Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

УПЦ КП, УПЦ МП, УАПЦ

Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor

Аватар користувача
o.Mykil
старець
старець
Повідомлень: 3456
З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
Звідки: Galicia
Контактна інформація:

Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення o.Mykil » 04 березня 2011, 01:26

Cлава Ісусу Христу! Всім вітання! Ще раніше якось хотів заторкнути тему відомого сучасного пояснювача св. Писання насамперед у символічному сенсі о. Олега Ведмеденка з УАПЦ (К). Раніше, як відомо, отець належав до Православної Церкви (КП), яку довелось йому покинути через "ліве" трактування Біблії (неправославне зокрема) рішенням Священого Синоду згаданої Церкви.

"Богословська комісія дійшла висновку, що протодиякон Олег Ведмеденко: заперечує істинність православного віровчення, святість існуючої на Землі Христової Церкви, буквальність або історичність Святого Писання й ключових євангельських подій...; відкидає богоданність догматів віри й необхідність їх для спасіння, воскресіння й друге пришестя Христа у славі на хмарах у воскреслій плоті, реальність вічних мук, необхідність дотримуватися Церквою канонів; вчить про еволюцію розумних істот від неживої матерії до істоти ангельської, обов’язковість та необхідність перворідного гріха для еволюції; Божественні нестворені енергії прирівнює до природніх космічних або вселенських; викривлено розуміє троїчність Божества, Суд Божий, воскресіння людей, Рай, пекло тощо" http://www.pravoslavja.lutsk.ua/novyny/ ... newsid=298

Виходить, що не може помилятися цілий Священний Синод КП у своїй позиції стосовно дискусійних учень о. Олега. Він категорично проти того, що щось із його пояснень Божого Слова у власній Біблійній школі є помилковим. "Відректися від своїх переконань -- це зрадити Христа, це за тридцять срібняків продати Ісуса, як це свого часу зробив Іуда. Перепрошую, я на це не здатний " (о. О. В.).

"Вважає себе чоловіком, який був подібно до апостола Павла вознесений до третього неба; заперечує духовність таїнства Хрещення, оскільки вчить про своє якесь інше духовне хрещення на третьому небі". Звідси http://www.axios.org.ua/go/viewtopic.ph ... 4&start=20

На жаль, не всі вміють чи хочуть критично мислити та відрізняти зерна від полови. Так, навіть дехто з католицького духовенства в захопленні від тих сенсацій на біблійній ниві... Миряни УГКЦ в соціальних мережах цікавляться його біблійними екзегезами.

Як стверджує о. Олег Ведмеденко про про свою приватну Біблійну школу на її вебсайті, що скрізь рекламуються, особливо по інтернеті: "Біблійна школа ніколи не була школою УПЦ Київського патріархату, і тепер не є школою УАПЦ канонічної. Це є Біблійна школа духовного вдосконалення, надконфесійна, до якої приходять і брати з Київського і Московського патріархатів, і католики, і греко-католики, і брати-протестанти. Вхід вільний для всіх, а хто куди потім піде молитися — то особиста справа кожного" http://vedmedenko.org.ua/statti.php?num=140

Тобто ходять туди, як бачимо, і наші греко-католики...І якщо вони наслухаються, що, наприклад, згідно з отцевими переконаннями нема великої потреби у церковній владі, Патріярхах, Папах Римських тощо, то якою може бути реакція? Бунт швидше всього...

Трактує о. Олег, як видно, на св. Письмо насамперед у спосіб символічний та алегоричний, не буквальний. Поширює теж немало новацій, теологічних помилок чи неортодоксальних сенсацій. Його пояснення Слова Божого є щось окреме, не таке як у традиційних християнських Церквах. "Протоієрей Олег Ведмеденко: Досить вірити, що Бог замісив глину в кориті і зліпив Адама" http://zik.com.ua/ua/news/2006/11/21/55699

Ваші думки на цю тему. Не можна, безперечно, бути одночасно на дорозі Божої Істини, відвертої єресі, що їй явно суперечить, церковного агностицизму (релятивізму) тощо.Чи стрічався хтось із парадоксальними творами о. Ведмеденка та був з чимось незгідний?..


теологія, св. Письмо, екзегетика, езотерика, Церква, проповідь, навчання, розгляд, віра, помилковість, домисли
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!

Аватар користувача
Злий Іван
старець
старець
Повідомлень: 579
З нами з: 18 лютого 2010, 14:39
Звідки: Львів

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення Злий Іван » 04 березня 2011, 09:53

На його думку, прийшов час подивитися на світоглядні питання, котрі проповідує церква, через призму наукового знання.


В принципі, з цим твердженням важко сперечатися.
Наука і релігія повинні доповнювати одне одного.
Головне, не перегнути палки в приступі зайвого ентузіазму.

А стосовно решти - :pardon: :o
Називайте речі своїми іменами ̶ люди краще вас розумітимуть.

Аватар користувача
andrivovk
старець
старець
Повідомлень: 2907
З нами з: 09 січня 2010, 16:49
Звідки: леополіс

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення andrivovk » 04 березня 2011, 14:43

o.Mykil писав:Cлава Ісусу Христу! Всім вітання! Ще раніше якось хотів заторкнути тему відомого сучасного пояснювача св. Писання насамперед у символічному сенсі о. Олега Ведмеденка з УАПЦ (К).....

Дуже дякую, що заторкнули цю тему, бо я закачав його лекції, хоч ще не слухав.Тепер бачу, що не все правильно вчить.
Хороші релігійні книги по теології, біблеїстиці http://esxatos.com/books

Аватар користувача
o.Mykil
старець
старець
Повідомлень: 3456
З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
Звідки: Galicia
Контактна інформація:

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення o.Mykil » 04 березня 2011, 17:45

АНАЛІЗ УЧЕННЯ ТА КОСМОГОНІЧНИХ ДУМОК ОТЦЯ ОЛЕГА ВЕДМЕДЕНКА

1. - Вважає себе чоловіком, який був подібно до апостола Павла вознесений до третього неба;
- заперечує духовність таїнства Хрещення, оскільки вчить про своє якесь інше духовне хрещення на третьому небі:
стр.7-9: Я знаю цей божественний СМАК, бо вкусив сього меду духовного. І, повірте мені, брати мої, - говорю це не як той, хто бажав би „загнати у кут”, а чи довести свою „компетентність”. Свідкую – правдиво – як той, хто бачив! … І після того, що відкрив мені Господь, - я вже просто не можу зректися Його! Бо Духом Святим пізнав, що то є Божа любов, і як сильно Бог любить нас! Бо „полонений явленою мені Благодаттю”… І тому не гордістю керуючись, але дійсно як самовидець – свідкую разом із апостолом:
Знаю чоловіка в Христі, що він 16 січня 1996 року („чи в тілі, не знаю, чи без тіла, не знаю, знає Бог”) – був узятий до третього Неба, і хрещений Духом Святим!… Та не міг, недостойний, витримати більше як півгодини цього водоспаду Благодаті, цього захвату, цього раювання, цього причастя вічного Буття…
2. Заперечує реальність вічних мук, алегорично тлумачить дим від мук грішників як згадування про вогонь. Вічний вогонь тлумачить як символ остаточного, навіки викорінення скверни (стр. 11).
3. Вчить про еволюцію розумних істот від неживої матерії до Істоти Ангельської, чим заперечує Біблійне вчення креаціонізму, а також про обов’язковість та необхідність перворідного гріха для еволюції:
стр. 12: Але було б неправильно, ідучи на поводу притаманного більшій частині людства егоцентризму, стверджувати, що ми єдині у Всесвіті, і все обертається лише довкола нас!… як до нас, так і опісля були і будуть народжуватися усе нові й нові світи. Усе нові й нові цивілізації розумних істот знову і знову проходитимуть шляхом розвитку від неживої матерії до Істоти Розумної, і від Істоти Розумної до Істоти Духовної, власне Ангела.
І все нові й нові Адами, сягнувши висот духовного Едему, падатимуть, щоб знову, тепер уже навічно, піднятися до висот Богопізнання, висот єднання з Богом, висот обоження. Щоб піднятися в Царство Духа, що є Царством Небесним! Так призначено Творцем, і немає іншого шляху звільнитися нам від „рабства тління”…
стр. 97: Адам означає „земний” – тут буквально, створений із землі: з хімічних елементів землі шляхом еволюції тваринного світу планети.
стр.117: Чому „первородний”? Очевидно тому, що він був звершений, по-перше, праотцями нашими, Адамом та Євою, (першими людьми, точніше першою цивілізацією людей, а іще точніше – першою цивілізацією людей віри, зображених у Біблії під образами Адама і Єви).
стр. 83 книги „Іще ніч…”: То чи заважає людству називатися Людиною, створеною на образ Божий те, що на протязі свого розвитку в утробі матері-природи воно пройшло стадії розвитку від клітини, через мавпу, до людини розумної? І відповідь тут така сама: безумовно, ні!
4. Заперечує істинність православного віровчення і взагалі святість існуючої на Землі Христової Церкви:
стр.13, 17: Духовно багатими повинні були б бути і сьогоднішні релігійні достойники, „перші із народів” сучасного релігійного світу. Але, на жаль, розсіялися „сини Всевишнього”, „сини Божі по благодаті Христовій” на 1800 великих і малих конфесій. І замість того щоб нести істинне судження Господнє – вчення смирення і любові, давати праведний суд „бідняку й сироті” (тим, що втратили зв’язок із Богом та гинуть у невірстві), - кожний з амвону своєї церкви провіщає: „Я (моя, і тільки моя конфесія, віра, лише моє розуміння) багатий, збагатів, і не потребую нічого…” Я сказав був: Ви – боги, і сини ви Всевишнього всі, та однак повмираєте ви (помрете духовно, перетворившись на „гроби пофарбовані”, упившись отруйним фарисейським вином гордої самозакоханості та агресивної егоцентричної нетерпимості своєї)…
стр.11 книги „Іще ніч”: Християнство, подібно праведному Ною, сотні років обробляло „землю”, „поле”. А поле, - читаємо в Євангелії, - це світ, це серця людські. І ніхто не наважиться заперечувати цю багатовікову й тяжку працю його! І насадило воно виноградник Божий – Церкву Христову. Але, отримавши плоди свого труда, впилось і лежить у своєму „наметі” (а точніше – в „наметах”: наметах різноманітних догматів і обрядів, канонів та хартій) п’яне і наге.
Заперечує буквальність Святого Писання, тлумачить його скрізь алегорично:
Євангеліє, як і усе Святе Письмо, книга насамперед духовна, а не історична. Тож трактувати означені події необхідно у першу чергу по духу, а не по букві…
А по духу Ірод – суть символ прийшлого, чужинського фарисейства, яке взяло собі владу й панує у Божих домах і сьогодні. Вифлеєм – духовно це церква, громади народу віри, в яких заховується „хліб” слова Божого. Немовлята – тут немовлята у вірі.
І побиває фарисейство, ретроградство, релігійний консерватизм отих „немовлят” у вірі мечем насильства й користолюбства. Побиває й донині…
6. Заперечує друге пришестя Христа у славі на хмарах у воскреслій плоті, алегорично тлумачачи відповідні слова Євангелія:
стр. 23: А як відбуватиметься прихід Христа у славі стосовно усієї Церкви, усього світу? … Спочатку Христос з’явиться як Слово (Слово Боже явлене по духу: чисте, вільне від покривала букви та фарисейської розчини гордині, ненависті та самозвеличення духовне вчення смирення). Далі Слово має стати плоттю. Містичною плоттю Христовою – воплотитися в тілі, в житті Церкви. А тоді ми й побачимо „славу Його, славу, як Однородженого від Отця”…
Цей процес другого приходу Христа у славі насправді уже іде, і свідченням тому є ця книга, що ви її зараз тримаєте у руках. Жниво достигло, і благословенна розчина смиренномудрості – чи подобається це книжникам та фарисеям від релігії, чи ні, - доконечно „сквасить усе тісто”, опромінить увесь світ, і побачать Ісуса навіть ті, хто подібно до „дихаючого грізьбою” Савла нині „проколюють” тіло Його войовничим списом агресії та нетерпимості. Христос вознісся в духовну, Небесну сферу у тілі. Іприйде Він так само у тілі – в тілі Церкви! Бо Він – Голова, а тіло Його – то і є Церква. Де саме прийде? В серцях людських, бо саме там криються „двері” в Царство Боже…
7. Заперечує богоданність догматів віри і необхідність їх для спасіння. Вважає їх ознакою обрядовірства, які заважають богоєднанню:
стр. 26 - 27: Не зупиняйся на шляху богопізнання: не „консервуйтеся”, не перетворюйтеся на соляні колони (сіль тут – консервант, символ духовної стагнації, зупинки розвитку). Чи не бачите, що на пропозицію Петра (згадайте гору Преображення) збудувати догматичні намети для Закону (Мойсея), Пророків (Іллі), та й Новозавітнього Вчення (власне для Христа) Господь навіть не відповів?! Чи не розумієте, що для того, аби зцілити паралізовану, мертву віру нашу (уздоровлення розслабленого), необхідно розібрати „покрівлю”, зламати дах цього „намету”, відокремлюючого нас від Бога? Бо ні через „двері” (офіційним шляхом простого виконання традицій та обядів номінальної церкви, що є суть обрядовірство), ні через „вікна” (вікна догматичного бачення, світогляд різних релігійних деномінацій, мертва буква теорії, власе догматизм) неможливо прийти до Ісуса, а значить і до спасіння…
Не слід прив’язуватися до старих форм боротьба за форми безплідна, смішна… Форма як зовнішність є випадковість, а випадковість минає, сама лише Істина пробуває навіки…
…Догмати Церкви належать до питань теорії. Містичні ж моменти християнського життя – до практики віри. І значною мірою вони є плодом саме емпіричного пізнання. А це якраз і є тим, що Церква називає Переданням.
8. Божественні нестворені енергії прирівнює до природніх космічних або вселенських:
стр. 28: І коли ми говоримо про освячення – то мова іде власне про акумулювання (накопичення у тому чи іншому предметі, у тій чи іншій речовині) високочастотної „вселенської енергії любові”. m=ET, - матерія є енергія, помножена на Волю Творця…
Молитва відкриває невидимі канали для перетікання Божественної, вселенської енергії Любові зі сфери Духу. А точкою концентрації цієї Енергії може бути як серце людське, так і предмети – посередники Божественної дії: освячені предмети (хрест, чаша євхаристії, сам „намолений храм”) або речовини (святе причастя, артос, свята вода).
9. Антиправославна еклезіологія, яка може призвести до утворення обновленської якоїсь псевдоправославної церкви:
стр. 30-32: Що є істинна Церква? Це зібрання праведників. Зібрання вірних, які знають Правду, і живуть за нею… Це ті „овечки Господні”, які є насправді у всіх дворах – у всіх конфесіях та релігійних деномінаціях. Це ті, хто „розжував” істину і, пізнавши її, йде цим „ясним та суворим шляхом” віри.
Де є істинна Церква? Власне я уже відповів на нього: овечки Господні є у всіх дворах! Але жоден з конкретних номінальних „дворів” не являє сьогодні собою істинну церкву… Жодна із номінальних церков, чи то традиційна, чи нетрадиційна деномінація, не може мати „монопольного права” на Христа… Але всі конфесії сьогодні в масі своїй насправді відійшли від Нього…
„Тоді, як хто скаже до вас: „Ото, Христос тут”, чи „Отам” („Тільки у нас спасіння, тільки ми володіємо істиною в останній інстанції!”, - лунає нині з амвонів та подіумів релігійного Вавилону), - не йміть віри.
Бо постануть христи неправдиві, і неправдиві пророки, і будуть чинити великі ознаки та чуда (прикриваючись хрестом і Словом Божим будуть проповідувати нетерпимість та ортодоксальний шовінізм, відкинувши за непотрібністю саму суть Вчення Смирення та Любові), що звели б, коли б можна, і вибраних (тобто не лише релігійних фанатів, але й тих, хто читає й знає букву Слова Божого, хто шукає Істину. Вибрані – це ті з покликаних, які усе-таки прийшли на „весільний бенкет” і сидять біля столу премудрості Божої).
Оце Я наперед вам сказав. А коли скажуть вам: „Ось Він у пустині” (в „юдейській пустині” бездуховності омертвленого догматизмом та обрядовірством, ретроградством та консерватизмом релігійного світу) – не виходьте; „Ось Він у криївках” (в невизнаних поки іще, новоспечених, нетрадиційних общинах), - не вірте!
Бо як блискавка вибігає зо сходу, і з’являється аж до заходу (блисавка – осяяння світлом Істини, воскресіння віри, прийняття Благодаті. Від сходу до заходу – від тих, хто тільки іще приходить до віри, до тих, які вже цілий день пропрацювали у винограднику Божому, віруючих „зі стажем”), так буде і прихід Сина Людського…
Потрібно додати, що цими словами дається шлях до руйнування Православ’я ізсередини, оскільки даються для самих православних християн ідеї, що вони повинні стати позаконфесійними і відкинути догматизм. А з віруючими з інших сект пропонується доктрина любові та смирення: прийняти їх такими, якими вони є. Це суто протестантська ідеологія в лоні Православної Церкви, причому спрямована на руйнування Православ’я, або перетворення його на якийсь Православний харизматизм.

10. - Неправославна антропологічна концепція. Тоді як всі святі отці вважали людину двохскладовою істотою – з душі і плоті, тут пропонується езотерична концепція складу людської природи;
- заперечення воскресіння Ісуса Христа у плоті;
- неправославний погляд на Рай, пекло, Небо і т.д.;
стр. 36: Після виходу з біологічного тіла душа людини продовжує життя у тонкому, ефірному тілі як дух в світі духів. Тут мається на увазі дух, який має душу та ефірне, духовне, тонкоматеріальне тіло, подібо до того, у якому являвся Господь учням після воскресіння Свого…
І як душі не бувають обсолютно чорними або білими, але завжди мають місце певні відтінки та напівтони, - так і обителі (тут – місця перебування духів у тонкоматеріальному світі) лише умовно можна розділити на Рай та пекло, Небо і піднебесся. Насправді границя між ними не є різко окресленою, але має певні проміжні стадії.
11. Викривлено розуміє і вчить про суд Божий і воскресіння людей:
стр. 50: Тимчасовий суд Божий здійснюється протягом усього земного життя людини. Це суд закону совісті, суд світла Христового в нас: таємниця, захована від віків і поколінь… І праведник судиться цим судом постійно. При виході ж з біологічного тіла відбувається остаточний (страшний) Суд для людини, після якого вона потрапляє у споріднене їй місце… Суд же загальний – суть Суд людства в історичному масштабі. Він відбуватиметься як Суд Світла Христового (як просвічення світлом Істини, Словом і Духом правди) на землі в масштабах усього людства. І немає ніякого сенсу повертати душі з неба на землю для якогось „повторного”, остаточного суду. Бо воскресіння в духовних тілах відбувається одразу по виході людини з грубофізичного її тіла. Цей вихід, цей перехід, це народження, це воскресіння в іншому, духовному, тонкоматеріальому світі і є насправді воскресінням в буквально-містичному значенні цього слова. Таким чином, архаїчно-буквалістична форма подачі догмату про воскресіння, та саме вчення про вихід мерців із гробів буквальних, постання померлих та з’єднання душ із фізичними своїми тілами є хибною, і суперечить духові Святого Письма!
стр. 69: …душі померлих не чекають всезагального Страшного Суду, як остаточного визначення своєї долі. Їхня доля визначається під час Суду приватного, на момент випробування Світлом.
12. Вчить про природність потрапляти до раю віруючих інших релігій, атеїстів, язичників:
стр. 51-52: Звичайно ж є! (така можливість) Бо в Господа „усі живі”… А що означає „живі”? „Життя ж вічне це те, щоб пізнали Тебе, єдиного Бога правдивого…”. А Хто є Бог? І як пізнати Його? „Улюблені, - любім один одного, бо від Бога любов, і кожен (кожен!), хто любить, родився від Бога та відає Бога! Хто не любить, той Бога не пізнав, бо Бог є любов”.
Отже, кожен, хто піднявся до висоти досконалої ЛЮБОВІ, - є від Бога, знає Його. І кожен, хто йде святим і важким шляхом цього святого пізнання – шляхом СМИРЕННЯ, - є праведник. Він пізнає Бога якщо й не свідомо, не розумом, то „органом найвищого пізнання” – серцем, а значить номінально будучи прихильником інших релігій, язичником, навіть атеїстом – духовно вже є християнином навіть сам того не усвідомлюючи! Бо якщо він народився згори – то хай юридично він буде ким завгодо, фактично ж – християнин. І прийде час – пізнає Бога й розумом, якщо не в цьому світі, то у майбутньому.
стр. 109

Взагалі ця позиція є повним зруйнуванням православ’я.

13. Заперечення буквальності ряду ключових євангельських подій, зокрема події вигнання із Єрусалимського храму торгашів та міняльників:
стр. 91: Я далекий від думки, що Христос – Той, що Йому на ім’я Любов, Який „очеретини надломленої не доломить, і гнота догасаючого не погасить”, Який „…не буде змагатися, ані кричати, і на вулицях чути не буде Його голосу”, - з плямами гніву й піною на вустах бігав по Єрусалимському храму, шмагаючи на право й наліво худобу й людей. Мова тут, безумовно, про бич викривальної проповіді, бич язика, що його сплів із віршів Слова Божого Господь.
14. Виступаючи проти УПЦ МП він заперечує і необхідність дотримуватися Церквою святих канонів Православної Церкви.
стр. 67-71 книги „Іще ніч…”: Якщо церква, яка стверджує, що вона „канонічна”, буде дійсно суворо виконувати церковні канони, то в дуже короткий час вона просто розвалиться, як релігійна структура.
стр. 170 цієї ж книги: Канони ценркви у тому вигляді, як ми їх маємо сьогодні, значною мірою не відповідають уже реаліям сучасного життя, а тому насправді і не виконуються ні „канонічними”, ні так званими „неканонічними” церквами. Таким чином давно уже назріла необхідність переглянути Канонічне право православної церкви та внести в нього зміни у відповідності до вимог часу.
15. Порушує троїчність самосвідомих Божественних Осіб, вводить ще якусь загальну Божественну Самосвідомість, від Якої беруть свою самосвідомість Божественні Особи. Змішує особисті властивості з сутнісними.
стр. 72-75: Оскільки Бог по самій Сутності Своїй є увесь Свідомість, і Думка, і Самосвідомість, - то й кожне з Цих троїстих проявів Його як Бога Єдиного має самосвідомість, а отже, кожне – є Лице (Особа). Але Самосвідомість ця насправді є єдиною Самосвідомістю Сущого – нероздільною, хоча й не злита, як трилисник конюшини або клену.

Ці та подібні думки можна знайти в іншій книзі отця Олега Медведенка під назвою „Іще ніч”… де він пропонує тлумачення віршів Старого та Нового Завітів невластиво для православної екзегетичної практики, порушуючи при цьому православні богословські та космогонічні засади:
стр. 8, 18, 20, 23, 24, 26, 37, 38, 50, 67, 81-83, 98, 103, 106, 108, 110-116, 126, 138-140, 154, 165, 169,

Газета „Наша віра” на стр. 2 опублікувала статтю отця Олега Ведмеденка про сенс життя. Там висувається ідея якоїсь вселенської енергії добра, життя, любові (езотерична космогонічна концепція), натомість православне богослів’я говорить про нестворені Божественні енергії (які не є космічними, або вселенськими).
Також пропонується ідея, що момент Істини прийшов саме сьогодні, також саме сьогодні прийшов час пізнати мету, шлях та засоби існування і навіть духовного воскресіння та прозріння. Очевидно, отець Олег має на увазі причиною його власну діяльність. Хто його слухає, той і воскресає. А ми ж думаємо, що Христос є шлях, Істина і Життя, і відкрив шлях до богопізнання ще під час Свого Першого Пришестя.

Аналіз проведено єпископами
Іоаном Черкаським і Чигиринським та Нестором Тернопільським і Бучацьким
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!

Аватар користувача
o.Mykil
старець
старець
Повідомлень: 3456
З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
Звідки: Galicia
Контактна інформація:

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення o.Mykil » 04 березня 2011, 17:50

andrivovk писав:Дуже дякую, що заторкнули цю тему, бо я закачав його лекції, хоч ще не слухав.Тепер бачу, що не все правильно вчить.


Заторкнув, бо Біблійна школа о. Олега шалено скрізь розрекламована. Звичайно, всі відеолекції доступні в інтернеті для вільного завантаження. Немало католиків теж цим захоплені, тож проблема очевидна. Як бачимо, тлумачення св. Письма в о. Олега ні православне, ні католицьке, ні цілком християнське (відкидає буквальний сенс пояснення Слова Божого-Біблії у стилі вільнодумця Григорія Сковороди), що є небезпекою для душі християнина! :shock:
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення andrey s. » 04 березня 2011, 19:05

Дякую отець,,цієї інформації достатньо для мене,,щоб зробити висновки для себе...
Справді,,багато різних людей,,говорять про якісь речі,,які захоплюють розум,,вони здаються якимось розумними,,які мають сенс...
Но якраз це і є "сир",,в тій мишиловці..І він так смачно виглядає,,що люди забувають що це "мишиловка"...
Думають що візьмуть то що саме їм потрібно,,і нічого при цьому не зміниться,,бо вони сильні..
Щось типу,,я встигну,,до того як мишиловка захлопнеться....
Ми знаїм по історії,,чим таке закінчується...
І я невірю,,що свідомий католик,,піде на такі лекції...
Ісус вчив,,що треба дивитись на плід,,а який може бути плід у Єресі,непослуху,гордині,,яка породила відчуття безпомилковості.....
Доречі,,він досі отець(Ведмеденко)???
Знаю одну повчальну притчу....називається "Лінія на піску" Походження не знаю...
Жив один народ,,він голодав,,Був в народа старший,,типу Священник,,який казав що має прийти месія,і всі наситяться,тільки треба трохи почикати...
Але серед народу почались хвилювання,,бо хтось почав говорити"Ось видно гори,,і там багато їжі,вистачить на всіх,,ідем наїмося досхочу..."
І старший(типу священник),провів лінію на піску,,сказав хто хоче нехай іде,,но повернутися буде важко,,тому хто її перейде....
Найшовся сміливиць,,перейшов ту лінію,,дойшов до гір,,і побачив багато їди,,почав їсти,,їв,їв,,і чим більше їв,тим сильнішим ставав голод...
Одним словом зрозумів,,що чим більше їсть,,тим більше хочиться їсти,,і ще більший голод..
Вирішив повернутись...
Підійшов до того місця де була лінія на піску,,але на тому місці зробилося велике глибоке провалля,,
Але видно народ свій,якій на другій стороні провалля...
Він кричить,,,ого-го,,а що сталося з лінією на піску,,чому вона стала проваллям???
З тої сторони йому відповіли:Лінія на піску не змінилася,,якою була,такою і залишилась,,,ЗМІНИВСЯ ТИ...
Він в кінці повернувся,,йому підказали як,,але це вже інша історія...
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Аватар користувача
o.Mykil
старець
старець
Повідомлень: 3456
З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
Звідки: Galicia
Контактна інформація:

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення o.Mykil » 05 березня 2011, 19:06

Заради свого вчення протодиякон Олег Ведмеденко покинув Православну Церкву й подався до секти http://www.pravoslavja.lutsk.ua/vev/stattja/?newsid=471

Блог на РІСУ http://risu.org.ua/ua/index/blog/~%D0%9 ... 0%BA%D0%BE
Востаннє редагувалось 05 березня 2011, 19:44 користувачем o.Mykil, всього редагувалось 1 раз.
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!

Аватар користувача
o.Mykil
старець
старець
Повідомлень: 3456
З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
Звідки: Galicia
Контактна інформація:

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення o.Mykil » 05 березня 2011, 19:38

Ще для об'єктивності мова про УАПЦ (К) Патріарха Мойсея, куди тепер належить Олег Ведмеденко, біблійні курси котрого є відкриті для всіх віруючих, навіть греко-католиків...

***
Українська Автокефальна Православна Церква – канонічна

У жовтні 2002 року в Українській Автокефальній Православній Церкві – Соборноправній в США висвятили на єпископа колишнього священика УПЦ КП Олега Кулика, який прийняв ім’я Мойсей. Йому було доручено з титулом Митрополита Київського і всієї Руси-України організовувати структуру УАПЦ-С в Україні. Проте у 2004 році він розриває зв’язки з американськими єпископами, а згодом утворює нову юрисдикцію — Українська Автокефальна Православна Церква – канонічна. До неї приєдналася невелика кількість громад УПЦ КП і УАПЦ та кілька закордонних православних парафій. Окрім того, в свою юрисдикцію митрополит Мойсей приймає всіх охочих по всьому світу, а на своєму веб-сайті до складу УАПЦ-к він також зачислив значну частину громад УАПЦ в Україні без їх відома чи згоди. Таким чином громади Церкви існують в Африці, Америці, Європі, на Карибських островах. Проте йому так і не вдалося отримати офіційну реєстрацію в державних органах України. 5 серпня 2005 року на Соборі УАПЦ-к митрополита Мойсея проголосили патріархом Київським і всієї України. Також було проведено низку богослужбових реформ, що викликало невдоволення частини єпископату. Опоненти утворили нову юрисдикцію під назвою Автономна Українська Православна Церква в Америці.

Діяльність УАПЦ-к в Україні є майже непомітною. На території України діє три єпископи УАПЦ-к – патріарх Мойсей (Кулик), хор-єпископ Фастівський вікарій Київський Василій та хор-єпископ Житомирський вікарій Київський Олександр. В Луцьку в юрисдикцію УАПЦ-к з УПЦ КП перейшов харизматичний проповідник – диякон Олег Ведмеденко, звинувачений Синодом УПЦ КП в єресі; 5 листопада 2006 року патріархом Мойсеєм він був рукоположений в священика та став секретарем Луцьким. Загалом в юрисдикції окрім патріарха є 15 єпископів та один адміністратор. Кількість парафій в Україні є невідомою. Єпископи УАПЦ-к діють в країнах Західної Європи, Америки та Африки (Екзархат в Камеруні). Реальну діяльність структури оцінити практично не можливо.

Джерело: http://risu.org.ua
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!

Аватар користувача
andrivovk
старець
старець
Повідомлень: 2907
З нами з: 09 січня 2010, 16:49
Звідки: леополіс

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення andrivovk » 05 березня 2011, 20:29

От і вилізло шило з мішка.А я думав, що православний, ще й книжки його позакачував. :( познаходжу - треба буде видалити.
Хороші релігійні книги по теології, біблеїстиці http://esxatos.com/books

Аватар користувача
o.Mykil
старець
старець
Повідомлень: 3456
З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
Звідки: Galicia
Контактна інформація:

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення o.Mykil » 05 березня 2011, 21:13

Наприклад, пояснювач Біблії ототожнює людину більше… з духом (а ми в суті-це дух, душа та тіло), диявола (злого та розумного духа) зводить теж і до грішної людської плоті. Далі сатану розглядає як на духовному рівні (вселенський дух злоби піднебесної сфери, також і закон плоті та тваринні інстинкти, присутні в людях), так і на рівні буквальному – як постать конкретну. В одній із доступних відеолекцій на сайті «Біблійної школи духовного вдосконалення» він виразно заявляє, що… диявол існує тільки на рівні людського серця у спосіб іманентний (внутрішньо притаманний якомусь предмету чи явищу). І розумій тепер те все... :shock:
Востаннє редагувалось 05 березня 2011, 21:16 користувачем o.Mykil, всього редагувалось 1 раз.
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!

Аватар користувача
o.Mykil
старець
старець
Повідомлень: 3456
З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
Звідки: Galicia
Контактна інформація:

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення o.Mykil » 05 березня 2011, 21:14

andrivovk писав:От і вилізло шило з мішка.А я думав, що православний, ще й книжки його позакачував. :( познаходжу - треба буде видалити.


Розумне рішення-вічне спасіння дорожче!
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення andrey s. » 05 березня 2011, 21:45

Це трохи не в тему,,але всетаки в тему...
Дивився історичний фільм про Англію,,і противники Папи(я не акцентую хто саме) казали:
Новий світ(америка),це місце де ми повинні пустити корені,,і тоді весь світ буде їсти наші плоди....
В цій темі,,без цього бачу не обійшлося,,цей"моєсей" звідти отримав "свячення"(так званні)...
Ах ця "свобода"(америка),,а точніше ті хто "нею" скористався,,і я мою сумніви,що на славу Божу...
А всьому світу,,дійсно приходиться боротись,,щоб ті плоди не їсти,,бо вони("плоди")буквально запихаються в рот...
Сумно...
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Михайло Шелудько
початківець
початківець
Повідомлень: 38
З нами з: 06 жовтня 2005, 23:46
Звідки: Одеса
Контактна інформація:

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення Михайло Шелудько » 10 березня 2011, 15:59

О. Олег Ведмеденко - цікавий лектор і тлумач Святого Письма. Він багато в чому є новатором, експериментатором, тому й звичайно нерідко висловлює неперевірені та контроверсійні думки. Але подібне є притаманним для будь-якого новатора. Згадайте, що й великі католицькі богослови ХХ століття були звинувачені у єресях і відсторонені від викладання теології (напр. Бальтазар і де Любак). До того важливо пам'ятати, що майже у всіх отців і богословів Церкви можна знайти єересь, або відкинутий Церковю теологумен. Тому й о. Олега варто сприймати критично, не все приймати на віру, але водночас він вповні заслуговує пошани як біблійний катехит та людина з власним містичним досвідом, яким ділиться зі слухачами.

Для мене важливим є те, що о. Олег не боїться заторкати малодосліджені теми. Бо ж хтось мусить бути в авангарді!

Богослови діляться на дві категорії: ті, що описують власний досвід, і ті, що вивчають досвід інших. Отець Олег належить до першої категорії.

vitalko
старець
старець
Повідомлень: 987
З нами з: 25 березня 2009, 14:13
Звідки: Львів

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення vitalko » 10 березня 2011, 16:50

Михайло Шелудько писав:Тому й о. Олега варто сприймати критично, не все приймати на віру, але водночас він вповні заслуговує пошани як біблійний катехит та людина з власним містичним досвідом, яким ділиться зі слухачами.


І як священнослужителя, який власний містичний досвід ставить вище за послух Церкві.... :shock: Висновок робіть самі.
"Для чого шукаєш ти для себе почесті в інших? Поважай сам себе, і ніхто не принесе тобі безчестя."
св. Йоан Золотоустий

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9683
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення о.Олег » 10 березня 2011, 17:07

Михайло Шелудько писав:...Богослови діляться на дві категорії: ті, що описують власний досвід, і ті, що вивчають досвід інших. Отець Олег належить до першої категорії.

а можете приклад? Просто, як на мене грішного, о.Ведмеденко скоріше повторює чужий (ліберально протестантський чи погранично католицький або о.Меня) досвід і читання Письма, і розуміння Догми... Що в нього з особистого пережиття, Михайле?
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
o.Mykil
старець
старець
Повідомлень: 3456
З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
Звідки: Galicia
Контактна інформація:

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення o.Mykil » 11 березня 2011, 06:45

Михайло Шелудько писав:Тому й о. Олега варто сприймати критично, не все приймати на віру, але водночас він вповні заслуговує пошани як біблійний катехит та людина з власним містичним досвідом, яким ділиться зі слухачами.


Хочу сказати, що багато простих вірних із різних Церков, що відвідують "Біблійну школу" о. Олега не знають докладно св. Писання і не раз не вміють критично те все сприймати та відсіювати зерна від полови. Тому й баламутяться. Ієрей проповідує релятивізм у релігійному відношенні, церковний агностицизм і чи не всі реальні події зі св. Писання зводить сміливо до нечуваної досі символіки... Він є теж проти церковних догм. На жаль, єресі (ця духовна для душ отрута), засуджені й раніше скрізь, трапляються не раз і не два. Див. вище аналіз, зроблений зокрема у Київському Патріархаті...

А тепер прошу поглянути на одну з його статей "Парадокс розколу" http://vedmedenko.org.ua/statti.php?num=214

Подаю свій особистий аналіз окремих вельми дискусійних пунктів:

1)«Христос же створив Церкву – за визначенням Єдину, Святу, Соборну і Апостольську. Церкву, засновану на камені віри смиренної, що чинна любов’ю».


Не цілком правдиво. Ісус заснував Вселенську Церкву насамперед на міцній скалі-апостолові Петрові, наступниками котрого з волі Божої є та були весь час Римські Архиєреї в Апостольській Столиці.

2)«Тому якщо «двоє чи троє» в ім’я Ісуса, тобто в ім’я смирення Христового та Отчої любові поєднані, там і Христос серед них пробуває, і Дух Святий у них діє й спасає, єднаючи їх з Христовим Тілом. Бо вони – уже церква, вони – зібрання праведників, складова ланка Єдиної, Святої, Соборної і Апостольської Церкви Господньої».


Вибачте, але таке довільне трактування дійсності Христової Церкви нагадує, певною мірою, протестантизм. Звичайно, Церква є зібранням вірних від грец. «Ἐκκλησία», та не тільки: ще має бути спільнота мирян і різного рангу духовенства. Церква теж мусить мати власну чітку структуру, свої усталені догмати, проти яких так завзято у наш час виступає о. Ведмеденко.

3)«…І не потрібні йому ні патріархат, ні папа, ні інша якась сьогосвітня юрисдикція. Аби лишень благодать зігрівала та просвітлювала серце праведника».

Знову якийсь випливає церковний агностицизм чи анархізм. Заперечення заодно церковного проводу-влади, папства, що є з волі Божої на землі і т.д. «Хто слухає вас, мене слухає; а хто гордує вами, мною гордує; а хто гордує мною, гордує тим, хто послав мене» (Лк. 10, 16). Церковну ієрархію встановив сам божественний Спаситель, і вона має своє вагоме завдання в Церкві.

4)«Аби тільки віра Христова наповнювала миром і радістю в Дусі Святім».


Поширена ідея протестантизму. Не тільки віра потрібна до спасіння, а ще теж добрі діла, без котрих віра нежива як знаємо навіть з доктрини католицької чи з Біблії.

5)«Бо ж християнство – це не просто якась там конфесія, не визначена релігійна деномінація. Християнство – це стан душі і спосіб життя».

Не цілком так... З погляду релігієзнавства християнство – це теж одна з великих світових релігій. Це навчання про єдиного у Пресвятій Тройці Господа Бога що є, отже, Творцем усього у трьох Його найважливіших проявах (Особах): Бога-Отця, єдинородного й несотвореного Сина - Ісуса Христа (Боже Слово) і Св. Духа, що є наче Любов між Отцем та Сином і в минулому часто говорив через відважних пророків.

6)«Де смирення – там і Христос, а де Христос – там і Церква».

Св. Ігнатій Богоносець, до слова, казав у давнину наступне: «Де єпископ, там і Церква. Де єпископ, там і народ Божий, а де народ Божий, там і Вселенська Церква». Суть зрозуміла.

7)«Соборна Церква не обмежена ні простором, ні часом, ні народом, ні живими, ні померлими, і до неї входять усі істинно віруючі всього світу. Тому-то вона ще називається Вселенською».


Церковний агностицизм, нетрадиційна еклезіологія, наприклад, для православ'я, яке отець так "захищає"... Христос, як відомо заснував єдину Вселенську Церкву для всіх без винятку: праведних і грішних. Коли Спаситель послав Св. Духа на своїх апостолів, то вони відразу отримали дар розмовляти різними мовами світу, що означало: всі народи повинні поєднатися у Христовій Церкві, боголюдській інституції, під видимим Вселенським (Римським) Архиєреєм. Христова Церква є, звичайно, воюючою на землі в дорозі до вічності, терплячою в чистилищі і так само прославленою в небесах поруч Господа. Існує, як знаємо, спільнота святих.

8)«Смиренні овечки Христові насправді є в усіх «дворах», в усіх конфесіях, в усіх громадах. Вони й складають соборність Христової Церкви».

Дуже вже часто це любить повторювати о. Олег, вчення якого схоже на окреме- ні католицьке, ні православне (традиційне), ні до кінця протестантське. Можуть бути ці "овечки всюди", але виглядає тут знову на часту помилку о. Олега - церковного агностицизму, якогось релятивізму, невизначеності і т.п. Виправдання всього у стилі «Нью Ейджу». Не виглядає це на автентичний біблійний екуменізм, щоб «усі були одно» (див. Архиєрейська молитва, Йоан 17, 21), в одному Божому «дворі».

9)«Якщо серце закрите гординею, корисливістю та нетерпимістю фарисейською – то скільки не співай «Аксіос!», скільки не покладай рук, – однаково не прийме воно благодаті ні єпископства, ні священства, ані дияконства».

Та догма католицизму або православ’я (документ теж «Номоканон») така, що ласка святих таїнств не є залежною від персональної святості духовенства як і від віри теж. Наприклад, св. Василій Великий у своїх правилах головним критерієм при обранні кандидата на священство вважає тільки принцип благочестивості, що цього достатньо.

10)«Тож поняття «розкол» – це насправді ілюзія, жупел в руках церковних політиканів, ще одна «козирна карта» в боротьбі за паству. Церкву Христову розколоти неможливо, як неможливо розколоти воду».

Проте гріх схизми існує у світі чи не повсюди. Читаємо зі священного Писання: "Благаю вас, брати, ім'ям Господа нашого Ісуса Христа, щоб ви всі те саме говорили; щоб не було розколів між вами, але щоб були поєднані в однім розумінні й у одній думці" (1 Кор 1, 10). Стосовно розколу чи схизми (з грец. σχίσμα), то, для прикладу, згідно із енциклопедичним словником Ф.А. Брокгауза та І.А. Ефрона ще в Новому Завіті цим терміном позначають всякі церковні розділення та чвари, однак згодом «схизмою» став називатися такий поділ лишень у лоні Церкви, котрий не стосується догматів. Цим схизма і відрізняється насправді від єресі.
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!

Михайло Шелудько
початківець
початківець
Повідомлень: 38
З нами з: 06 жовтня 2005, 23:46
Звідки: Одеса
Контактна інформація:

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення Михайло Шелудько » 11 березня 2011, 09:49

З усіх наведених Вами тез я би не погодився лише з двома тезами: про безблагодатність священства горделивих і про розкол. Хоча навіть ці тези можна розуміти інакше, ортодоксально:

1. благодать під час рукоположення сходить, але людина в стані закритості від Бога (тобто гріха) її не сприймає і залишається таким чином поза нею. Вона потім може діяти як священик, і ці таїнства будуть важними, але сама залишатиметься поза дією благодаті, відповідно і своє служіння вповні виконати не зможе.

2. Церква Христова перебуває і в розкольницьких спільнотах, хоча, звичайно, гріх розколу від того не перестає бути гріхом. Але він перед усім стосується ініціаторів розколу, та й то тільки в тому випадку це є гріх, коли розкол стався свідомо. Бували випадки в історії Церкви, коли відлучали саме за православ'я, тоді гріх лягав на тих, хто відлучав.

Але погоджуюсь, погляди о. Олега Ведмеденко дещо відрізняються від католицько-православного теологічного мейнстріму.

Аватар користувача
o.Mykil
старець
старець
Повідомлень: 3456
З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
Звідки: Galicia
Контактна інформація:

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення o.Mykil » 11 березня 2011, 09:58

Михайло Шелудько писав:З усіх наведених Вами тез я би не погодився лише з двома тезами: про безблагодатність священства горделивих і про розкол.


А як же тоді заперечення необхідності церковної влади?

«…І не потрібні йому ні патріархат, ні папа, ні інша якась сьогосвітня юрисдикція. Аби лишень благодать зігрівала та просвітлювала серце праведника».

Агностик він церковний, не знає, яка Церква істинна. Всеодно йому, де перебувають овечки Божі - чи в секті якійсь, чи деінде.
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!

Михайло Шелудько
початківець
початківець
Повідомлень: 38
З нами з: 06 жовтня 2005, 23:46
Звідки: Одеса
Контактна інформація:

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення Михайло Шелудько » 11 березня 2011, 10:00

o.Mykil писав:Див. вище аналіз, зроблений зокрема у Київському Патріархаті...

На звинувачення КП о. Олег дав вичерпну і докладну відповідь: АПОЛОГІЯ СЛУЖІННЯ. АНАЛІЗ ЗВИНУВАЧЕНЬ ЗІ СТОРОНИ КОНСЕРВАТИВНОЇ ЧАСТИНИ ЦЕРКОВНОЇ ІЄРАРХІЇ.

Михайло Шелудько
початківець
початківець
Повідомлень: 38
З нами з: 06 жовтня 2005, 23:46
Звідки: Одеса
Контактна інформація:

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення Михайло Шелудько » 11 березня 2011, 10:03

vitalko писав:І як священнослужителя, який власний містичний досвід ставить вище за послух Церкві.... :shock: Висновок робіть самі.

Яка церква, такий і послух. Розкол тільки породжує нові і нові розколи. КП є розколом, МП є розколом, Кпль є розколом. Всі є розколом.

Аватар користувача
o.Mykil
старець
старець
Повідомлень: 3456
З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
Звідки: Galicia
Контактна інформація:

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення o.Mykil » 11 березня 2011, 10:04

Михайло Шелудько писав:
o.Mykil писав:Див. вище аналіз, зроблений зокрема у Київському Патріархаті...

На звинувачення КП о. Олег дав вичерпну і докладну відповідь: АПОЛОГІЯ СЛУЖІННЯ. АНАЛІЗ ЗВИНУВАЧЕНЬ ЗІ СТОРОНИ КОНСЕРВАТИВНОЇ ЧАСТИНИ ЦЕРКОВНОЇ ІЄРАРХІЇ.


Я це читав ще раніше і не вважаю його відповідь серйозною. Його єресі від того не змінилися. А теологічні блуди не перестають множитися. Він і далі не сприймає реальності пекла чи розуміє викривлено по-своєму диявола тощо.
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!

Аватар користувача
Олюнька
старець
старець
Повідомлень: 1445
З нами з: 23 січня 2008, 10:42
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення Олюнька » 11 березня 2011, 10:46

Не читала того всього, бо трохи забагато :oops:
Але відповідь на питання "що робити" маю - ПРОПОНУВАТИ АЛЬТЕРНАТИВУ
Моє шанування! Ваша с. Катерина, МНІ

vitalko
старець
старець
Повідомлень: 987
З нами з: 25 березня 2009, 14:13
Звідки: Львів

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення vitalko » 11 березня 2011, 11:54

Михайло Шелудько писав:Яка церква, такий і послух. Розкол тільки породжує нові і нові розколи. КП є розколом, МП є розколом, Кпль є розколом. Всі є розколом.


Ну розкол у випадку даного отця надто гучно сказано. Та й "розколи" такого роду не наслідок схизми цілої помісної церкви, нсмд, бо і в нас є пдібні речі, а ми в схизмі не перебуваємо, як вам відомо.

Це радше банальний непослух окремо взятої особи, переконаній у власній правоті, незважаючи ні на що. І такі речі, нажаль, носять загальний характер.
"Для чого шукаєш ти для себе почесті в інших? Поважай сам себе, і ніхто не принесе тобі безчестя."
св. Йоан Золотоустий

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення andrey s. » 11 березня 2011, 12:14

Почав читати це посилання(і сайт,якій в посиланні),,пробачте отець,,для мене це складно,,а якщо чесно шкода часу..
Що робити.????
Менше його о.Медведька згадувати,,без наявної потреби,,без конкретного питання на форум..
Я тільки що зловив себе на думці:
Я про медведька не знав,,взнав тут на форумі,,добре що взнав(коротко),загально знати треба...
Но коли я почав виборочно читати його,,то склалось враження:"А він має рацію"..
І я себе відчув як кажуть"лохом",,тим кому легко впарити...(я сподіваюсь що це не груба аналогія).
А міг би і не подумати,,міг би і дозволити отравити свою свідомісь протестом,і тими кінцевими "продуктами",я про плоди..
Які доречі наша церква не приймає..ну це так.
Як кажуть наші зірки,,поганий піар це некролог,,а решта все в +..
Вирішуйте самі...хто ви..(це не до когось конкретно)
Дякую..
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9683
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення о.Олег » 11 березня 2011, 16:08

мене грішного цікавить лише у темі відповідь на моє вчорашнє запитання, Михайле
о.Олег писав:
Михайло Шелудько писав:...Богослови діляться на дві категорії: ті, що описують власний досвід, і ті, що вивчають досвід інших. Отець Олег належить до першої категорії.

а можете приклад? Просто, як на мене грішного, о.Ведмеденко скоріше повторює чужий (ліберально протестантський чи погранично католицький або о.Меня) досвід і читання Письма, і розуміння Догми... Що в нього з особистого пережиття, Михайле?
З повагою, о.Олег

можете не відповідати, але без відповіді "власного досвіду" не видно :( , що ставить о.Медведенка не в розряд "людей досвіду", а в розряд повторювачів чийогось досвіду, походження якого від Церкви Христової (якої плоди, як Ви десь пишите, є в різних спільнотах) нажаль сумнівне...
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
o.Mykil
старець
старець
Повідомлень: 3456
З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
Звідки: Galicia
Контактна інформація:

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення o.Mykil » 11 березня 2011, 19:32

о.Олег писав:можете не відповідати


Теж не отримав відповіді стосовно питання про потребу церковної влади, котру о. Олег начебто відкидає... А взагалі, мабуть, було б непогано, якби він сам долучився до цієї дискусії довкола різних сенсацій на біблійну тематику... :shock:
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення andrey s. » 11 березня 2011, 20:06

:) ,,Пробачте,,знов кудись хрестик для стерання дівся....
Востаннє редагувалось 11 березня 2011, 20:13 користувачем andrey s., всього редагувалось 1 раз.
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення andrey s. » 11 березня 2011, 20:10

o.Mykil писав:
о.Олег писав:можете не відповідати


Теж не отримав відповіді стосовно питання про потребу церковної влади, котру о. Олег начебто відкидає... А взагалі, мабуть, було б непогано, якби він сам долучився до цієї дискусії довкола різних сенсацій на біблійну тематику... :shock:

Перепрошую отець Микіл,,а ви не ризикуєте зробити цей форум "Школою Медведька"
А самі ви, невольно стати його посібником в цьому...
Йому,Медведьку зайві вуха ніколи не завадять,,,а навіть він радий,бо так його ціль стає доступніша...
Це я побачив в ньому,,бажання навязати свій погляд іншим...
Пробачте звичайно,,но в цьому випадку таке не "пролізе":"Якщо вам не цікаво то не заходьте на тему"
Звичайно особисто я небуду підтримувати дискусію з ним,а навіть обговорювати його погляди без нього,плюси і мінуси його науки...
Бо завдяки вам взнав головне,,Що плід у нього не здоровий,,і цього достатньо для мого відношення....
А просто спостерігати таке я небуду...
Я невпевненний у своїй правоті,,тому знайду в кого спитати,,чи добре таке,чи ні..
Думаю я нікого не образив,,бо цього не мав на меті..
Дякую...
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Аватар користувача
o.Mykil
старець
старець
Повідомлень: 3456
З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
Звідки: Galicia
Контактна інформація:

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення o.Mykil » 11 березня 2011, 22:09

andrey s. писав:Перепрошую отець Микіл,,а ви не ризикуєте зробити цей форум "Школою Медведька"


Як би там не було, але перекручувати свідомо чужі прізвища не є виховано... Я ж зазначав, що немало греко-католиків захоплені його позаконфесійним вивченням св. Писання. Не бачу ризику говорити апологетично про негативізм того тлумачення у відповідності до католицької доктрини. Не тільки я тут пишу, всі дописують, тому й не ризикую. Ця тема не охоплює весь форум, а тільки одну з його віток у відповідному розділі. А взагалі й так ясно, що вчення о. Олега нездорове з погляду християнської віри. Це вже тут і доведено, як на мене. Тому можна й припинити дискусії. Не забувайте, що тут ще й Вова тривало всіх "повчає". Та знаходяться, слава Богу, думки протилежні. Не все так страшно, коли якісь блуди випливають на чисту воду.:)
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Біблійна школа о. Олега Ведмеденка. Що робити?

Повідомлення andrey s. » 11 березня 2011, 22:23

Бачете,,я вже свідомо когось образив...
Отець,,пишу не в приват,,а спеціально тут...
Бо нехочу щоб хтось своєю неграмотністю(я кажу за себе,,і припускаю що можуть бути ще неграмотні),,вас образив...
Будласка,,,скажіть як ваше імя звучить по Українськи,бо було лінь переключити мову,,а саме так я читаю ваше імя латинскими буквами...
Я нехочу вас ображати,,а спілкуючись з вами на форумі,,ризикую зробити це повторно...
Бо незнаю як звучить ваше імя на рідній мові...
Прошу вселюдно у вас пробачення....
Пробачте будласка о.М??????...
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ


Повернутись до “Українські традиційні Церкви”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість