 квітня 2015, 13:55

як на мене - незаслужено-забута тема.
якби вона була належним чином продовжена ще восени 2012,
то можливо і не довелось би вже ПОСТ-ФАКТУМ відкривати тему:

Чи місія ЦеркОВ має включати також і недопущення Революцій?
viewtopic.php?f=3&t=3194

Перше зустрічне питання - а чи Хоче сам Народ щоб його рятували?
тобто чи є в цієї ідеї ЗАМОВНИК?
навіть не йдеться про замовника ПЛАТОСПРОМОЖНОГО (в найширшому розумінні цього слова), а просто будь-який ЗАМОВНИК який по-факту порятунку хоча б скаже ДЯКУЮ своїм рятувальникам?
Ну бо ж може бути і таке - народ порятуємо і перше що від Нього-Каханого почуємо буде:
"а нахріна ви мене рятували??? Я ВАС ПРОСИВ??? я ж так мріяв про те щоб нарешті Тихо здохнути!".

ну може ж таке бути, чому ні?

Отже я вважаю, що такого замовника "рятувальних робіт" по-просту НЕМАЄ.

питання Само-Порятунку українському народу-населенню насправді до одного місця.

Укр населення хоче РОЗВАГ. І це єдине що його хвилює.
Вибираючи між хлібом і ВИДОВИЩАМИ, укр-народ однозначно вже давно вибрав Видовища.
І він їх тепер має по саму завязку.

Нашому народу потрібне в першу чергу ШОУ.
Уявімо що у результаті політ-процесу - звідкись ЗГОРИ нам послали реально вартістного СЕРЙОЗНОГО ПРАВИТЕЛЯ.
чи міг би він втриматися при владі?
Ні, не зміг би!
бо журналістки у нього б просто НЕ БРАЛИ ІНТЕРВЮ, бо він НЕ ПРИКОЛЬНИЙ.
Відповідно його думка до широких мас просто НЕ ДОХОДИЛА Б.

Тобто українці (у своїй більшості) хочуть мати на чолі держави винятково КЛОУНІВ. які б їх у першу чергу ВЕСЕЛИЛИ.
і Політикам так чи інакше доводиться під ці НАРОДНІ вимоги підлаштовуватися, тобто перетворюватися на Політ-КЛОУНІВ:
Цинічні бандери, — епічна обмовка Порошенка - 24
24tv.ua/news/showNews.do?tsinichni_banderi__epichna...
Президент України Петро Порошенко під час емоційного виступу обмовився і сказав замість цинічні бандити — цинічні бандери.

Порошенко визнав, що він "цинічний бандера" - 24
24tv.ua/news/showNews.do?poroshenko_viznav_shho...bandera...
5 год. тому ... Президент України Петро Порошенко одягнув куртку з написом "цинічний бандера"

В Порошенка нова форма - «Цинічний Бандера» | Hromadske.tv
hromadske.tv/.../v-poroshenka-nova-forma-tsinichnii-bandera/
4 дн. тому ... Президент пожартував над собою, примірявши нову військову форму із шевроном «цинічний Бандера».

Клоуна Януковича вже цілий рік немє на телекранах
і звісна річ ми вже скучаємо за його "обмовками".
Тож політтехнологам Порошенка мабуть доведеться НАВМИСНЕ такі обмовки вписувати у тексти Порошенка?
ну, щоб Народу нескучно було...

і навіть з війни ми умудряємося робити ФАРС і БАЛАГАН.
Как "Азов" поднял флаг США под Широкино (видео)
"Азов" поднял флаг США под Широкино "специально для Киселева"
03.04.2015 - 12:41
Боец из полка Азов и его американский друг "Эштон Катчер" подняли над Широкино Донецкой области флаг США. Соответствующее видео было опубликовано на Youtube, передает "Корреспондент".
"Это видео мы сделали специально для Дмитрия Киселева (гендиректор "Россия сегодня - ред.). Хай, Дмитрий! И вы, ребята, должны знать: нет водке, нет России, только "Кока-Кола", только Барак Обама. USA is ok", - сказал доброволец.
http://www.rbc.ua/rus/digests/azov-podn ... 54088.html

"МАРШ НАЁМНИКОВ"
«Пісенька цинічних бандер»
Мы хунта, мы каратели, каратели-каратели,
Детишек распинатели, рабами торгователи,
Старушек совращатели, в Госдепе на зарплате мы!
http://gorodok.lviv.ua/forum/index.php/ ... l#msg60137

і саме засобами Фарсу ми збираємось подолати ворога:
"Перемогти Путіна ми можемо, лише зробивши його смішним. Інакше ми програємо", - цими словами Ярослава Грицака можна підсумувати результати дискусії.
Автор: Наталія МІНЯЙЛО
http://gazeta.ua/articles/history/_sob- ... iki/617469

Підсумувати. Результати. Дискусії. Істориків.
і це каже не якийсь там Петросян, чи актор з Камеді Клаб.
таке кажуть не якісь там вулично-балаганні цигани з ведмедем на поводку!
Ні!
це каже ПРОФЕСОР, один з ПРОВІДНИХ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЛІДЕРІВ України!

А ще ми дивуємось що "воріженьки" ставляться до свого Лідера серйозно:
Четверть россиян считают, что про Путина нельзя шутить
http://www.rbc.ua/rus/news/chetvert-ros ... 83024.html

Ну то може якби і ми до СВОЇХ лідерів ставились СЕРЙОЗНО, а не вибирали всяких Клоунів, то може і війн програвати не довелось би?

Ми маємо те що маємо не тому що у нас руки з одного місця,
просто ми НЕ ХОЧЕМО ЖИТИ ДОБРЕ.
МИ ХОЧЕМО ЖИТИ Цікаво і ВЕСЕЛО !

а ці дві опції зазвичай дуже погано суміщаються з опцією "жити добре".
бо ті народи що живуть ДОБРЕ живуть СКУЧНО! а нам то абсолютно не пасує!

Чи ж дивно що після цього з нами ніхто з СЕРЙОЗНИХ людей у світі просто не хоче мати справу?
ну кому потрібно звязуватися з Клоунами і Анархістами?

А ось ще один інтел-лідер (і заодно Лідер Революції) отак жартує на 1квітня:
01.04.2015 - 18:00
Святослав Вакарчук
Фронтмен группы "Океан Эльзы" Святослав Вакарчук пошутил о своем уходе из команды тренеров "Голосу країни", передает ТСН.
http://www.rbc.ua/rus/digests/vakarchuk ... 88191.html

І що ще комусь потрібно рятувати ЦЕ НАСЕЛЕННЯ?
Населення яке вибрало собі ТАКИХ ЛІДЕРІВ-КЛОУНІВ?

Врятувати то воно звичайно може і можна...
Але
ЧИ ПОТРІБНО ЦЕ РОБИТИ?

Давайте подумаємо над чимось конструктивнішим і реалістичнішим.
наприклад:
Яким народом нам би було найкраще ЗАСЕЛИТИ ТЕРИТОРІЮ УКРАЇНИ?

Таким чином щоб вони стали Українцями (такими як УКРАЇНЦІ описані у кращих зразках літератури 19 століття) за мінімально-короткий термін?

От я пропоную заселити Україну ІНДОНЕЗІЙЦЯМИ. Підстави?
осьдечки:
Великий день
09 квітень 2011 at 5:22 PM
Пора повертатися до індонезійських чорнобривців, бо як не ділюся з вами враженнями, то вони начисто забуваються.
На весіллі в Джоґджакарті я була вже 4 рази, але лише один раз особисто запрошена.
...
ultra_me wrote:
09 квітень 2011 20:20
а чому воні всі такі сумні?) на жодній фото не бачу усміхненого обличчя.

stroberynka wrote:
10 квітень 2011 15:42
Певно молодій не пасує усміхатися, бо жодної усмішки в неї не побачила. А молодий просто серйозний. Але в загальном індонезійці багато сміяться, часто без причини, просто за компанію.

http://stroberynka.livejournal.com/9342 ... 8#t3045358

Отже бачимо що народ СЕРЙОЗНИЙ, Працьовитий, негордий, і практично зовсім неалкоголізований.

і весільні обряди - доволі подібні на наші.
Адже у нас тут ще раптом 100 років теж була така традиція - ставитися до весілля СЕРЙОЗНО. і обходитися на весіллі Одною ПІВЛІТРОЮ горілки на ВСІХ! (на всіх, а не "на рило")

Так що по великому рахунку з Індонезійців би вийшли значно кращі Українці, ніж з ТЕПЕРІШНЬОГО Населення України.

А те що індонезійці - Басурмани, то коби ж то тілько тої біди ))

зрештою відомо, що базовою релігією Українців теж є не Християнство,
а з одного боку - ПравославнийАТЕЇЗМ, а з іншого - банальне Язичництво (забобони, прикмети, зіллячка, прокльони, інше побутове відьмацтво)

так що вже краще Басурмани ніж ТАКІ "українці".
Тим більше, що Басурмани так чи інакше походять від Християн-Монофізитів.

тобто не так вже й далеко Мусульманське яблучко від Християнської яблуньки впало...

ТИМ БІЛЬШЕ що і самі Українці в УКРАЇНІ ЖИТИ НЕ ХОЧУТЬ:
Якщо їхати, то з родиною
Четверо з пяти працівників замислюються про еміграцію.
Такі дані дослідження порталу "Headhunter Україна". Майже половина з тих, хто прагне змінити країну (41%), мотивують це напруженою політичною ситуацією та бажанням забезпечити своїм дітям стабільне майбутн.

"Ці дані більш оптимістичні в порівняні з минулорічними, - коментує дослідження експерт "Headhunter Україна" Руслана Березовська. - Так, на початку 2014 року хотіли виїхати за кордон 32% опитаних, а нині їх кількість зменшилась до 22%".
Головною причиною виїзду за кордон є нестабільна політична ситуація.
"рік тому на першому плані були матеріальні причини, - веде далі Руслана Березовська. - Це не дивно, адже війна вплинула на всіх українців. Люди прагнуть безпеки".
Якби питання про переїзд все ж постало, то для двох із пяти визначальним чинником стали б хороші фінансові та карєрні можливості.
"23% погодилися б тільки на переїзд з усією сімєю, - каже експерт. Кожен пятий враховуватиме рівень життя в іншій країні, зверне увагу на компанію - роботодавця і пропоновану посаду.
На переїзд у межах України погодиться тільки кожен двадцятий. (тобто 5 відс)
А 4% опитаних узагалі відкидають ідею зміни місця проживання".
//газета "Експрес", 26 березня 2015, Катерина Власюк, стор 11//

четверо з пяти - це ВІСІМДЕСЯТЬ ВІДСОТКІВ.
Отже що ми маємо окрім недоліків?

Тільки 4 відсотки ОСІДЛОГО неселення, а решту - КОЧІВНИКИ !
які живуть за принципом "риба шукає де глибше а людина - де краще".
Тобто - КОЧІВНИКИ.

Чи можна такий конгломерат людей назвати Народом?
а тим більше - НАЦІЄЮ?
ні, не можна!
За що ж боролись на Майдані ці люди?
за БЕЗВІЗОВИЙ РЕЖИМ з Європою.
Навіщо?
для того щоб мати можливість ЧУХНУТИ з України назавжди!

чухнути туди ДЕ КРАЩЕ.

докладніше про проблему сучасного кочівництва:
Ретроспектива-1953. Рей Бредбері. 451 по Фарингейту.
не все вже збулося, але ми - на "правильному" шляху.
+цитата від Лістермана
http://maxi-ta.livejournal.com/17073.html

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Яка Церква може об'єднати наш народ,а отже - врятувати його?

Повідомлення о.Олег » 05 квітня 2015, 15:50

http://m.dozor.kharkov.ua/news/authority/1160588.html
На Харьковщине объединяются автокефалы и греко-католики

XXV епархиальный собор Харьковско-Полтавской епархии Украинской Автокефальной Православной Церкви во главе с архиепископом Игорем (Исиченко) принял решение про объединение с Украинской греко-католической церковью.
В решении говорится, что это решение принято в целях стремления к преодолению церковного раскола.

«Учитывая общественную потребность в создании единой Поместной Церкви в Украине, убедившись в невозможности канонического объединения с украинским Православными Церквами в диаспоре, отвергая неканонические пути создания церковных объединений, веря в перспективу общения Украинской Церкви с Церквами старого и нового Рима XXV епархиальный собор Харьковско-Полтавской епархии Украинской Автокефальной Православной Церкви обратиться к Блаженнейшему Патриарха Святослава и Синода епископов Украинской Греко-Католической Церкви с просьбой о братских советы по достижению евхаристического общения и административной единства Харьковско-Полтавской епархии Украинской Автокефальной Православной Церкви с Украинской Греко-Католической Церковью как с спивспадкоемницею киевской духовной традиции», - говоритсся в постановлении.

Настоятели приходов должны будут провести разъяснительную работу в общинах об исторических истоках единства Киевской Церкви, причинах ее разделения и канонические перспективы восстановления единства.

"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Іггор
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 248
З нами з: 01 жовтня 2013, 01:03

Re: Яка Церква може об'єднати наш народ,а отже - врятувати його?

Повідомлення Іггор » 05 квітня 2015, 19:38

Лише щира віра у Бога могла б об"єднати народ.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Яка Церква може об'єднати наш народ,а отже - врятувати його?

Повідомлення о.Олег » 05 квітня 2015, 19:44

Іггор писав:Лише щира віра у Бога могла б об"єднати народ.

безперечно :Rose:
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Borrgdan
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 205
З нами з: 08 вересня 2009, 21:37

Re: Яка Церква може об'єднати наш народ,а отже - врятувати його?

Повідомлення Borrgdan » 06 квітня 2015, 17:27

Церквам потрібно думати не як об"єднуватись, а як вони вчать. Це радянське покоління можна було "заштуркати" - це можна, це не можна, а в це треба тільки вірити і не задавати лишніх питань. Нове покоління не таке і довго терпіти не буде. І тут, або з"являться проповідники серед них, або втратиться зв"язок з небом взагалі.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Яка Церква може об'єднати наш народ,а отже - врятувати його?

Повідомлення о.Олег » 07 квітня 2015, 12:32

Borrgdan писав:Церквам потрібно думати не як об"єднуватись, а як вони вчать. Це радянське покоління можна було "заштуркати" - це можна, це не можна, а в це треба тільки вірити і не задавати лишніх питань. Нове покоління не таке і довго терпіти не буде. І тут, або з"являться проповідники серед них, або втратиться зв"язок з небом взагалі.

Церква думати має про все: і "щоб всі були одно", і щоб "іти і проповідувати". Нема зайвого
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

enginer
дописувач
дописувач
Повідомлень: 121
З нами з: 04 листопада 2008, 17:29

Re: Яка Церква може об'єднати наш народ,а отже - врятувати його?

Повідомлення enginer » 07 квітня 2015, 16:24

якщо комуняки змогли так спаскудити нарід за тих пару десятиліть - то я думаю можна його й назад повернути за коротший термін....

Borrgdan
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 205
З нами з: 08 вересня 2009, 21:37

Re: Яка Церква може об'єднати наш народ,а отже - врятувати його?

Повідомлення Borrgdan » 07 квітня 2015, 16:48

Моє повідомлення чомусь пропало. Не буду повторювати усе, а скажу лише про об"єднання. Я би запропонував зробити це тим, хто віддає десятину Богу.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Яка Церква може об'єднати наш народ,а отже - врятувати його?

Повідомлення о.Олег » 08 квітня 2015, 09:55

Borrgdan писав:Моє повідомлення чомусь пропало. Не буду повторювати усе, а скажу лише про об"єднання. Я би запропонував зробити це тим, хто віддає десятину Богу.

десятину в жодному разі не можна вважати об`єднавчим чинником, пане Богдане. Бо постає законне запитання і про те, Кому саме (Хто є Бог, якому віддаю) і з якої причини (мотивація) "я" це роблю. Можливо, Ви не точно висловились (і у Вашому повідомленні, що, пишите, щезло), але люди собі "бога" малюють дуже далекого від Бога (і даючи такому десятину не для Бога, а для чорта працюють :( ), а мотивом може бути певний магічний ритуал ("я дав і Бог тепер мені винен"), та і прибутки бувають із праці чесної, а, можливо не повірите - свідчу, бо стикаюсь із таким, і із бандитизму (в такий спосіб звихнене сумління себе у Бога прощає). Важливо, пане Богдане, Кому "я" жертвую і важливезною є "моя" мотивація до жертви; "що" я жертвую (навіть, якщо це про Біблійну десятину) може бути важливим лише як наслідок правдивої віри і доброї моралі.
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Borrgdan
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 205
З нами з: 08 вересня 2009, 21:37

Re: Яка Церква може об'єднати наш народ,а отже - врятувати його?

Повідомлення Borrgdan » 08 квітня 2015, 14:59

о. Олег, якщо раб дурить господаря у малому, то хто йому дасть більше. Людина повинна у простоті душі зробити те, що повинна, і не написано у Біблії, що вона повинна слідкувати, як ці гроші тратяться. Десятина - це початок шляху відродження душі. Тут нема потреби шукати якихось аргументів. Це потрібно просто зробити. І, якщо людина віддасть її у церкву, у якій молиться до Бога, то вона дійде за призначенням.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Яка Церква може об'єднати наш народ,а отже - врятувати його?

Повідомлення о.Олег » 08 квітня 2015, 20:19

Borrgdan писав:о. Олег, якщо раб дурить господаря у малому, то хто йому дасть більше. Людина повинна у простоті душі зробити те, що повинна, і не написано у Біблії, що вона повинна слідкувати, як ці гроші тратяться. Десятина - це початок шляху відродження душі. Тут нема потреби шукати якихось аргументів. Це потрібно просто зробити. І, якщо людина віддасть її у церкву, у якій молиться до Бога, то вона дійде за призначенням.

просто, пане Богдане, знаю людей (невигаданих, реальних), які читають Біблію і дають десятину... "церкві святого сатани". В простоті своєїдуші, безперечно. От тільки користі від цього їхнім душам жодної. Так - лише одну людину таку знаю і це крайній випадок. Але знаю і людей (тут вже багатьох), які читають Біблію і Ісуса Богом-Спасителем не вважають в жодному разі, а десятину - так, дають. Знаю (принаймі трьох) людей, які Святого Духа вважають якоюсь "силою", а десятину - так, дають. А - знаю принаймі з десяток людей, пропагуючих Біблійну десятину, але Бог для них не Особа взагалі...
Того "господаря" щоб "дурити", пане Богдане, треба знати, ісповідувати. В людей бувають різні "господарі" і саме їм вони "кадять" своїми десятинами. Десятина може бути об`єднуючим чинником лише за умови доброї віри і моралі, пане Богдане, і вони вже об`єднані в Єдиній Святій Католицькій Христовій Церкві. Чи Ви вважаєте можливим "об`єднання" на основі Біблійної десятини з кіллером (тут пишу пересадниче - такого кіллера не знаю, але знаю дуже набожних бандюганів і принаймі одного львівського злодія, який приходив до мене на парафію з десятиною), що справно відстьогує Богові десяту частку з проробленого "діла"? Адже (читайте, якщо можна, уважно) я не про те, як хто витрачатиме писав, а про те, Кому/кому віддав і як заробив. Вам дійсно всерівно і головне Біблійне слово "Десятина" чи Ви невірно мене зрозуміли?
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Яка Церква може об'єднати наш народ,а отже - врятувати його?

Повідомлення о.Олег » 09 квітня 2015, 10:25

о.Олег писав: "щоб всі були одно"

http://risu.org.ua/ua/index/expert_thou ... iew/59686/

9 квітня 2015
Розмовляв Тарас Антошевський

Собор Харківсько-Полтавської єпархії УАПЦ на чолі з архиєпископом ІГОРЕМ (Ісіченком) у перших днях квітня прийняв резонансну постанову:

«Звернутися до Блаженнішого Патріярха Святослава і синоду єпископів Української Греко-Католицької Церкви з проханням про братні поради щодо досягнення євхаристійного спілкування та адміністративної єдности Харківсько-Полтавської єпархії Української Автокефальної Православної Церкви з Українською Греко-Католицькою Церквою як із співспадкоємницею київської духовної традиції».

Це рішення викликало жвавий інтерес і реакцію представників різних Церков. Дехто одразу звинуватив архиєпископа Ігоря у переході до католицизму та зраді православ’я.

архиєпископ Ігор (Ісіченко)Про що насправді йшлося на Соборі і що стало причиною звернення до Глави УГКЦ, РІСУ вирішила розпитати особисто владику Ігоря (Ісіченка).

— Цей крок став закономірною реакцією на вичерпання надій на канонічне упорядкування статусу єпархії шляхом її прийняття під омофор Вселенського Патріарха як частини УАПЦ в діаспорі. Наші численні звернення до управління УАПЦ в діяспорі було зіґноровано, а нам натомість запропоновано приєднатися до групи єпархій, що донедавна перебували під предстоятельством митрополита Мефодія, і разом із ними ввійти до єдиного з УПЦ КП релігійного об’єднання, створенням котрого нині переймається влада. Ця модель з різних причин для нас неприйнятна.

— Після зміни керівництва УАПЦ виникла нагода відновлення єдності Церкви і пошуку інших шляхів її розвитку. Чи Ви розглядали такий варіант?

— Такий варіант, безперечно, розглядався. Ми очікували зі зміною керівництва звільнення УАПЦ від осіб, прийнятих до єпископату всупереч статутові Церкви, чіткої оцінки мого усунення від єпископського служіння в 2003 р., ліквідації альтернативної «Харківсько-Полтавської єпархії УАПЦ». Принаймні ми очікували на кроки, спрямовані до діалогу. Але Ви не повірите: не було жодного листа або телефонного дзвоника.

Отже, ми переконалися, що «галицька» УАПЦ й надалі іґноруватиме або й гальмуватиме розвиток Церкви на сході України. Як це траплялося, на жаль, у минулому.

— Чому згадана модель єдиного з УПЦ КП об'єднання є для Вас «неприйнятною»?

— Ця модель не відповідає нашим уявленням про київську, українську церковну ідентичність, вільну від служіння політичній кон’юнктурі та наслідування московських синодальних звичаїв. Мріючи про рівноправні партнерські стосунки з УПЦ КП ані я, ні більшість наших священиків і мирян не можемо ототожнити себе з цією конфесією.

Це не є критичною оцінкою УПЦ КП: досвід її служіння переконує, що для тисяч і тисяч постсовєтських українців така модель оптимальна в перехідний час.

— Чи Ви попередньо радилися з єпархіальними священиками щодо вибору щодо можливості єднання з УГКЦ? Як вони сприйняли рішення?

— Я ніколи не вмів і не любив займатися інтригами, воліючи говорити відверто. До того ж, перед собором вже не було й часу на зустрічі — безперспективність обраної раніше стратегії розвитку єпархії остаточно з’ясувалася менш як за два тижні до собору. Я сам знайшов вихід і підготував виступ з цього приводу лише кількома днями раніше.

При зустрічах із деякими священиками я радився з ними, питав їхньої думки, як і в деяких наших активних мирян. Але більшість почула пропозиції про зближення з УГКЦ лише на соборі. Наразі перешкоджають об’єктивній оцінці ситуації вплив ілюзій минулого й неґативні стереотипи. Парафіяльні священики, особливо сільські, бояться втратити старшу, найбільш консервативну частину парафіян. Тому вони сприйняли мої пропозиції насторожено.

До того ж, з несподіваною агресивністю включилися в боротьбу за наші громади галицькі автокефалісти. Зараз наші священики й активні миряни опинилися в ситуації психологічного терору з використанням телефонних дзвоників, розсилки електронних повідомлень, образливих постів у соціяльних мережах.

— А є такі, які відверто стали на Ваш бік, серед священиків та мирян?

— Так, звичайно! Мене зрозумів і підтримав актив Харківського крайового братства апостола Андрія Первозваного, з розумінням поставилися до моєї пропозиції діяльні священики, які є реальними духовними лідерами громад і стежать за динамікою церковного життя через медійні засоби. Власне, підтримку пропозиція виходити на широкі контакти з УГКЦ знайшла в тих представників громад, які не бояться руху вперед, не хочуть миритися зі стагнацією, яка загрожує спільноті в разі збереження сучасного стану речей. Важливу роль відіграли в реакції на проєкт ухвали рівень поінформованости про церковне життя та зрілість системи особистих пріоритетів.

— Тобто, про яку кількість громад, що Вас підтримали, йде мова?

— Ну, про підтримку чи осуд громад наразі не йдеться. На соборі були ж бо лише представники громад, переважно настоятелі. А тепер священики уповноважені роз’яснити парафіяльним громадам ідеї соборової ухвали, поглибити їхні знання з історії Української Церкви — а тоді вже можна буде складати уявлення про тенденції розвитку доцентрового руху в єпархії.

— Чи повідомляли Ви комусь із керівництва УГКЦ про свою позицію перед прийняттям рішення на Соборі?

— Звичайно, я не міг би повідомляти керівництву УГКЦ про ще не прийняте рішення. Ще було невідомо, як сприйме таку пропозицію собор. Для мене було приємною несподіванкою, що помітна більшість таки її підтримала. Хоча дискусії були і вони триватимуть. Це нормальний процес у житті спільноти. Шкода лише, що в нього брутально втручаються зовнішні чинники.

— Якою була реакція УГКЦ на таку ухвалу Собору?

— Сподіваюся, документи буде одержано цими днями й ми довідаємося про реакцію на них. Але маю передчуття, що наша ініціятива буде підтримана: адже вона відповідає концепції сопричастя, розроблюваній в УГКЦ.

— Чи йде мова лише про сопричастя, єдність в Євхаристії, чи про інституційну єдність або персональне входження вірних Вашої єпархії до УГКЦ?

— Мова йде про перспективу, в якій найважливіше — євхаристійне єднання. Оскільки наша єпархія втратила надію на реальне — повноцінне, відкрите — входження, а радше повернення до УАПЦ в діяспорі як спадкоємниці УАПЦ митрополита Полікарпа (Сікорського), до котрої Харківсько-Полтавська єпархія належала з 1942 р., постає проблема інституційного підпорядкування. Єпархія не може існувати поза церковними структурами. Ми непокоїмося про це й просимо поради.

А найактуальніша проблема — участь у загальнонаціональних проєктах на кшталт організації капеланського служіння, від котрих незалежна єпархія виявилася ізольованою. Тут ми потребуємо посередника в стосунках із державою. З різних причин, про які не варто говорити на Страсному тижні, ним не можуть бути ані УАПЦ (митрополита Макарія), ні УПЦ КП.

— Тобто, єпархіальний собор поставив завдання на входження до УГКЦ?

— Не треба шукати в ухвалі того, що в ній не написано. Єпархіяльний собор УАПЦ звернувся до єпископату братньої УГКЦ за порадою: що робити? Він з вдячністю прийме цю пораду, але вирішуватиме — чи діяти відповідно до неї, чи ні — наступний собор. Маємо час на роздуми.

— У соціальних мережах ця ухвала викликала жвавий інтерес, наприклад, серед кліру УПЦ КП. Проводилися навіть паралелі із Мелетієм (Смотрицьким). Чи очікували Ви на такий поворот подій?

— Звичайно. За майже 22 роки мого єпископства я вже наслухався подібних вигадок. Тож був цілком готовий до спотвореного тлумачення наміру відкритого діалогу з УГКЦ. Але й досі мене не припиняє дивувати: як люди, що називають себе християнами, можуть з такою ворожістю ставитися до ближнього й апріорно підозрювати його в усіх смертних гріхах? Чому люди в сані так легко ображають гідність співбрата? Мені пощастило, що я не залишив викладання в університеті з прийняттям сану. І тепер я маю нагоду реґулярно порівнювати стосунки у викладацькому колективі та в середовищі православного духовенства. Вгадайте, на чию користь порівняння?..
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Borrgdan
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 205
З нами з: 08 вересня 2009, 21:37

Re: Яка Церква може об'єднати наш народ,а отже - врятувати його?

Повідомлення Borrgdan » 09 квітня 2015, 11:10

Розумієте, о. Олег, для мене це питання виглядає приблизно так. Ця десятина, вона і так належить Богу, і ніяким чином належати людині вона не може. Від людини лише вимагається свідомо її віддати. Людина не може її залишити собі, бо вона тоді обкрадає Бога. Навіть, якщо людина і не вірить у Бога, то я би порадив їй, на всяк випадок, тієї десятини позбутись, віддавши її, наприклад, сиротам. Відносно тих випадків, коли вона віддає свідомо, з розумінням, десятину у злі руки, то це її такий вибір. Але вона повинна знати, що разом з десятиною вона віддає і власну душу. Бог це допускає тому, що є такі люди (такими народились), і гіршими вони не стали, регресу душі не стало. Просто з плином їх життя розкрилось вроджене зло, і не відбулось виправлення. Вони також використовуються Богом для спасіння всього роду людського. Коли вони переходять межу, і починають становити загрозу Божественному Промислу, то їх дієздатність тоді обмежується.
Віносно якихось конкретних людей, то потрібно говорити з ними. Ви ж не можете відповідати за те, що вони думали, і чого хотіли. Ну і я не можу гадати наобум.
Ну і ще. Я залишусь при своїй думці, що десятина - це перший крок до відродження душі, який в подальшому об"єднає подібне з подібним.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Яка Церква може об'єднати наш народ,а отже - врятувати його?

Повідомлення о.Олег » 09 квітня 2015, 11:21

Borrgdan писав:Розумієте, о. Олег, для мене це питання виглядає приблизно так. Ця десятина, вона і так належить Богу, і ніяким чином належати людині вона не може. Від людини лише вимагається свідомо її віддати. Людина не може її залишити собі, бо вона тоді обкрадає Бога. Навіть, якщо людина і не вірить у Бога, то я би порадив їй, на всяк випадок, тієї десятини позбутись, віддавши її, наприклад, сиротам. Відносно тих випадків, коли вона віддає свідомо, з розумінням, десятину у злі руки, то це її такий вибір. Але вона повинна знати, що разом з десятиною вона віддає і власну душу. Бог це допускає тому, що є такі люди (такими народились), і гіршими вони не стали, регресу душі не стало. Просто з плином їх життя розкрилось вроджене зло, і не відбулось виправлення. Вони також використовуються Богом для спасіння всього роду людського. Коли вони переходять межу, і починають становити загрозу Божественному Промислу, то їх дієздатність тоді обмежується.
Віносно якихось конкретних людей, то потрібно говорити з ними. Ви ж не можете відповідати за те, що вони думали, і чого хотіли. Ну і я не можу гадати наобум.
Ну і ще. Я залишусь при своїй думці, що десятина - це перший крок до відродження душі, який в подальшому об"єднає подібне з подібним.

бачите - я грішний Вам перечу не в тому, що віддавати десятину треба, а в тому, що десятина на десятину не подібна (тобто заявляю, що мова у нас не про "подібне з подібним", бо "що" (дія, десятина) тут вторинна, а на першому місці тут "Хто" і "чому" - не повторюватиму, писав вже) настільки, наскільки є докорінною різниця між Богом і бовваном і до "об`єднання" (про яке у нас тема і про що Ви заявили в вхідному тезовому своєму дописі, на який звернув я увагу і відписую) веде настільки, наскільки поклоніння боввану призводить до Спасенного перебування в Бозі :pardon:
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Borrgdan
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 205
З нами з: 08 вересня 2009, 21:37

Re: Яка Церква може об'єднати наш народ,а отже - врятувати його?

Повідомлення Borrgdan » 09 квітня 2015, 11:30

Об"єднаються лише подібні з подібними. Але Церкву будуть представляти лише ті, що об"єднались довкола Господа. Інші утворять свої громади. І їх об"єднувати, чи змішувати - це знищити Церкву.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Яка Церква може об'єднати наш народ,а отже - врятувати його?

Повідомлення о.Олег » 09 квітня 2015, 11:58

Borrgdan писав:Об"єднаються лише подібні з подібними. Але Церкву будуть представляти лише ті, що об"єднались довкола Господа. Інші утворять свої громади. І їх об"єднувати, чи змішувати - це знищити Церкву.

тобто не довкола десятини а довкола Господа :Rose: Що знову ж крок за кроком привело нас до питання "Хто Є Бог" і, відповідно, до питання "Церкви Христової", Зісланням Святого Духа зродженої і яку "врата аду не подолають"
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Borrgdan
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 205
З нами з: 08 вересня 2009, 21:37

Re: Яка Церква може об'єднати наш народ,а отже - врятувати його?

Повідомлення Borrgdan » 09 квітня 2015, 12:23

Звичайно, що довкола Господа. Але ті, що не віддають - відпадуть (або, якщо їх приймуть - знищуть).

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Яка Церква може об'єднати наш народ,а отже - врятувати його?

Повідомлення о.Олег » 09 квітня 2015, 13:22

Borrgdan писав:Звичайно, що довкола Господа. Але ті, що не віддають - відпадуть (або, якщо їх приймуть - знищуть).

правильно розумію: Ви вслід за юдействующими і неопротестантами проповідуєте "ті що не віддають Богові десятину через це будуть знищені"?
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Borrgdan
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 205
З нами з: 08 вересня 2009, 21:37

Re: Яка Церква може об'єднати наш народ,а отже - врятувати його?

Повідомлення Borrgdan » 09 квітня 2015, 13:33

Невже Ви не бачите різниці між одними і другими?

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Яка Церква може об'єднати наш народ,а отже - врятувати його?

Повідомлення о.Олег » 09 квітня 2015, 13:49

Borrgdan писав:Невже Ви не бачите різниці між одними і другими?

між ким, пане Богдане? Якщо Ви про платящих і неплатящих десятину, то чому стрянете у Старому Завіті і не взоруєтесь на перших християн, які мали все спільне і брали по потребі, чому не вдова, що віддала "все що мала" Богові, а давана на Храм (саме на Храм) левітам (саме левітам) десятина для Вас визначальна?? Якщо це не неопростентантизм (який просто нагло користає з своїх адептів, зобов`язуючи до десятини або виганяючи з секти за несплату), тоді банальне марновірство. При цьому ще раз повторюю - в жодному разі не проти десятини як вияву віри в Бога Істинного, але у Вас це ознака спасенності або проклятості, чи Ви аж так невдало висловилися?
перепрошую - напевно зайду сюди аж після Пасхи. Мир всім! З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Borrgdan
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 205
З нами з: 08 вересня 2009, 21:37

Re: Яка Церква може об'єднати наш народ,а отже - врятувати його?

Повідомлення Borrgdan » 09 квітня 2015, 14:52

Це таємниця поступального відродження душі. Нехай кожен вибирає сам.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Яка Церква може об'єднати наш народ,а отже - врятувати його?

Повідомлення о.Олег » 17 квітня 2015, 16:38

Borrgdan писав:Це таємниця поступального відродження душі. Нехай кожен вибирає сам.

як це зручно - огорнути себе таїнственністю :D
:(
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: А чи Варто рятувати Таке населення України?

Повідомлення о.Олег » 23 липня 2015, 07:30

раджу прочитати http://focus.ua/long/333532/
хорошого дня
З повагою, ОООО
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
прочанка
старець
старець
Повідомлень: 1692
З нами з: 18 червня 2009, 15:09
Звідки: Львів

Re: Яка Церква може об'єднати наш народ,а отже - врятувати його?

Повідомлення прочанка » 24 липня 2015, 14:36

завтра стартує перша ластівка – пілігримка, дорога св. Якова Львів-Городок. Це один з об"єднуючих моментів. Як все пройде - відзвітую)
Не бійтеся!

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Яка Церква може об'єднати наш народ,а отже - врятувати його?

Повідомлення о.Олег » 29 січня 2016, 15:06

про Луганськ діткнуло http://report.if.ua/gazeta/socium/koly- ... ka-cerkva/
Коли своїх не покидають. В окупованому Луганську діє греко-католицька церква
П'ятниця, 29 Січня 2016, 10:24 | Євгенія Ступ’як [Автор в Facebook] | Коментарів (2)

У це важко повірити, але в окупованому Луганську нині діє греко-католицька церква. Настоятель тамтешньої парафії отець Михайло Ющишин – родом з Франківська. Коли почалася війна, він перевіз дружину і двох дочок сюди, а сам повернувся, аби й далі відкривати двері храму для вірян… хоч і лишилося їх там дуже небагато.

Не просто було завжди

Дружина отця Михайла пані Оксана розказує, що в Луганськ вони обоє поїхали одразу після закінчення вишів, ще 16 років тому. Тоді, як і зараз, в місті була одна-єдина релігійна громада УГКЦ, в області – ще дві, третя відкрилася пізніше.

«До нас завжди ставилися насторожено, – пригадує вона. – Завжди відчували оту антиукраїнську лінію місцевої влади. УГКЦ ніколи не забороняли, бо за законом не могли, але от не хотіли виділяти ділянку під церкву. У 2012 році навіть приїжджав Блаженніший Святослав, зустрічався з мером, з заступником голови ОДА, всі обіцяли, а потім знову… не можемо, немає».

Врешті купили одноповерховий будиночок у приватному секторі, зняли верх, добудували купол, а ще вівтар, то і була їхня церква. Поряд звели двоповерховий будинок, він правив за резиденцію.

«Зреш­тою, це непогано виглядало, – каже жінка. – І люди були задоволені. Чоловік завжди казав, якби була підтримка від церкви, від держави, якби там справді будувався український світ, то все воно виглядало б інакше. А так – усе робили на ентузіазмі патріо­тичних людей».

Серед прихожан в основному була свідома інтелігенція, чимало вихідців з Західної України, але були навіть росіяни за походженням.

«Я просто часом дивувалася, звідки у них за Україну так боліла душа», – додає пані Оксана.

На тих людях усе й трималося – організовували різні заходи, поїздки в західні місця і т. д. Це був такий острівець українства, якому, на жаль, не дали перерости у щось більше.

luhansk_ugcc_1

Отець Михайло вернувся в Луганськ – до своєї церкви. По-іншому просто не міг

Коли почалась окупація, сім’я священика до останнього не вірила, що їм доведеться тікати. Думали, будуть потрібні там, як був потрібен Михайлівський собор в часи Майдану. Може, і поранених доведеться лікувати, бо серед місцевих антиукраїнські настрої були на піку. А ще збирали допомогу для наших солдат.

Поїхали влітку 2014-го.

«Тоді вже метрів за 200 від нашого будинку розклалося ціле містечко – зенітки, інше військове обладнання, – пригадує пані Оксана. – І ми зрозуміли, що вже нічого не буде, що всі стратегічні об’єкти зайняли бойовики, розмістилися у спальних районах, школах, садках…».

А навколо – тиша

Як і більшість переселенців, вони їхали з думкою, що це тимчасова окупація, взяли донькам путівки в санаторій у Трускавці, а самі подалися до Львова. Там стала шукати роботу. У Луганську пані Оксана викладала в університеті Шевченка, а ще працювала в управлінні культури ОДА. Тож у Львові пішла шукати роботу викладача.

«Один з ректорів каже – а чому б вам не вернутися до Франківська? Ми так і зробили, – розповідає Оксана Ющишин. – Орендували квартиру. Це диво, але мені вдалося по переводу влаштуватися в ОДА, на ту ж посаду, а ще минулий навчальний рік працювала в медуніверситеті сумісником».

А отець Михайло вернувся в Луганськ – до своєї церкви. По-іншому просто не міг. Хоча більшість парафіян давно виїхала з міста, там усе ж лишилися люди, які його потребували.

«Вони дуже чекали, що наші прийдуть, що Україна не така, вона їх не залишить, але держава нічого не зробила, вона їх просто кинула, – говорить пані Оксана. – Отець Михайло казав – то виходить, що й церква кидає. Якщо я не поїду, то цього не зробить ніхто».

По-перше, інших священиків туди прос­то б не пустили, а в нього хоч прописка луганська. По-друге, має там повагу, яка служить певним захистом.

«Знаєте, навіть байдужі чи проросійські люди поважали Любомира Гузара, – пояснює жінка. – Вони знали, що це мудра людина. Подібний авторитет мала і наша церква. Отець Михайло очолював «Просвіту» в одному із мікрорайонів, часто виступав з різними доповідями, його запрошували на радіо і телебачення, наскільки це дозволяла влада, були хороші стосунки з іншими конфесіями. Тож вирішив, що має їхати».

Крім того, не міг кинути напризволяще і саму церкву, хай вона і невелика, але вимрія­на, зведена з нуля.

«Є й інший бік ситуації, чим йому тут займатися? – сумно посміхається дружина священика. – Місцева церковна влада просто закриває на нас очі. Сюди приїхали три сім’ї священиків, жодній не помогли не те що роботою, навіть житлом».

Що зараз навколо цієї церкви? Пані Оксана каже – тиша. Ніхто не бачить від неї реальної загрози, 90 % парафіян виїхало. Залишилося з десяток людей старшого віку. Самопроголошена влада тримає все під контролем, навідуються, спілкуються зі священиком, нагадують, що треба пройти перереєстрацію. На нині позиція церкви – не перереєстровуватися.

luhansk_ugcc_2

Сім’я священика до останнього не вірила, що доведеться тікати

Ненависть росла роками

Чому окупація стала можливою, чому місцеві люди тоді підтримали сепаратизм і бойовиків – це питання не однієї наукової праці. Але що там вдалося проростити ненависть до України – це факт.

«Вже тоді, на початках окупації, мене це вразило, – розказує Оксана Ющишин. – У нас поруч із домом були гуртожитки, почали виселяти студентів, бо туди мали заїхати чеченці-кадировці. Я помагала одній дівчинці, яка родом з Тернопільщини, збирати речі. Коменданти, охоронці настільки чекали – «наші прийдуть!» – що в мене відбирало мову. Як можна – люди, яких ти ніколи не бачив, не знаєш, якої вони віри, які прийшли зі зброєю в руках?! А ти їх чекаєш…».

Каже, коли ще не було війни, над проросійськими настоями ніхто якось не задумувався, кожен займався своїми справами – діти, робота і т. д. А все це потихеньку реалізовувалося багато років. Свого часу, пригадує вона, по роботі досліджувала газету обласної ради за часи Незалежності, і в публікаціях дуже добре проглядалася червона нитка, як штучно вирощувала ненависть до всього українського. Для чого? Тепер уже зрозуміло.

«Влада дуже активно співпрацювала з Ростовською областю, возили туди учнів, вчителів, було створено дуже багато проросійських організацій, саме таких правих і агресивних, в них були сучасні офіси з комп’ютерами, в обласній бібліотеці їм належало ціле крило, де проводили різні вечори і підживлювали цю російську лінію».

Нині ж Луганськ, каже пані Оксана, депресивна зона. Але на вулицях вже побільшало людей, працюють школи, садки, виші. Діти з області, навіть з підконтрольних Україні територій, доїжджають туди на навчання.

«Завжди є відсоток ідейних людей, які або приймають, або не приймають, і завжди є ті, які пристосовуються – «не стріляють, то можна жити», – зітхає вона. – І хоч я не аналітик і не пророк, але думаю, що така ситуа­ція там на довгі роки».

"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).


Повернутись до “Церква і Суспільство”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей