Харизматичний рух в Католицькій Церкві

в Україні і у світі

Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor

kamamberta
дописувач
дописувач
Повідомлень: 67
З нами з: 16 квітня 2008, 10:05
Звідки: Rio-de-Dykan'ka

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення kamamberta » 13 квітня 2011, 00:02

Йосип Вісаріоноаич писав:Прошу пояснити мені, чому харизматія, котра визнає канонічність лише 66 книг Св.Письма (а Католицька церква -74) і тілки два Таїнства (як на мене жодного), так добре почувається в нашій греко-католицькій церкві?

Ану, харизмати, швиденько поясніть пану !!!! :D
Вибачте, а звідки ви взяли що
Йосип Вісаріоноаич писав:харизматія, визнає канонічність лише 66 книг Св.Письма

І кого ви розумієте під словом "харизматія"???
Протестантську деномінацію яка походить від пятидесятників , чи католиків, які мають досвід Хрещення Святим Духом??
Щодо останніх то вони залишаються католиками, і визнають всі 74 книги.
А щодо перших - прошу переглянути тему даної гілки. Боюсь що розгляд теми "чому певна протестантська церква визнає канонічність 66 книг" буде трішки "нетудапопавшою"...
Але, звісно, дискусію можна розпочинати :o

П.с. католики - харизмати ЗАВЖДИ будуть католиками!!! :beer:
4.Now there are different gifts, but the same Spirit.
5 And there are different ministries, but the same Lord.
6 And there are different results, but the same God who produces all of them in everyone.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення о.Олег » 13 квітня 2011, 05:38

kamamberta писав:...Але, звісно, дискусію можна розпочинати :o ...

такі теми, де про це говоримо, вже існують на Форумі (про Лютера щось було, наприклад). В кожному разі - про протестантів і їх маніпуляції з Святим Письмом не в цій темі
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Йосип Вісаріоноаич
активний учасник
активний учасник
Повідомлень: 251
З нами з: 05 березня 2011, 20:56

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення Йосип Вісаріоноаич » 13 квітня 2011, 10:27

Кажуть, що ворожбити також є різними; чорні, білі, сірі, і т. д. А я їх також не вмію розрізнями. Як і харизматів.

І взагалі, на підставі чого Ви стверджуєте, що частина з них визнає 74 книги Св.Письма?

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення о.Олег » 13 квітня 2011, 13:36

Йосип Вісаріоноаич писав:Кажуть, що ворожбити також є різними; чорні, білі, сірі, і т. д. А я їх також не вмію розрізнями. Як і харизматів.

І взагалі, на підставі чого Ви стверджуєте, що частина з них визнає 74 книги Св.Письма?

на підтаві того, що це рух Католицької Церкви, ними опікуються католицькі священики. Ви... добре, що в ворожбитах не розбираєтесь, але з тим, що в Христовій Церкві толерується (а харизматичний рух толерується) розберіться і, якщо можна, старайтеся уникати пустих слів-звинувачень в "святотацтві", "не 74 Книгах", порівнянні з "ворожбитами" :( Вам попередження
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

kamamberta
дописувач
дописувач
Повідомлень: 67
З нами з: 16 квітня 2008, 10:05
Звідки: Rio-de-Dykan'ka

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення kamamberta » 13 квітня 2011, 21:49

о.Олег писав:
kamamberta писав:...Але, звісно, дискусію можна розпочинати :o ...

такі теми, де про це говоримо, вже існують на Форумі (про Лютера щось було, наприклад). В кожному разі - про протестантів і їх маніпуляції з Святим Письмом не в цій темі
З повагою, о.Олег

це був жарт. Мабуть смайл невдало підібрала... :Search:
Йосип Вісаріоноаич писав:Кажуть, що ворожбити також є різними; чорні, білі, сірі, і т. д. А я їх також не вмію розрізнями. Як і харизматів.

Я так розумію, що теза про ворожбитів - це аргумент до теми "святотатство харизматів"???
Залізний аргумент... мені нема що на нього сказати, бо все чітко і ясно як у дискретній математиці
1.Ворожбити бувають різні.
2.Ворожбити займаються святотатством.
3.Харизмати бувають різні.
із пункту 1,2, 3 випливає пункт 4: харизмати займаються святотацтвом.
Йосип Вісаріоноаич писав: І взагалі, на підставі чого Ви стверджуєте, що частина з них визнає 74 книги Св.Письма?

Повторюсь ще раз. Католики-харизмати -- вони КАТОЛИКИ які мають досвід хрещення Святим Духом, які мають всі ті ж Тайни, таку ж Літургію,таке ж Святе Письмо, і для врегулювання яких написано документи Церкви ("Документи з Малінес").
Вони залишаються КАТОЛИКАМИ!
Про життя братів наших протестантів (а конкретно: харизматів, їх ще неопятидесятниками називають) можете почитати у Вікіпедії. http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D0% ... 1%83%D1%85
На підставі чого?
У спільнотах Віднови у Львові, Тернополі, Франківську, Києві (і греко і римо), Чорткові, Камянці - Подільському, Воловці, Дніпродзержинську, Вінниці, Дрогобичі, Мукачеві і здаться Ужгороді католики-харизмати визнають всі 74 книги.
Звичайно всі спільнот я не перерахувала, бо не знаю про всі.
Але про оці можете повірити :wink:
.....
Там вище компетентні люди розважали над дарами (харизмами).
Подаю вирізку:
Катехизм Католицької Церкви», говорячи про Святого Духа в житті Церкви, наголошує, що одне з джерел спізнання Духа Святого є харизми і служби, котрими церква розбудовується (ККЦ 688). Згідно з Катехизмом, Дух Святий будує Церкву в особливший спосіб також і з допомогою харизм, бо з допомогою харизм Він робить вірних здатними до служб і завдань на подальший ріст Церкви (ККЦ 798). Що більше, Катехизм твердить, що харизми треба з вдячністю приймати, бо власне вони є дивовижним багатством ласки, необхідним для апостольської життєдайності і святості цілого Містичного Христового Тіла (ККЦ 799-800). Говорячи про спільноту святих, Катехизм наголошує, що Дух Святий уділяє свої харизми людям різних станів (ККЦ 951). Катехизм також згадує про окремі дари: дар оздоровлення (ККЦ 1508), дар чинення чудес і дар мов (ККЦ 2003).
4.Now there are different gifts, but the same Spirit.
5 And there are different ministries, but the same Lord.
6 And there are different results, but the same God who produces all of them in everyone.

Аватар користувача
viter
Модератор
Модератор
Повідомлень: 858
З нами з: 13 травня 2009, 15:03
Звідки: Івано-Франківськ
Контактна інформація:

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення viter » 14 квітня 2011, 08:08

kamamberta писав:
Катехизм Католицької Церкви», говорячи про Святого Духа в житті Церкви, наголошує, що одне з джерел спізнання Духа Святого є харизми і служби

А що таке харизма і як харизмати знають, що наділені харизмами? Важко повірити, що в протестантів є харизми від Св. Духа, а харизми католицьких харизматів, виглядає, не дуже відрізняються від протестантських.
Господи Ісусе Христе Сину Божий, помилуй мене грішного.

Йосип Вісаріоноаич
активний учасник
активний учасник
Повідомлень: 251
З нами з: 05 березня 2011, 20:56

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення Йосип Вісаріоноаич » 14 квітня 2011, 20:23

kamamberta писав:
Йосип Вісаріоноаич писав:Кажуть, що ворожбити також є різними; чорні, білі, сірі, і т. д. А я їх також не вмію розрізнями. Як і харизматів.

Я так розумію, що теза про ворожбитів - це аргумент до теми "святотатство харизматів"???
Залізний аргумент... мені нема що на нього сказати, бо все чітко і ясно як у дискретній математиці
1.Ворожбити бувають різні.
2.Ворожбити займаються святотатством.
3.Харизмати бувають різні.
із пункту 1,2, 3 випливає пункт 4: харизмати займаються святотацтвом.

Смію зауважити, ворожбити найчастіше не розривають з Церквою; і у своїй "трудовій" діяльності широко використовують церковні атрибути, регулярно відвідують Богослуження, йдуть до Св.Причастя, і т.д. Сатаністи також ходять у храми за часточками Св.Причастя. І на словах усе "визнають".
Не приймайте це як порівняння - це просто приклад того, що по зовнішніх ознаках важко робити правдиві висновки.
У спільнотах Віднови у Львові, Тернополі, Франківську, Києві (і греко і римо), Чорткові, Камянці - Подільському, Воловці, Дніпродзержинську, Вінниці, Дрогобичі, Мукачеві і здаться Ужгороді католики-харизмати визнають всі 74 книги.
Звичайно всі спільнот я не перерахувала, бо не знаю про всі.
Але про оці можете повірити :

"Як казав класик (В.І.Ленін): "Доверять можно, а проверять надо". Вибачте, але одного Вашого слова тут мало? Ви можете лише за себе говорити.

kamamberta
дописувач
дописувач
Повідомлень: 67
З нами з: 16 квітня 2008, 10:05
Звідки: Rio-de-Dykan'ka

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення kamamberta » 14 квітня 2011, 22:41

viter писав:А що таке харизма і як харизмати знають, що наділені харизмами?

Харизма:
«Богословський словник» Ранер-Ворґрімер каже, що харизми належать до постійних конститутивних елементів Церкви поряд з службою єрархії і св. Таїнствами, без яких Церква не може функціонувати.

«Словник біблійного богослов'я», говорячи про харизми, описує Павлову науку про харизми та наголошує важливість харизм в християнському житті; та рівно ж наголошує, що харизми даровані на користь цілої Церкви, що вони є властивим свідченням присутності Духа в Церкві, що більше - каже, що харизмами визначено усе життя християн і діяльність церковних установ. Автори Словника наголошують, що власне харизми та їх функціонування в Церкві є знаком присутності Духа в Церкві і знаком Царства Божого.


viter писав: Важко повірити, що в протестантів є харизми від Св. Духа, а харизми католицьких харизматів, виглядає, не дуже відрізняються від протестантських.

Я не маю сміливості говорити що у протестантів Святий Дух не діє, а натомість в Католицькі Церкві діє. І вам не раджу.
І дозвольте поцікавитись на скількох молитвах ви були присутні, коли молились протестанти служачи дарами.
І на скількох молитвах католиків-харизматів, коли ті служили дарами.
Думаю що тільки побувавши як мінімум на десятьох можна більш менш говорити чи бачимо дію Духа, чи нлп чи ще щось...
Тай як можуть відрізнятись харизми, якщо Слово Боже не пише: у католиків ви побачите такі, а в протестантів -такі.
Слово Боже просто перелічує...
І власне що стосується протестантів- я їх дуже поважаю, думаю багато речей яких би нам вартувало б від них навчитись...і я не говорю конкретно про деномінацію! :)
я зараз сижу на християнському торрент-трекері а там всі протестанти і бачу там реальних християн.. отакот..
Йосип Вісаріоноаич писав:Смію зауважити, ворожбити найчастіше не розривають з Церквою; і у своїй "трудовій" діяльності широко використовують церковні атрибути, регулярно відвідують Богослуження, йдуть до Св.Причастя, і т.д. Сатаністи також ходять у храми за часточками Св.Причастя. І на словах усе "визнають".
Не приймайте це як порівняння - це просто приклад того, що по зовнішніх ознаках важко робити правдиві висновки.
в мене теж є аргумент(слабенький ): (в даному випадку говорю про те що знаю точно, бо я там є!!)
одна з Львівьких спільнот проводить регулярно євангелізаційний курс (керигмат+основні теми християнства) а інша займається служінням в колонії строгого режиму (там сидять за особливо важкі злочини і рецидивісти).
Памятаєте що говорив Ісус коли Йому закинули що він силою везельвула бісів виганяє? "Хіба дім може поділитись.."
І власне постає запитання: нашо це все робити, євангелізувати? Щоб справити враження як ворожбити?

Йосип Вісаріоноаич писав:"Як казав класик (В.І.Ленін): "Доверять можно, а проверять надо". Вибачте, але одного Вашого слова тут мало? Ви можете лише за себе говорити.

Думаю розмова вичерпана :good:
4.Now there are different gifts, but the same Spirit.
5 And there are different ministries, but the same Lord.
6 And there are different results, but the same God who produces all of them in everyone.

Йосип Вісаріоноаич
активний учасник
активний учасник
Повідомлень: 251
З нами з: 05 березня 2011, 20:56

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення Йосип Вісаріоноаич » 14 квітня 2011, 23:59

kamamberta писав:
Йосип Вісаріоноаич писав:"Як казав класик (В.І.Ленін): "Доверять можно, а проверять надо". Вибачте, але одного Вашого слова тут мало? Ви можете лише за себе говорити.

Думаю розмова вичерпана

Я так не думаю. Прошу Вас продовжити цю розмову. Невірство Фоми також має природнє місце в Церкві.
kamamberta писав: я зараз сижу на християнському торрент-трекері а там всі протестанти і бачу там реальних християн.. отакот..

А серед тих католиків, котрі не приймають участі в харизматичному русі, Ви християн бачите?
kamamberta писав:
Йосип Вісаріоноаич писав:Смію зауважити, ворожбити найчастіше не розривають з Церквою; і у своїй "трудовій" діяльності широко використовують церковні атрибути, регулярно відвідують Богослуження, йдуть до Св.Причастя, і т.д. Сатаністи також ходять у храми за часточками Св.Причастя. І на словах усе "визнають".
Не приймайте це як порівняння - це просто приклад того, що по зовнішніх ознаках важко робити правдиві висновки.
в мене теж є аргумент(слабенький ): (в даному випадку говорю про те що знаю точно, бо я там є!!)
одна з Львівьких спільнот проводить регулярно євангелізаційний курс (керигмат+основні теми християнства) а інша займається служінням в колонії строгого режиму (там сидять за особливо важкі злочини і рецидивісти).
Памятаєте що говорив Ісус коли Йому закинули що він силою везельвула бісів виганяє? "Хіба дім може поділитись.."
І власне постає запитання: нашо це все робити, євангелізувати? Щоб справити враження як ворожбити?

Я не заперечую Вашу дієвість. Я не розумію її мети, і не бачу, на жаль, від активної діяльності харизматів гідних перед Богом і Церквою плодів.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення о.Олег » 15 квітня 2011, 06:01

Йосип Вісаріоноаич писав:...Я не заперечую Вашу дієвість. Я не розумію її мети, і не бачу, на жаль, від активної діяльності харизматів гідних перед Богом і Церквою плодів.

ну... про це досить багато говорено, але хотілось би Вас запитати: що Ви взагалі знаєте про харизматичний рух в Католицькій Церкві?
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
viter
Модератор
Модератор
Повідомлень: 858
З нами з: 13 травня 2009, 15:03
Звідки: Івано-Франківськ
Контактна інформація:

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення viter » 15 квітня 2011, 09:30

kamamberta писав:Я не маю сміливості говорити що у протестантів Святий Дух не діє, а натомість в Католицькі Церкві діє. І вам не раджу.

Я маю таку сміливість не через те, що я такий сміливий, а через те, що на кожній св. Літургії молюся "Вірую ... в Єдину Святу Соборну і Апостольську Церкву". Будучи католиком, знаю, що в цих словах йдеться про Католицьку Церкву. Ще таку сміливість дають мені святі мученики, найперше греко-католицькі єпископи, священики, монахи та миряни, які гинули в муках, але не хотіли відректися від Христової Церкви. Казати, що в протестантів є харизми від Святого Духа, означає визнати те, що Господь благословляє розкол. Та ми знаємо, що Ісус хоче, щоб "усі були одно" і, щоб зібрати всіх в одне заснував на Петрі Свою Церкву. Отже, будучи католиком, я буду лицеміром коли визнаватиму правдиві харизми від Бога в протестантів. Я буду лицеміром коли буду казати протестантам, що в розколі знайдуть спасіння. Ви, kamamberta, можете своїм друзям протестантам сказати "тримайтеся своєї спільноти, вам не треба ні сповідатися, ні причащатися Найсвятішими Кров'ю та Тілом Господа Ісуса Христа, ви вже спасенні, бо вас благословив Бог мовами"? Ви, kamamberta, маєте сміливість таке сказати?
kamamberta писав:І власне що стосується протестантів- я їх дуже поважаю, думаю багато речей яких би нам вартувало б від них навчитись...і я не говорю конкретно про деномінацію! :)

Я поважаю всіх людей, а багато чого можна навчитися і, навіть, в деяких атеїстів.
Господи Ісусе Христе Сину Божий, помилуй мене грішного.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення о.Олег » 15 квітня 2011, 15:55

viter писав:
kamamberta писав:Я не маю сміливості говорити що у протестантів Святий Дух не діє, а натомість в Католицькі Церкві діє. І вам не раджу.

Я маю таку сміливість не через те, що я такий сміливий, а через те, що на кожній св. Літургії молюся "Вірую ... в Єдину Святу Соборну і Апостольську Церкву"...

складно...
Можливо, помічним буде пояснення +Рацінгера від 2000 року - там розглядається дія Бога і в нехристиян, але зацитую фрагмент, який, надіюсь, трошки пояснить, яким чином може діяти Дух Святий в протестантів:

...16. Господь Иисус, единственный Спаситель, собрал не просто общину учеников, а установил Церковь как тайну спасения: Он Сам в Церкви и Церковь - в Нем (ср. Ин 15,1; Гал 3,28; Еф 4,15-16; Деян 9,5). Поэтому полнота Христовой тайны спасения также принадлежит к Церкви, неотделимой от ее Господа. В действительности, Иисус Христос присутствует в Церкви и продолжает в ней дело спасения, ее же, собственно, посредством (ср. Кол 1,24-27) (ср. II Ватиканский Собор. Догматическая конституция "Lumen gentium", n. 14), ибо она - Его Тело (ср. 1 Кор 12,12-13; 27; Кол 1,18) (см. там же, n. 7). Подобно тому, как голова и члены живого тела не похожи, но и неотделимы друг от друга, Христос и Церковь не могут быть смешаны или разделены, составляют во всей своей полноте единого Христа (ср. св. Августин. "Enarratio in Psalmos", Ps. 90, Sermo 2,1: CCL 39, 1266; св. Григорий Великий. Moralia in Iob, Praefatio, 6, 14: PL 75, 525; св. Фома Аквинский. "Summa Theologiae", III, q. 48, a. 2 ad 1). Эта нераздельность выражена в Новом Завете посредством отождествления Церкви с Невестой Христовой (ср. 2 Кор 11,2; Еф 5,25-29; Откр 21,2.9) (ср. II Ватиканский Собор. Догматическая конституция "Lumen gentium", n. 6).

В связи с единственностью и вселенским характером спасительного посредничества Иисуса Христа необходимо твердо верить в истину католического вероучения о единственности основанной Им Церкви. Поскольку есть один Христос, то существует одно Тело Христово и одна Невеста Господня: "Единая Вселенская и Апостольская Церковь" ("Symbolorum fidei": DS, n. 48. Ср. Бонифаций VIII. Булла "Unam Sanctam": DS, nn. 870-872; II Ватиканский Собор. Догматическая конституция "Lumen gentium", n. 8 ). Более того, обетование Господа не оставить Свою Церковь (ср. Мф 16,18; 28,20) и вести ее Духом Истины (ср. Ин 16,13) означает, в соответствии с католическим вероучением, что единственность и единство Церкви, подобно всему тому, что относится к ее целостности, никогда не исчезнут (ср. II Ватиканский Собор. Декрет "Unitatis redintegratio", n. 4. Иоанн Павел II. Энциклика "Ut unum sint", n. 11).

Католики призваны исповедовать, что существует историческая непрерывность - укорененная в апостольской преемственности (ср. II Ватиканский Собор. Догматическая конституция "Lumen gentium", n. 20. Ср. также св. Ириней. Adversus haereses, III, 3, 1-3: SC 211, 20-44; св. Киприан. Epist. 33, 1: CCL 3B, 164-165; св. Августин. "Contra adver. legis et prophet.", 1, 20, 39: CCL 49, 70) - Церкви, основанной Христом и Католической Церковью: "Это и есть единственная Церковь Христова [...], которую Спаситель наш по Воскресении Своем поручил пасти Петру (ср. Ин 21,17) и ему же, как и другим апостолам, вверил ее распространение и управление (ср. Мф 28,18 и след.) и навсегда воздвиг ее как "столп и утверждение истины" (1Тим 3,15). Эта Церковь, установленная и устроенная в мире сем как сообщество, пребывает ["subsistit in"] в Католической Церкви, управляемой Преемником Петра и епископами в общении с ним" (II Ватиканский Собор. Догматическая конституция "Lumen gentium", n. 8 ). Словосочетанием "subsistit in" ["пребывает в"] II Ватиканский Собор стремился уравновесить два вероучительных высказывания: с одной стороны, что Церковь Христова, несмотря на разделения, существующие между христианами, пребывает в полноте лишь в Католической Церкви; с другой стороны - то, что "вне ее ограды также можно встретить множество крупиц святости и истины" (там же; ср. Иоанн Павел II. Энциклика "Ut unum sint", n. 13. II Ватиканский Собор. Догматическая конституция "Lumen gentium", n. 15 и Декрет "Unitatis redintegratio", n. 3) (т. е. в Церквах и церковных общинах, не состоящих в совершенном общении с Католической Церковью) (Поэтому интерпретация тех, кто выводит из формулы "subsistit in" тезис о том, что единственная Церковь Христа может также пребывать в некатолических Церквах и церковных Общинах, противоречит подлинному смыслу соборного текста. "Собор, напротив, избрал слово "subsistit" именно для того, чтобы прояснить, что существует только одна "субстанция" истинной Церкви, в то время как вне ее видимой структуры находятся только elementa Ecclesiae, которые, - будучи элементами той же самой Церкви, - направлены и ведут к Католической Церкви" (Конгрегация вероучения. Уведомление о книге "Церковь: харизма и власть" свящ. Леонарда Боффа: AAS 77 (1985, 756-762). Однако, принимая это во внимание, необходимо утверждать, что "сила их исходит от той полноты благодати и истины, которая вверена Католической Церкви" (II Ватиканский Собор. Декрет "Unitatis redintegratio", n. 3).

17. Таким образом, существует единственная Церковь Христова, пребывающая в Католической Церкви, руководимой Преемником св. Петра и епископами, состоящими в общении с ним (ср. Конгрегация вероучения. Декларация "Mysterium ecclesiae": AAS 65 [1973] 396-408). Церкви, которые не пребывают в совершенном общении с Католической Церковью, оставаясь объединенными с ней крепкими связями - апостольской преемственностью и Таинством Евхаристии - являются подлинными поместными Церквами (cр. II Ватиканский Собор. Декрет "Unitatis redintegratio", n.n. 14 и 15. Конгрегация вероучения. Письмо "Communionis notio", n. 17: AAS 85 [1993] 838-850). Кроме того, Церковь Христова пребывает и действует также и в этих Церквах, даже если им не хватает полного общения с Католической Церковью и они не принимают учения о первоверховной власти, которой, по воле Божией, обладает Епископ Рима, осуществляющий ее во всей Церкви (ср. I Ватиканский Собор. Догматическая конституция "Pastor aeternus": DS, n.n. 3053-3064; II Ватиканский Собор. Догматическая конституция "Lumen gentium", n. 22).

С другой стороны, церковные общины, не сохранившие подлинного Епископата, а также истинной и совершенной сущности таинства Евхаристии (ср. II Ватиканский Собор. Декрет "Unitatis redintegratio", n. 22), не являются Церквами в истинном значении этого слова; тем не менее, люди, крещенные в таких общинах, объединены со Христом посредством крещения и пребывают в определенном, хотя и несовершенном, общении с Церковью (ср. там же, n. 3). В действительности, крещение само по себе направлено к совершенному развитию жизни во Христе через целостное исповедание веры, Евхаристию и полное общение с Церковью (ср. там же, n. 22).

"Верующим поэтому нельзя представлять себе Церковь Христа в качестве просто собрания - расчлененного в себе, но в чем-то единого - Церквей и церковных Общин; также нельзя считать, что в наше время Церковь Христова более нигде не пребывает, напротив, следует верить, что она - цель, к которой должны стремиться все Церкви и церковные Общины" (Конгрегация вероучения. Декларация "Mysterium ecclesiae", n. 1). В действительности, "элементы этой уже устроенной Церкви существуют, объединены в полноте в Католической Церкви и, без этой полноты, в других общинах" (Иоанн Павел II. Энциклика "Ut unum sint", n. 14). "Следовательно, хотя мы и верим, что эти Церкви и отделенные от нас общины страдают некоторыми недостатками, тем не менее они облечены значением и весом в тайне спасения. Ибо Дух Христов не отказывается пользоваться ими как спасительными средствами, сила которых исходит от той полноты благодати и истины, которая вверена Католической Церкви" (II Ватиканский Собор. Декрет "Unitatis redintegratio", n. 3).

Недостаток единства христиан, безусловно, ранит Церковь; не в том смысле, что она оказывается лишенной единства, но "поскольку разделение является препятствием для полного осуществления ее универсальности в истории" (Конгрегация вероучения. Письмо "Communionis notio", n. 17; II Ватиканский Собор. Декрет "Unitatis redintegratio", n. 4).

для охочих розібратися більш повно http://lib.zagloba.me/node/83

також http://lib.zagloba.me/node/61
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
viter
Модератор
Модератор
Повідомлень: 858
З нами з: 13 травня 2009, 15:03
Звідки: Івано-Франківськ
Контактна інформація:

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення viter » 16 квітня 2011, 15:14

о.Олег писав:Можливо, помічним буде пояснення +Рацінгера від 2000 року - там розглядається дія Бога і в нехристиян, але зацитую фрагмент, який, надіюсь, трошки пояснить, яким чином може діяти Дух Святий в протестантів:
...
С другой стороны, церковные общины, не сохранившие подлинного Епископата, а также истинной и совершенной сущности таинства Евхаристии (ср. II Ватиканский Собор. Декрет "Unitatis redintegratio", n. 22), не являются Церквами в истинном значении этого слова; тем не менее, люди, крещенные в таких общинах, объединены со Христом посредством крещения и пребывают в определенном, хотя и несовершенном, общении с Церковью (ср. там же, n. 3). В действительности, крещение само по себе направлено к совершенному развитию жизни во Христе через целостное исповедание веры, Евхаристию и полное общение с Церковью (ср. там же, n. 22).

Тут йдеться про дію Святого Духа у тайні Хрещення в протестантів. І ціль Його дії вказана в останньому реченні цієї цитати. Бог дає їм шанс прийти до Нього (Його Церкви), але вони, як правило, ним не користають. Знову, повертаючись до харизм, якби вони були від Бога, то це означало б, що Господь благословляє їх відступництво і цим утверджував би їх у ньому (відступництві). Хіба так може бути? Як же тоді " В действительности, крещение само по себе направлено к совершенному развитию жизни во Христе через целостное исповедание веры, Евхаристию и полное общение с Церковью"?
о.Олег писав:
...
"Следовательно, хотя мы и верим, что эти Церкви и отделенные от нас общины страдают некоторыми недостатками, тем не менее они облечены значением и весом в тайне спасения. Ибо Дух Христов не отказывается пользоваться ими как спасительными средствами, сила которых исходит от той полноты благодати и истины, которая вверена Католической Церкви" (II Ватиканский Собор. Декрет "Unitatis redintegratio", n. 3).

Цю цитату можу прийняти і логічно пояснити тільки тому плані, що "значение и вес в тайне спасения" полягає у св. Тайні Хрещення, яку Католицька Церква визнає як дійсну в протестантів, ну і ще, можливо, читання Святого Письма, хоча ми знаємо як вони Його перекручують. Але можливо до когось з них (а може до багатьох) промовлять слова "Тож і я тобі заявляю, що ти – Петро (скеля), і що я на цій скелі збудую мою Церкву й що пекельні ворота її не подолають."
ІМХО
Господи Ісусе Христе Сину Божий, помилуй мене грішного.

Йосип Вісаріоноаич
активний учасник
активний учасник
Повідомлень: 251
З нами з: 05 березня 2011, 20:56

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення Йосип Вісаріоноаич » 16 квітня 2011, 15:35

Можливі проблеми, які виникають, коли творяться групи «харизматичної віднови» на парафії
Перша, коли «харизмати» недооцінюють багату спадщину Католицької Церкви, скарбницю її 2000-літнього вчення, зосереджуючи свою увагу виключно на власному розумінні біблійних текстів, не взявши до уваги Святу Традицію. Чи харизмати завжди виявляють дух смиренності та готовність слухати порад місцевого пароха?

Друга, «амнезія» стосовно ролі Пресвятої Богородиці, яка була першим носієм дару Святого Духа. Також нехтування молитвами до святих, їх досвідом життя і служіння.

Третя, непослух місцевому священику, який покликаний керувати усіма справами на парафії.

Четверта, відсутність чіткого розуміння, що в Церкві необхідна ієрархія, що в Церкві все вирішується з погодження з ієрархією, з вченням Учительського Уряду Церкви.

П’ята, звуження світогляду, на зразок: «Мені потрібен лише Ісус, обряди і богослужіння не спасають, лише спасає Ісус!»

Шоста, проникнення в середовище католицьких спільнот харизматичної віднови ідей та вчення з протестантських (п’ятидесятницьких) джерел, у парі із запереченням правд віри про чистилище, хрещення дітей, авторитет Папи Римського, Євхаристію, тощо.

Сьома, проблема користування грошима, оскільки харизмати практикують десятину, і виявляють щедрість у пожертвах, тому постає проблема прозорого користування грошима для добра громади..

Восьма, виникнення в середині груп віднови особистих конфліктів і непорозумінь, спричинених заздрістю чи ревністю щодо духовних дарів та виконуваних служінь.

Дев’ята, групи харизматичної віднови у Святому Дусі в лоні Католицької Церкви є лише рухом, і зовсім не офіційною організацією, чи згромадженням богопосвяченого життя, тобто цьому рухові часом бракує організаційної структури і згуртованості. Місіонерський запал серед «харизматів» слід підтримувати і скеровувати на працю у парафіях для добра всієї громади.

Крім вищесказаного, можна часом побачити наступні проблеми. Наявність магічного підходу у ставленні до Бога у прихильників згаданого феномену, в основі якого покладено переконання, що людина спроможна керувати Богом, впливати тим чи іншим способом на Нього чи інших духовних істот (ангелів чи демонів), послуговуючись певними формулами заклинань (цитатами із Біблії, формулами на зразок «в ім’я Ісуса», прикликання «крові Ісуса»), чи знаннями певних технік, чи духовних законів, яким нібито підпорядковується навіть Бог. Маємо справу із словесною магією (віра у дієвість промовлених слів на власну користь), процесуальна магія (підпорядкування детермінізмові духовних законів з метою одержати бажаний результат), оздоровча магія (пошук всіх проблем із здоров’ям у духовній сфері). В основі магічного ставлення до Бога лежить утилітарно-споживацька настанова, на зразок: «я буду виконувати все, що сказав мені Бог, лише щоб у моєму житті був успіх, процвітання, здоров’я, тощо».

Слід вказати на ту шкоду, яку може завдати перенаголошення значення неординарних духовних дарів Святого Духа у житті поодинокого християнина, а саме: претензії на посідання досконалого знання Бога і Його волі, самовпевненість у власній елітності, переконаність у володінні «духовної влади» від Бога все «в’язати і розв’язувати», спрощене розуміння динаміки розвитку духовного життя, розчарування і втрата віри перед обличчям життєвих негараздів та невислуханих молитов, маніпулювання свідомістю недосвідчених вірних з допомогою аргументу наявності досвіду в духовному спілкуванні з Богом чи звичайними техніками групового гіпнозу, поява нових «духовних» явищ (неконтрольована поведінка підчас моління «іншими мовами», істеричний сміх, «сп’яніння духом», «падіння на підлогу», галюцинації як видіння, тощо).рийняття реальності в «чорно-білих» тонах (щось від Бога, а щось від диявола), приписування людині божественних прикмет і здібностей Христа Богочоловіка (людина претендує бути «міні-богом»

А головна небезпека полягає у проповіді викривленого образу Христа, якого хочуть позбавити Його хресного страждання, нівелювати зміст Христового терпіння і обов’язку несення хреста у духовному житті християнина. Ілюстрацією цього може бути Петро (його переконання), який відмовляє Христа йти в Єрусалим аби бути виданим на страждання: «А Христос обернувся й промовив Петрові: Відступися від Мене, сатано, ти спокуса Мені, бо думаєш не про Боже, а про людське!» (Мт. 16:23). Християнин часто зустрічається із питанням несення хреста, коли його людська воля не бажає цілковито прийняти Божу волю, і прямує в сторону, в той час як Божа воля скеровує його вгору. А навіть коли такий християнин у засліпленні сприймає власну людську волю за Божу.

На мою думку, існує ризик, що ті хто ревно відстоює необхідність досвіду «говоріння іншими мовами», чи «хрещення Святим Духом», можуть бути «малими дітьми» у Христі, в той час як Христос закликає полишити дитинство і прямувати до зрілості «дорослого мужа у Христі».

/І. Леньо/

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення andrey s. » 16 квітня 2011, 16:39

:) П.Йосип,бачу Ви близько до серця прийняли бан. :) .Насправді в написаному Вами, щось мені знайоме є.Можливо в свій час я журився також цим.Але трохи пізніше я зрозумів що всі вони(харизмати) такими просто не можуть бути.І якщо серед них є 30% які вважають на вище написане,то все ок.(насправді я не можу знати кількість,але лишається надія,і вона мені помагає).
Доречі в любої спільноти,коли з 10 хочаб 1-2 оє є позитивними,то у всієї спільноти є великі шанси.А коли ті двоє моляться за спільноту,то іх число побільшеться.Добро завжди перемагає.Але саме слово "перемога" включає в себе поняття "війна".(одне без іншого не можливе).
Треба покласти надію на Бога,а якщо ще докласти молитву,,,то ,,,спробуйте і дізнаєтесь. :)
Дякую..
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення о.Олег » 16 квітня 2011, 16:49

viter писав:... якби вони були від Бога...

Сподіваюсь, ХаризмиБог Дає саме для того, щоб навернулись. І... як можна припустити, щоб Бог використав щось небоже для приходу всіх до Своєї Церкви? Безперечно - Всі покликані до повноти Христової Церкви і я грішний не розумів і не розумію Бога, що Дає Ласку Творити Чудо і некатоликам, але ж... Дає? Чи... ні?
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення romanm » 16 квітня 2011, 20:24

о.Олег писав:
viter писав:... якби вони були від Бога...

Безперечно - Всі покликані до повноти Христової Церкви і я грішний не розумів і не розумію Бога, що Дає Ласку Творити Чудо і некатоликам, але ж... Дає? Чи... ні?
З повагою, о.Олег

Сумніваюся. Якщо не помиляюся, то Біблія говорить про те, що все повинно веріфикуватися( провірятися) духи. Отож навіть якщо хтось і кричить "Алелуя" н езначить що це св. Дух. До речі, пропоную подивитсия фільм "Обряд" Ентоні Хопкінс в ролі. Цікавий. Там є один діалог, диякон, який втрачає віру, запитує біснувату (духа) чи він знає Біблію, на що йому відповідає, що вони її знають на відмінно.

Нмд, все:)
Востаннє редагувалось 16 квітня 2011, 20:32 користувачем romanm, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення о.Олег » 16 квітня 2011, 20:31

romanm писав:
о.Олег писав:
viter писав:... якби вони були від Бога...

Безперечно - Всі покликані до повноти Христової Церкви і я грішний не розумів і не розумію Бога, що Дає Ласку Творити Чудо і некатоликам, але ж... Дає? Чи... ні?
З повагою, о.Олег

Сумніваюся.

Ну.., можливо краще на прикладах: Серафим Саровський?
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення romanm » 16 квітня 2011, 20:37

о.Олег писав:quote]
Ну.., можливо краще на прикладах: Серафим Саровський?
З повагою, о.Олег


ОТче, я як вірний К.Ц. визнаю те чудом, що признає К.Ц. По інакшому, можу мати і підозру в задіянні і злих духів. Але тут , нмд, трішки інше питання: Церква Христова є це саме що і Католицька Церква? Між цими висловлюваннями можемо поставити знак = , чи ні? Ось і від цього повинно відштовхуватися в признаванні чи ні чудес у інших. :)

Хоча тут є ризик впасти в янсенізм ( усі хто не є в Церкві а роблять добрі діла- грішать).

Отож, я слідуючи науці Церкви вірю, що усі добрі діла ( звідси і чудеса, можливі:)) які ми бачимо в інших деномінаціях, мають почин у Христі, тобто у Його Церкві яка є Католицькою (Redemptoris Missio, § 19).

Якщо лютерянин хрестить в ім я Трійці, то звичайно ця людина отримає всі необхідні Ласки ( відмивається первородній гріх і т.д.), навіть якщо той хто хрестить є єретиком.
Востаннє редагувалось 16 квітня 2011, 21:38 користувачем romanm, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення о.Олег » 16 квітня 2011, 21:24

romanm писав:... Отож, я слідуючи науці Церкви вірю, що усі добрі діла ( звідси і чудеса, можливі:)) які ми бачимо в інших деномінаціях, мають почин у Христі, тобто у Його Церкві, яка є Католицькою (Redemptoris Missio, § 19)...

все вірно - так і віримо. Питаюся саме тому, що пишите "сумніваюся", а, якщо Чудо відбулося в харизматів-некатоликів, тоді "має почин від Христа, тобто у Його Церкві, яка є Католицькою". Інша річ, що кожен випадок Чуд/чуд вимагає окремого розгляду
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення romanm » 16 квітня 2011, 21:34

Звичайно. Я мав на увазі (харизмати ) що потрібно визначати і перевіряти всі ці говоріння мовами. Чи це св. Дух, чи диявол.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення о.Олег » 16 квітня 2011, 21:46

romanm писав:Звичайно. Я мав на увазі (харизмати ) що потрібно визначати і перевіряти всі ці говоріння мовами. Чи це св. Дух, чи диявол.

в католиків також. Перепрошую - знаю, про що говорю. І, скоріш за все мова буде йти не прямо про злого - багато ефекту самонавіювання (чи підпадання під вплив) і чогось близького до психології натовпу. В кожному разі, якщо відсіяти "непсихологію", тут, як і з кожним містичним переживанням в Церкві - кожен окремий випадок потребує об'єктивного оцінювання/розгляду, а, у зв'язку з тим, що їх багато, говориться про це (харизматичний рух) як про "явище", загально: звідси нмсд і проблеми як в тих, хто знаходиться під враженням позитивних пережиттів і проектує їх на весь харизматичний рух, так і вражених чимось негативним...
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Йосип Вісаріоноаич
активний учасник
активний учасник
Повідомлень: 251
З нами з: 05 березня 2011, 20:56

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення Йосип Вісаріоноаич » 16 квітня 2011, 23:17

Не існує у Церкві особливих класів людей, які є носіями Святого Духа, не існує поодиноких груп, які складаються із сповнених Святим Духом вірних. Повнота життя у Святому Дусі, участь у рясному житті разом з Святим Духом — це спільне надбання усієї Церкви, хоч і не є сприйнятим однаковою мірою (і виявленим) усіма членами.
Святий Дух і Його харизми є нерозлучні, проте не ідентичні, під тим оглядом що Святий Дух даний цілій Церкві, а виявляє себе у різних служіннях, скерованих до Церкви і світу. Проте слід розрізняти між Особою Святого Духа і маніфестацією його харизм, Його різними проявами.
Кожна харизма по своїй природі скерована назовні до сповнення різних служінь у Церкві та світі, і зовсім не до внутрішнього світу людини задля її особистого вдосконалення. Святий Дух і Його харизми належать конститутивно природі Христової Церкви, будучи вільними дарами, і не можливо щоби Церква будь-коли існувала без харизм і Святого Духа. Без Святого Духа і харизм не має і самої Церкви. Саме тому жодна група чи жоден рух у лоні Церкви не може висувати претензії на виключне посідання Святого Духа і Його харизм. Саме тому кожен християнин як член Церкви є харизматиком, носієм Святого Духа, має доступ до Святого Духа, і виявляє світові індивідуальний вираз християнського свідчення життя з Богом у Святому Дусі. (L. J. Suenes, Theological and Pastoral Orientations on the Catholic Charismatic Renewal, Malines, Belgium, 1974, p. 12.)

kamamberta
дописувач
дописувач
Повідомлень: 67
З нами з: 16 квітня 2008, 10:05
Звідки: Rio-de-Dykan'ka

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення kamamberta » 17 квітня 2011, 00:06

Йосип Вісаріоноаич писав:Можливі проблеми, які виникають, коли творяться групи «харизматичної віднови» на парафії
/І. Леньо/

Йосип Вісаріоноаич писав: (L. J. Suenes, Theological and Pastoral Orientations on the Catholic Charismatic Renewal, Malines, Belgium, 1974, p. 12.)

Хоч я казала що для мене розмова закінчена - але хочеться пожартувати :)
Прошу пана, нащо ви потрішки копіюєте з цієї зсилки?
http://www.laityugcc.org.ua/myrjany_chu ... j-rux.html
Може зразу цілу статтю разом із зсилкю кинете? :wink:
4.Now there are different gifts, but the same Spirit.
5 And there are different ministries, but the same Lord.
6 And there are different results, but the same God who produces all of them in everyone.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення о.Олег » 17 квітня 2011, 04:16

romanm писав:...Там є один діалог, диякон, який втрачає віру, запитує біснувату (духа) чи він знає Біблію, на що йому відповідає, що вони її знають на відмінно...

це, доречі, не означає, що злому можна довіряти в цьому моменті (як і в будь-якому іншому)
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення о.Олег » 17 квітня 2011, 04:30

Йосип Вісаріоноаич писав:Не існує у Церкві особливих класів людей, які є носіями Святого Духа, не існує поодиноких груп, які складаються із сповнених Святим Духом вірних. Повнота життя у Святому Дусі, участь у рясному житті разом з Святим Духом — це спільне надбання усієї Церкви, хоч і не є сприйнятим однаковою мірою (і виявленим) усіма членами.
Святий Дух і Його харизми є нерозлучні, проте не ідентичні, під тим оглядом що Святий Дух даний цілій Церкві, а виявляє себе у різних служіннях, скерованих до Церкви і світу. Проте слід розрізняти між Особою Святого Духа і маніфестацією його харизм, Його різними проявами.
Кожна харизма по своїй природі скерована назовні до сповнення різних служінь у Церкві та світі, і зовсім не до внутрішнього світу людини задля її особистого вдосконалення. Святий Дух і Його харизми належать конститутивно природі Христової Церкви, будучи вільними дарами, і не можливо щоби Церква будь-коли існувала без харизм і Святого Духа. Без Святого Духа і харизм не має і самої Церкви. Саме тому жодна група чи жоден рух у лоні Церкви не може висувати претензії на виключне посідання Святого Духа і Його харизм. Саме тому кожен християнин як член Церкви є харизматиком, носієм Святого Духа, має доступ до Святого Духа, і виявляє світові індивідуальний вираз християнського свідчення життя з Богом у Святому Дусі. (L. J. Suenes, Theological and Pastoral Orientations on the Catholic Charismatic Renewal, Malines, Belgium, 1974, p. 12.)

харизмати, власне, це і твердіть. Що і недивно - кардинал Леон Джозеф Суенес ще той харизмат :D
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення о.Олег » 17 квітня 2011, 04:35

kamamberta писав: ...Прошу пана, нащо ви потрішки копіюєте з цієї зсилки?
http://www.laityugcc.org.ua/myrjany_chu ... j-rux.html

та жарти-жартами, але, надіюсь, питання на зразок "І взагалі, на підставі чого Ви стверджуєте, що частина з них визнає 74 книги Св.Письма?" поставати не буде... :(
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Йосип Вісаріоноаич
активний учасник
активний учасник
Повідомлень: 251
З нами з: 05 березня 2011, 20:56

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення Йосип Вісаріоноаич » 17 квітня 2011, 13:47

kamamberta писав:
Йосип Вісаріоноаич писав:Можливі проблеми, які виникають, коли творяться групи «харизматичної віднови» на парафії
/І. Леньо/

Йосип Вісаріоноаич писав: (L. J. Suenes, Theological and Pastoral Orientations on the Catholic Charismatic Renewal, Malines, Belgium, 1974, p. 12.)

Хоч я казала що для мене розмова закінчена - але хочеться пожартувати :)
Прошу пана, нащо ви потрішки копіюєте з цієї зсилки?
http://www.laityugcc.org.ua/myrjany_chu ... j-rux.html
Може зразу цілу статтю разом із зсилкю кинете? :wink:

Смію зауважити, що це виключно моя особиста справа (і право), як подавати інформацію, і в якій кількості. Моїм обов'язком є лише вказування автора цієї інформації; що я і зробив.

Йосип Вісаріоноаич
активний учасник
активний учасник
Повідомлень: 251
З нами з: 05 березня 2011, 20:56

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення Йосип Вісаріоноаич » 17 квітня 2011, 14:14

Те, що написав кардинал Суенес, є лише теоритичною базою харизматичного руху; теорією прийнятою Католицькою Церквою. У мене немає підстав щось тут заперечувати написане тим кардиналом. Хотілося би лише взнати як він врахував у своїй теорії можливий вплив на цей рух головного ворога душ людських - диявола (і земне антихристиянство). Велика прірва, в наявному сьогодні харизматичному русі, між теорією і практикою мене до цього спонукає.

Моє запитання про визнання усіма харизматами в греко-католицькій церкві (чи їх частиною) усіх Таїнств Католицької Церкви, і усіх 74 книг Св.Письма, буде стояти доти, доки на нього не буде належної відповіді. Є священики, котрі уповноважені церковною владою опікуватися тим рухом, хай і висвітлюють це питання. Чи може вони самі цього точно не знають? Чи не мають часу це знати? Чи як?

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9676
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Повідомлення о.Олег » 17 квітня 2011, 15:54

Йосип Вісаріоноаич писав:
kamamberta писав: ...Прошу пана, нащо ви потрішки копіюєте з цієї зсилки?
http://www.laityugcc.org.ua/myrjany_chu ... j-rux.html
Може зразу цілу статтю разом із зсилкю кинете? :wink:

Смію зауважити, що це виключно моя особиста справа (і право), як подавати інформацію, і в якій кількості. Моїм обов'язком є лише вказування автора цієї інформації; що я і зробив.

якщо Ви це сканували і подали - безперечно: достатньо інформації, але якщо берете з сайту - подавайте сайт
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).


Повернутись до “Католицька Церква”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей