Усе про Святих

Прощі, відпусти, милостиня, піст, сімейне життя, питання етики та моралі... Усе, що стосується повсякденного життя кожного християнина

Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9691
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Усе про Святих

Повідомлення о.Олег » 13 серпня 2012, 08:06

Sputnik писав:Дивно, що в такому величезному переліку не знайшлося місця для Святого Апостола Павла, який за фахом був юристом, (отже якоюсь мірою Він може бути покровителем юристів) та зробив досить багато для розвитку римського права. Адже, як писав Р. Ієрінг: "Шлях яким пройшло старе римське право, шлях юриспруденції загалом".

святий Іво - покровитель юристів, судових виконавців, присяжних, працівників міністерств, парафіяльних священиків, бідних, сиріт, другий покровитель Британі, покровитель Нантського університету
Зображення
Зображення
Святий Іван (жив у 17.10.1253 - 19.05.1303 роках) Гелорі (Yves Helori, ще зустрічав його ім`я Іво Бретонський/Кермартенський) – юрист із французької провінції Бретань: спершу був світським адвокатом і представником Єпископа в суді, з 1284 року священик, канонізований (нагодував одним хлібом декілька сотень людей) у 1347 році, мощі лежать в церкві Зображення (колишня катедра місцевого Єпископа) святого Тугдуала (Тудвал) в Трегорі (Трегьє); празнується 19 травня.
Отримав освіту за спеціальностями «Цивільне право» та «Канонічне право» в Парижі і Орлеані. Університетські знання використовував для захисту бідняків, вдів, сиріт і жебраків, часто несправедливо засуджених; майже весь заробіток роздавав як милостиню; перетворив свій дім на притулок і лікарню для бідняків. В Франції, Бельгії, Італії, Бразилії існують брацтва Святого Іво, що займаються правовим захистом бідних
Chiesa di Sant’Ivo alla Sapienza - дуже гарна барокова церква 17 ст. в Римі
Зображення
Зображення
Зображення
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Усе про Святих

Повідомлення Michail » 20 квітня 2013, 16:26

Хочу запитати про мощі святих

Слава Ісусу Христу!
Знайшов цікаву інформацію:

У четвертому столітті поклоніння мощам вважалося язичництвом




Антоній Великий Єгипетський (251-356 р.) і Афанасій Великий (295-373 р.), стовпи церкви четвертого століття, суворо засуджували це небезпечне, язичницьке напрям в церкві. Щоб запобігти темні маси від такої небезпеки, вони наказували замурувати в стіни храмів всі збереглися до того часу останки мучеників, і ні в якому разі не допускати поклоніння їм.

З книги «Історія християнської Церкви» (том II, глава VIII, § § 87,88) ми дізнаємося "Житіє Антонія" - описане Афанасієм в посланні до насельників, який перебуває в чужих країнах. Спочатку поклоніння мощам померлих мучеників зустріло опір. Батько чернецтва Антоній (помер в 356 р.) розпорядився перед смертю, щоб його тіло було поховано в невідомому місці, тим самим заявивши протест проти поклоніння мощам. Афанасій розповідає про це з схваленням; сам він замкнув кілька отриманих ним реліквій, щоб вони були недосяжні для ідолопоклонства.

Далі розглянемо трохи детальніше ці події і зокрема історію походження культу поклоніння мощам померлим, і боротьбу з цим помилкою в ранній Церкві: Єгиптяни мають звичай - совеpшив чин погpебенія над тілами померлих шанованих ними людей і особливо святих мучеників обвивши їх пеленами, що не пpедавать землі, а покладати на ложах і Вимкнути у себе в будинках, вважаючи, що цим віддають вшанування тими, що сходять.

Антоній многокpатного пpосив єпископів заборонити це миpянам, сам переконував миpян


http://biblepravda.com/page.php?id=1786
____________________________________________________________________________


Просто цікаво, чому все-таки не послухались отців Церкви і продовжили дії з мощами?

Аватар користувача
andrivovk
старець
старець
Повідомлень: 2907
З нами з: 09 січня 2010, 16:49
Звідки: леополіс

Re: Усе про Святих

Повідомлення andrivovk » 20 квітня 2013, 16:36

Michail писав:Слава Ісусу Христу!
Знайшов цікаву інформацію:

У четвертому столітті поклоніння мощам вважалося язичництвом

Ну не знаю, але св.Іван Віанней шанував мощі святої Філомени (а також св.Франсіса Реже), а святий Бернард - мощі святого Юди-Тадея.... І так далі. :) Як поясните?
Хороші релігійні книги по теології, біблеїстиці http://esxatos.com/books

Аватар користувача
ShMariam
Модератор
Модератор
Повідомлень: 4635
З нами з: 06 грудня 2008, 14:08
Звідки: Львів

Re: Усе про Святих

Повідомлення ShMariam » 20 квітня 2013, 17:09

Michail писав:
Просто цікаво, чому все-таки не послухались отців Церкви і продовжили дії з мощами?

Може тому, що здавна відомо багато випадків, коли Бог діє через мощі? ІІ Царів 13, 21
Важливо!Може врятувати життя: http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?f=3&t=97&p=56358#p56281

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Усе про Святих

Повідомлення Michail » 21 квітня 2013, 22:55

ShMariam писав:
Michail писав:
Просто цікаво, чому все-таки не послухались отців Церкви і продовжили дії з мощами?

Може тому, що здавна відомо багато випадків, коли Бог діє через мощі? ІІ Царів 13, 21



Я не збирався ні заперечувати ні підтверджувати нічого, просто думки хочу почути/прочитати християн стосовно свого питання.

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Усе про Святих

Повідомлення Michail » 21 квітня 2013, 22:56

ShMariam писав:
Michail писав:
Просто цікаво, чому все-таки не послухались отців Церкви і продовжили дії з мощами?

Може тому, що здавна відомо багато випадків, коли Бог діє через мощі? ІІ Царів 13, 21

Але якраз в цьому випадку вшанування святих мощей не було. Просто Бог зробив чудо використавши їх...

То що ж маємо?

Одні отці Церкви вшановували святих використовуючи для цього їх мощі (я так висловлююсь щоб було сказано, правильніше, бо не самі ж частинки тіла чи одяг вони шанували, а пошановували подвиг святих, їх віру в Бога).

З іншого боку, святий Антоній, святий отець Церкви Афанасій також, вважаю, шанували святих Церкви, але не за посередництвом їх мощей, та й свої заборонили до вшанування...
Тобто виходить Церква одних своїх отців дослухалась, інших ні? Якщо є ще думки, пишіть, будь-ласка...
(Якщо тема буде выдходити выд теми про святих сильно, то можемо пееркинути на нову тему про мощы святих, бо я ще дещо запитати хочу)

Аватар користувача
ShMariam
Модератор
Модератор
Повідомлень: 4635
З нами з: 06 грудня 2008, 14:08
Звідки: Львів

Re: Усе про Святих

Повідомлення ShMariam » 21 квітня 2013, 23:12

Але якраз в цьому випадку вшанування святих мощей не було. Просто Бог зробив чудо використавши їх...
Як і в багатьох інших випадках. Але тих випадків не було б (крім описаного в ІІ книзі Царів), якби мощі не були виставлені для почитання
Michail писав:Тобто виходить Церква одних своїх отців дослухалась, інших ні?
Так це не тільки у випадку мощей
Важливо!Може врятувати життя: http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?f=3&t=97&p=56358#p56281

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Усе про Святих

Повідомлення Michail » 22 квітня 2013, 18:46

ShMariam писав:
Але якраз в цьому випадку вшанування святих мощей не було. Просто Бог зробив чудо використавши їх...
Як і в багатьох інших випадках. Але тих випадків не було б (крім описаного в ІІ книзі Царів), якби мощі не були виставлені для почитання

Ну Бог якщо хоче когось зцілити то ы ыншим шляхом зцілить і в іншому місці. Але відповіідь приймаю, непогана. Тим більше Ви використовуєте термін "почитання", що я вважаю мали б усі теологи і священики використовувати (бо часто буває не так...)

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9691
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Усе про Святих

Повідомлення о.Олег » 22 квітня 2013, 18:54

Michail писав:...Ну Бог якщо хоче когось зцілити то ы ыншим шляхом зцілить і в іншому місці...

ну... тоді варта бути послідовним і розуміти, що Бог Захотів Зцілити саме у "цьому" місці / завдяки Мощам того чи іншого Святого. А слова... можна і "поклоніння" вживати, якщо розуміємо, Кому поклоняємося, Хто виявляється через Свого Святого
З повагою, ОООО
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Усе про Святих

Повідомлення Michail » 22 квітня 2013, 19:29

о.Олег писав:
Michail писав:...Ну Бог якщо хоче когось зцілити то ы ыншим шляхом зцілить і в іншому місці...

ну... тоді варта бути послідовним і розуміти, що Бог Захотів Зцілити саме у "цьому" місці / завдяки Мощам того чи іншого Святого. А слова... можна і "поклоніння" вживати, якщо розуміємо, Кому поклоняємося, Хто виявляється через Свого Святого
З повагою, ОООО

Ну якраз і не суперчу цьому "тоді варта бути послідовним і розуміти, що Бог Захотів Зцілити саме у "цьому" місці / завдяки Мощам того чи іншого Святого.", і кажу що прийняв відповіль.

"А слова... можна і "поклоніння" вживати, якщо розуміємо, Кому поклоняємося, Хто виявляється через Свого Святого"

А на рахунок цього думаю що ні, бо той хто, вживає, може і розуміє, а багато хто з слухаючих ні.
От якраз цього і стосується моє питання, яке я вище писав,, що маю.

Дуже багато людей (і католиків також) помиляються, роблячи з мощей, ікон, медальйонів, освяченої води - ідолів. Багато розуміють суть, а багато - ні. Використовують це як амулети і т.д.
Священики рідко пояснюють важливі відмінності, а також далеко не всі потрапляють на такі проповіді і пояснення, якщо вони бувають.
І ситуація за довгі роки і десятиліття так і не змінюється... І тому в деякій мірі правдиво кажуть протестанти про наявність такого "перегинання палки" в середовищі традиційних хрстиян. Тому слово "поклоніня", вважаю, якраз збиває з патнелику (тому і св. Іван ДАмаскин наголосив на терміні почитання!). Мало того "поклоніння мощам святих " вживати взагалі недоречно. Ба, навіть поклоніння святим - недоречно - лише вшанування/почитання їх.

Питання: важливо навчити людей правильно поклонятись Богу і поитати святих зображених на іконах та через їх мощі?
Чи буде якась систематична діяльність на рахунок цього в Церкві? А чи це просто так: які священики хочуть, ті хай говорять періодично, а інші навпаки хай вжвають термніи "поклоніння" іконам, мощам тим більше збиваючи людей з розуміння?
(І такі проповіді бувають! І вони навіть на відео записані і в Ітернеті гуляють).


Додаток____________________________________
Я ж зовсім не проти правильного вшанування святих за посередництвої їх мощей. Але наголошую на правильності пояснення. Я просто до такого дуєе чутливий. Якщо не робиться в Церкві все щоб виправити помилки того, що християни мають елеменнти ідолопоклонства, то я розчаровуюсь в єдності слова і діла в Церкві.

І слова - мають значення. Словом можна зцілити, а можна і вбити...

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9691
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Усе про Святих

Повідомлення о.Олег » 22 квітня 2013, 19:56

Michail писав:...А на рахунок цього думаю що ні, бо той хто, вживає, може і розуміє, а багато хто з слухаючих ні....

та Християнство взагалі багато непонятне. Або - понятне. Якщо є прагнення зрозуміти. І чи треба уникати непонятностей? Точніше - чи можна їх уникнути? Наврят чи: з досвіду свідчу, що людина, яка (в нашому випадку обговорюваного) сприймає "почитання" зрозуміє і "поклоніння", а заміняти/заакцентовувати на "почитання" (в прямій опозиції "поклоніння", що лише Богові належить) - надто часто означає творити "щось ще" достойного до вшанування в Іконі/Мощах, окрім Бога, а значить - "з чим боролись..." невтомні працівники на ниві "розрізнень слів", те і витворили :( а саме: підкинули камінчиків в фундамент творення ідолів з Богом Даного людині Місця/Святого/тощо. Зрозуміло пояснюю, Михайле? А протестанти... не варта на хворе взоруватись, щоб корегувати віру Христової Церкви: Ви погляньте на зведення всього Бога до Біблії в цих людей і зауважте, що те, в чому звинувачують Божих Поклонників у Мощах/Святих цілком примінимо в "соля скріптурів" :( Не треба боятись звинувачень, Михайле, і не варта надіятись, що заміна слова щось-там вирішить: катехизуйте себе і інших (вчіться і вчіть відповідно до довіреного Вам Христовою Церквою)
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Усе про Святих

Повідомлення Michail » 22 квітня 2013, 20:21

Все те, що Ви написали тепер, Ви добре кажете, алде все-таки воно не охоплює всі ньюанси...

Я не про "соля скріптура".
А про "латрея" і "просконосіс". У древніх християн це розуміння було, а в нас злилось в одном терміні, нажаль.
Я відчуваю, що своїм підопічним треба пояснювати. І слава Богу вони розуміють.
До речі - діти на катехизації, якщо я завожу мову про такі спірні, згадують "а протестанти кажуть так...". І доводиться вести з ними діалог, так як тепер Ви зі мною. От тої суботи якраз було про Богородицю як нашу матір, про те що Ісус наш Брат, оскільки вона наша Мати духовна. Інколи навіть дивуюсь знавіть, наскільки діти можуть глибоко продумати деякі теологічні питання (причому враховуючи те що є у вченні Церкви і співставляючи з тим що кажуть протестанти...).

І ще, знайшов оце інтерв’ю з проф. Осиповим (не всі його лекції є для мене прийнятним, але оцю добе висказав, хоча і не наголошував, що потрібно чітко вживати тетрміни почитати і поклонятись... окремо). Але сказа добре:

http://tv-soyuz.ru/programms/lectures/at26825
І в кінці священик завуважив, що люди! завдяки таким поясненням, починають все більше розуміти.

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Усе про Святих

Повідомлення andrey s. » 22 квітня 2013, 20:26

о.Олег писав:
Michail писав:...А на рахунок цього думаю що ні, бо той хто, вживає, може і розуміє, а багато хто з слухаючих ні....

та Християнство взагалі багато непонятне. Або - понятне. Якщо є прагнення зрозуміти. І чи треба уникати непонятностей? Точніше - чи можна їх уникнути? Наврят чи:

Знаєте.., для себе зрозумів давніше ..., тобто майже з о.Олегом погоджуюсь. Тут не варта журитись як інші то зрозуміють і чи впадуть в ідолянство. Ми цього не знаємо, і міру Божого Допусту не знаємо . От чи я добре це розумію.., це хороше запитання.
Але.., у випадку п. Михайла, коли Він катехит...., то це трішки по іншому.
Дуже легко зробити проблему.., і в той же час дуже легко закрити очі на проблему, якщо навіть така є у когось.
Вихід : Вчити як навчає Церква, акцентувати на Господі , поклоніння належить Богу ( Святі. Мучиники і все що від Них.., це на автоматі переадресовується Богу ).
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9691
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Усе про Святих

Повідомлення о.Олег » 23 квітня 2013, 06:06

Michail писав:Все те...

а подумаймо-но над тим, що такого в Мощах/Святих/Джерелах є до почитання, окрім Поклоніння? Місцевість? Героїзм Святого? Чарівна властивість кістки? Так - пояснювати треба і для цього може знадобитися певний набір слів-термінів, але я грішний з Вами розмовляю і до Вас ставлю питання, яке нмсд Ви мали б розуміти, бо віруючий: нічого немає гідного і до почитання, якщо не йдеться про Поклоніння Богові! Інакше з Божого Чуда стається ідолянство поклоніння предметам/стихіям, замінене на слово "почитання" для уникнення звинувачень кимось-там з щедрот невігластва у вірі Христовій у ідолянстві. Пояснення-поясненнями, Михайле. Ну - пояснили. Тільки крапку на "почитанні" не ставте в поясненнях людям, яких навчаєте - обовязково доводіть до розуміння, чому поклоняємося Мощам, Святим, Іконам, Святим Місцям, Джерелам тощо. Чому Поклоняємося? Бо в такий спосіб Поклоняємося (і почитаємо, і віддаємо шану, поклін інше) Богові, адже через саме цей предмет/людину/інше Бог Дарує нам грішним Себе, привідкриває Небо
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Усе про Святих

Повідомлення andrey s. » 23 квітня 2013, 08:14

:) , думаю Мученик чи Святий Божий і Інші ,.., якби з Неба побачив поклоніння саме йому земному, а не Богу Вічному в Якому Спочиває..., то зняв би ремня.., зійшов з Неба.., і надавав би по дупі ( в житті це досить по різному виявляється ).
Маю підозри.., що зробив би це з Любові.

З іншого боку : навчатися, застановлятися, користати Їх життєвим досвідом.., це взагалі нічого не має до поклоніння чи навіть почитання.
Коли Вони Святі у Бога..., то Їх вже просто нема, можна сказати що Господь Їхнім життям Навчає.., показує як саме йти Його Дорогою .
Та й взагалі.., я думаю людина може дуже мало пояснити про це, так в загальному..., решта треба покласти на Духа Святого.
От чи люди взивають до Нього, чи навчені Цьому...., ЦЕ Є ГОЛОВНЕ ПИТАННЯ.
Дякую.
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Усе про Святих

Повідомлення Michail » 26 квітня 2013, 00:38

"Чому Поклоняємося? Бо в такий спосіб Поклоняємося (і почитаємо, і віддаємо шану, поклін інше) Богові, адже через саме цей предмет/людину/інше Бог Дарує нам грішним Себе, привідкриває Небо"

тоді поклоняємось не мощам, а Богові. Ми не робимо з речей Бога.
Осипов, на мою думку гарно це пояснює: це не є догматичним поклонінням...
Та й взагалі - мощі - це матерільні залишки. Бог через що хоче через те і діє. Тому поклоняємось е мощам, а Богу. І висловлювати те, що не втискується в мою думку, не можу.
Тому вживаю до мощей і ікон слово "почитання". Так вживав Іван Дамаскин, я слідую його прикладу.
________________________
"Бо в такий спосіб Поклоняємося (і почитаємо, і віддаємо шану, поклін інше) Богові, адже через саме цей предмет/людину/інше Бог Дарує нам грішним Себе, привідкриває Небо"


Хіба що зсилає Благодать. Бо Небо відкриває через Ісуса Христа. Якось цю чіткість теологічну я сприймаю.
А якщо інших багато формулювань, то збивають з пантелику. Принаймні мене грішного.
А так знаходжу дуже чіткі для себе пояснення в деяких стаття католицьких теологів і знаходжу правильні формулювання, які можу зрозуміти сам.

---------------
Наприклад. Колись в Католицькій Церкві було таке пояснення, що святі мають більше заслуг ніж би їм потрібно було для спасіння. І тому надлишок їх заслуг іде для спасіння інших людей (кому не вистачає своїх).
Але це не має обгрунтування в Святому письмі.
Тому я шукав довго і знайов в статтях католицьких телогів (нажаль \посилань не зберіг), таке формулювання, що ллише Христос здобув надлишкову Благодать за свою відкупительну заслугу і через Марі та інших святих (а таким чином і через мощі, ікони святих), цю благодать поширює на людей... (Це принаймні мені зрозуміло).

В одній статті в католицькому журналі було сказано що навіть Богородиці не воздаємо прославу а лише Богу (цю статтю можу Вам процитувати навіть, якщо треба буде)

Надалі, я питав теологів про поклоніння і почитання святих. І мій вкладач гарний вислів сказав "Поклоняємсь не самим святим, а Богу який є в них"...

Оце послідовність, яку я, грішний, можу зрозуміти.

---------------------------------

Тому знайшовши у свій час послідовне пояснення Івана Дамаскина про "почитання" - просконосіс і "поклоніння" - латрею, я знайшов для свого рівня розуміння це прийнятним.

---------------------------
Можливо хтось інакший має релігійний досвід і тому формулювання для нього не настільки важливі. Але для великої кількості людей важливі чіткі формулювання і пояснення. Інакше вони заплутуються і їх легко збивають з дороги закидники.
Востаннє редагувалось 26 квітня 2013, 00:58 користувачем Michail, всього редагувалось 3 разів.

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Усе про Святих

Повідомлення Michail » 26 квітня 2013, 00:55

andrey s. писав::) , думаю Мученик чи Святий Божий і Інші ,.., якби з Неба побачив поклоніння саме йому земному, а не Богу Вічному в Якому Спочиває..., то зняв би ремня.., зійшов з Неба.., і надавав би по дупі ( в житті це досить по різному виявляється ).
Маю підозри.., що зробив би це з Любові.


Не інакше як з любові. Адже у спасенних - ця (Любов) домінує надж усім іншим...

Код: Виділити все

Коли Вони Святі у Бога..., то Їх вже просто нема,


Якраз дуже важлива річ! Вони є, бо їх індивідуальнсть в Бозі зберігається, в той же час вони обожествлені бо вони в Бозі, і вже не свої а Божі.
Ще одне Таїнство.

Аватар користувача
прочанка
старець
старець
Повідомлень: 1692
З нами з: 18 червня 2009, 15:09
Звідки: Львів

Re: Усе про Святих

Повідомлення прочанка » 30 квітня 2013, 11:13

"Santo subito!"
"Святий негайно!"

Святим стати дуже важко! чи легко?

10 заповідей спокою Івана Павла ІІ

1. Саме цей день я хочу прожити, не намагаючись одразу вирішити всі життєві проблеми.

2. Саме сьогодні зважатиму на свою поведінку: буду привітним до людей, не буду критикувати, виправляти чи вдосконалювати нікого, окрім себе.

3. Саме сьогодні буду щасливим, усвідомлюючи, що я створений для щастя не тільки у вічності, але й тепер. Є лише один світ.

4. Саме сьогодні підлаштуюся під обставини, не прагнучи, щоби вони підлаштовувалися до моїх бажань.

5. Саме сьогодні відведу кілька хвилин свого часу для читання. Як їжа потрібна тілові, так добра книжка потрібна для духовного життя.

6.Саме сьогодні зроблю якийсь добрий вчинок і нікому про це не скажу.

7. Саме сьогодні зроблю щось, до чого не маю жодного бажання. А коли почуватимусь ображеним, не виявлю цього.

8. Саме в цей день складу собі детальний план. Можливо, не буду його ретельно дотримуватися, але спробую виконати два правила: не буду поспішати і буду рішучим.

9. Саме сьогодні буду сильно вірити – навіть коли б обставини схиляли мене до чогось протилежного. Бог піклується про мене так, ніби на світі більш нікого немає.

10. Саме сьогодні не буду нічого боятися. Особливо не лякатимусь радості та всього, що красиве. Не боятимусь вірити в Добро і за все дякувати. Адже все є Божим даром.
Не бійтеся!

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9691
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Усе про Святих

Повідомлення о.Олег » 30 квітня 2013, 14:39

Michail писав:...
Осипов, на мою думку гарно це пояснює...
...
...Наприклад. Колись в Католицькій Церкві було таке пояснення, що святі мають більше заслуг ніж би їм потрібно було для спасіння. І тому надлишок їх заслуг іде для спасіння інших людей (кому не вистачає своїх).
Але це не має обгрунтування в Святому письмі.
...

:( одне і те саме - як не "гарно пояснюючий" єретик Осіпов, то протестантське "немає в Святому Письмі"... Шкода Вам це говорити, але як на катехита Католицької Церкви Ви надто мало розумієте, що те Ваше "колись" - це віра Христової Церкви, якої Ви (катехит же!!!) мали би вчити катехуменів.

Код: Виділити все

III. Заслуга

«Прославлений Ти у сонмі Святих: коли Ти увінчуєш їх заслуги, то Ти увінчуєш Свої власні дари» (Римський Мисал, Префація святих, пор. «Доктор благодаті», св. Августин, Пояснення Псалмів 102, 7.).
2006    Слово «заслуга» означає загалом винагороду, яку спільнота чи товариство винні за діяльність одного з її членів, яка визнана за добру чи шкідливу і є гідна нагороди або кари. Заслуга стосується чесноти справедливості і відповідає засаді рівності, яка нею керує.
2007    Стосовно Бога, у правовому стислому значенні слова, не існує заслуги з боку людини. Між Ним і нами невимірна нерівність, бо від Нього, нашого Творця, ми отримали все.
2008    Заслуга людини перед Богом у християнському житті йде від того, що Бог добровільно постановив залучити людину до справ Своєї благодаті. Божа ініціатива в Його батьківській дії є перша, вільне діяння людини як співдія є другим, так що заслуги за добрі вчинки повинні бути зараховані насамперед Божій благодаті, і тільки потім - вірному. Крім того, заслуга людини повертається сама до Бога, бо її добрі вчинки здійснені у Христі з натхненням і допомогою Святого Духа.
2009    Коли усиновлення через благодать робить нас учасниками Божої природи, згідно з незаслуженою справедливістю Бога воно може дати нам правдиву заслугу. Саме в цьому - право благодаті, повне право любові, яке робить нас «співспадкоємцями» Христа, гідними прийняти «обіцяну спадщину вічного життя» (Тридентський Собор: DS 1546.). Заслуги за наші добрі діла є дарами Божої доброти (Пор. Тридентський Собор: DS 1548). «Найперше дарувалася благодать; тепер віддається належне. (...) Твої заслуги є дарами Бога» (Св. Августин, Проповіді, 298, 4-5).
2010    Оскільки в порядку благодаті почин належить Богові, ніхто не може заслужити собі першої благодаті в тому, що стосується початку навернення, прощення та оправдання. Зрушені Святим Духом і любов'ю, ми згодом можемо заслужити собі самим і іншим благодаті, потрібні як для нашого освячення, для росту благодаті і любові, так і для отримання вічного життя. Також земні блага, як здоров'я, приязнь, можна заслужити згідно з Божою мудрістю. Ці благодаті і ці блага є предметом християнської молитви. Через молитву отримуємо благодать, яка необхідна для нас, щоб ми могли творити діла, гідні нагороди.
2011    Любов Христа є у нас джерелом усіх наших заслуг перед Богом. Благодать, єднаючи нас із Христом діяльною любов'ю, надає надприродну якість нашим учинкам, а отже, робить їх заслугою як перед Богом, так і перед людьми. Святі завжди ясно усвідомлювали, що їхні заслуги були чистою благодаттю.
«Після земного вигнання я сподіваюся насолоджуватися Тобою в Батьківщині, та не хочу назбирувати заслуг для доступу до неба, прагну працювати лише задля Твоєї Любові [...]. Коли настане вечір цього життя, я стану перед Тобою з порожніми руками, бо не прошу Тебе, Господи, щоб Ти рахував мої діла. Усі наші справедливості заплямовані у Твоїх очах. То ж я хочу зодягнутись у Твою власну Праведність і отримати від Твоєї Любові у вічне посідання Тебе Самого...» (Св. Тереза від Дитятка-Ісуса, Акт принесення себе в дар милосердній Любові)

IV. Християнська святість

2012    «Тим, які люблять Бога, (...) усе співпрацює для добра. Бо яких Він передбачив, тих наперед призначив, щоб були подібні до образу Сина Його, щоб Він був первородний між багатьма братами; яких же наперед призначив, тих і покликав; а яких покликав, тих оправдав; яких же оправдав, тих і прославив» (Рим. 8,28-30).
2013    «Усі віруючі в Христа, усякого стану і положення, покликані до повного християнського життя і до досконалості в любові». (II Ватиканський Собор, Догм, конст. « Lumen gentium », 40). Усі покликані до святості: «То ж будьте досконалі, як Отець ваш Небесний досконалий» (Мт. 5,48).
«Вірні повинні застосовувати сили, які вони отримали за мірою Христового дару, для отримання цієї досконалості, щоб (...), сповнюючи в усьому волю Отця, усією своєю душею присвятити себе Славі Божій і служінню ближньому. Так святість Божого Народу розвивається багатими плодами, як про це яскраво засвідчує історія Церкви життям багатьох святих» (II Ватиканський Собор, Догм, коист. « Lumen gentium », 40.).
2014    Духовний розвиток спрямований на все тісніше з'єднання з Христом. Це з'єднання називається «містичним», бо бере участь у таїнстві Христа через святі таїнства - «святі містерії», а в Ньому - у таїнстві Святої Трійці. Бог закликає всіх нас до цього тісного зв'язку з Ним, навіть якщо особливі благодаті чи надзвичайні знаки цього містичного життя дані лише декому, щоб виявити дар, даний усім.
2015    Дорога вдосконалення проходить через Хрест. Нема святості без зречення і духовної боротьби (Пор. 2 Тим. 4.). Духовний поступ передбачає аскезу та умертвлення, які поступово приводять до життя в мирі і радості блаженств:
«Той, хто спинається вгору, ніколи не зупиняється; кожний початок стає новим початком, і тих початків немає кінця. Ніколи той, хто піднімається, не перестає прагнути того, що уже пізнав» (Св. Григорій Нісський, Бесіди на Пісню Пісень, 8.).
2016    Діти нашої Матері, Святої Церкви, слушно надіються па благодать витривання до кінця і нагороди Бога, їхнього Отця, за добрі діла, вчинені з Його благодаттю в єднанні з Ісусом (Пор. Тридентський Собор: DS 1576.). Дотримуючись того ж правила життя, віруючі беруть участь у «блаженній надії» тих, яких милосердя Боже збирає в «місті святому, Єрусалимі новому, що сходить із неба від Бога, приготованому, мов наречена, прикрашена для мужа свого» (Од. 21,2).

КОРОТКО

2017    Благодать Святого Духа дарує нам справедливість Вожу. Єднаючи нас через віру і Хрещення зі страстями і Воскресінням Христа, Дух робить нас учасниками Свого життя.
2018    Оправдання, як і навернення, має два аспекти. Під впливом благодаті людина звертається до Бога і відвертається від гріха, приймаючи таким чином прощення і праведність з висоти.
2019    Оправдання означає відпущення гріхів, освячення і внутрішнє оновлення людини.
2020    Оправдання для нас заслужив Христос Своїми страстями. Воно дається нам через Хрещення. Воно уподібнює нас до справедливості Бога, Який робить нас праведними. Воно має на меті Славу Бога і Христа і дар вічного життя. Воно є найкращим виявом Божого милосердя.
2021    Благодать є допомогою, яку Бог дає нам, щоб ми відповіли на наше покликання стати його всиновленими дітьми. Вона вводить нас у внутрішнє життя Пресвятої Трійці.
2022    Божий почин у ділі благодаті випереджує, підготовляє і збуджує вільну відповідь людини. Благодать відповідає глибоким прагненням людської свободи; вона закликає її співпрацювати з нею та вдосконалює її.
2023    Освячуюча благодать є незаслуженим даром, який Бог нам дає, даром Його життя, влитого Святим Духом у нашу оушу, щоб оздоровити її від гріха та освятити.
2024    Освячуюча благодать робить нас «милими Богові»: харизми, особливі дари Святого Духа, скеровані до освячуючої благодаті І мають на меті загальне добро Церкви. Бог діє також численними дійовими ласками, які відрізняються від постійної благодаті, що стало присутня в нас.
2025    Ми можемо мати заслугу перед Богом лише завдяки добровільному Божому Задуму залучити людину до діла Своєї благодаті. Заслуга є передусім ділом Божої благодаті, а також: співпрацею людини. Заслуга людини повертається до Бога.
2026    Через наше усиновлення благодать Святого Духа може дати нам правдиву заслугу відповідно до безкорисливої справедливості Бога. Любов є в нас головним джерелом заслуги перед Богом.
2027    Ніхто не може заслужити собі першої благодаті, що є на початку навернення. Зрушені Святим Духом, ми можемо заслужити для самих себе і для інших усі благодаті, потрібні для досягнення вічного життя, а також: необхідні земні блага.
2028    «Усі віруючі покликані до повного християнського життя і до досконалості в любові» (II Ватиканський Собор, Догм, конст. « Lumen gentium », 40.). «У чесноті межею християнської досконалості, як ми навчилися від Апостола, ста, що немає в неї межі» (Св. Григорій Нісський, Про життя Мойсея, 1, 5.).
2029    «Коли хтось хоче йти за Мною, нехай зречеться себе самого, візьме хрест свій і йде за Мною» (Мт. 16,24).

Невже все так погано в Вашій місцевій частинці Христової Церкви, невже в тій, виучившій Вас і давшій, так розумію, посвідку КАТЕХИТА Христової Церкви, Інституції, так зле з католицькою вірою?? Ні - не хочу, щоб Ви закривалися і боялися досліджувати/дискутувати, проте ще раз остерігаю: Осіпов не православний, а банально антикатолицький богословець - не вірте йому. Ніколи. Так - буває, що скаже правду, але людина, що його читає і вважає його компіляції "гарними" подібна на грибника, що назбирав і дуже гарних грибів, проте юшка через одного (а у випадку Осіпова Ви їх і не вгледите - безліч напівправд і відвертої брехні) мухомора всерівно вийшла отруйною. :( Мова ж про "не має обгрунтування в Святому Письмі" ще і ще раз звертає увагу на Вас і як на людину, що оглядається на протистантські марновірства "тільки Письмо", рівно ж :( як і на людину, яка не знає Догми про Чистилище (з якою, власне, повязана віра в "заслуги").
Сперечатися з Вами не буду - раз Вам жоден :( з знайомих богословів/священиків не зміг пояснити Катехизму і вам "простіше"/"розумієте" саме "так", то мені грішному і поготів не вдасться :( Однак смію якщо не Вам (якщо Вам цього не потрібно, то перепрошую, що у мому листі розмовляю ніби з Вами - до адресата мені грішному легше формулювати думку), то іншим присутнім зауважити, що в Церкві Христовій все повязане і в жодному разі "заслуги" не випадають із контексту Догми Святого Письма: "...кожен одержить свою нагороду за працею своєю" (1Кор.3.8...), "Наостанку мені призначається вінок праведности, якого мені того дня дасть Господь, Суддя праведний; і не тільки мені, але й усім, хто прихід Його полюбив" (1Тим. 4,8...). Нерозуміння "заслуги"/"поклоніння"/іншого може мати корінь у тому, що людина читає крикунів (саме крикунів, навіть в значені "обпльовування" - критиком Осіпова і КО, протестантських аффторів в жодному разі назвати немає можливості, позаяк вони найчастіше перецитовують одне в одного байки про вчення Христової Церкви, а не саме Вчення Христової Церкви), про саму ж суть вчення знає лише приблизно. В нашому випадку, як і з проблематикою "почитання/поклоніння", зупинятись на своїх/запозичених прочитаннях того чи іншого слова/терміну не варта - варта знати, про що йдеться, власне, віруючим Христової Церкви. А йдеться, Михайле, про те, що у Вашій (перепитайтеся у гідних довіри - можете мені не довіряти на слово) частинці Христової Церкви під "заслугою" (meritum) мають (мали б - католики же! :D ) розуміти певне добро, роблене на славу Божу, за яке Бог може (і саме так, свідчить Церква, і Чинить) Обдарувати надприродніми ласками. Тут обовязково розуміти, що кожне ("наше" чи Святих) добре діло - Діло Христове, яке ми/святий сповнює/мо по Дарованій Благодаті через безконечні Заслуги Спасителя, а через те, що саме добре діло сповнюване особисто нами (Бог, нагадаю на всякий випадок, не "лялькар" - не заставляє) відповідно до нашої доброї свобідної волі, то воно (добре діло) стає і нашою заслугою - добром, за яке Бог нагороджує (катехизмову правду "Бог за добро нагороджує..." знаєте - саме про це і мова). Заслуги ж бувають різні - за одні добрі діла Обіцяна нагорода ("...велика на Небесах" Мт 5,12) і Бог є Богом Справедливим (Винагороджує відповідно/еквівалентно), за інші добрі діла жодних нагород не Обіцяно, але Бог - Бог Милості і Щедрот (Винагороджує по Милосердію Своєму). І, якщо ми (богословськи) зрозуміємо, що кожне "наше" добре діло є Добрим Ділом Христа, що Своїми Заслугами Він Спас всіх (тобто - не лише "себе"), то зрозуміємо також і те, що кожне добре діло, в якому беруть участь/звершують христові учні, є участю у Спасенні світу. Що, вертаючись до теми про почитання Святих, Бог Ласкою Своєю і Показує нам грішним на місцях Подвизання святих праведників, могилах, через Мощі, Ікони/Хрести/Молитви перед/якими вони молилися...
Перепрошую - напевно говорю надто поспішно (біжу Сповідати, втомлений неймовірно, прошу про молитву) і якогось нюансу точно не враховую для кращого пояснення теми, але основне, що хотів донести: 1. вивчати свою віру через реляції єретичних авторів - гибле діло; 2. як в "почитанні" "Поклоняємось", так і "заслуги святих" - це "Заслуга Христа"
перепрошую - мушу бігти
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Усе про Святих

Повідомлення Michail » 30 квітня 2013, 18:16

Невже все так погано в Вашій місцевій частинці Христової Церкви, невже в тій, виучившій Вас і давшій, так розумію, посвідку КАТЕХИТА Христової Церкви, Інституції, так зле з католицькою вірою?? Ні - не хочу, щоб Ви закривалися і боялися досліджувати/дискутувати, проте ще раз остерігаю: Осіпов не православний, а банально антикатолицький богословець - не вірте йому. Ніколи. Так - буває, що скаже правду, але людина, що його читає і вважає його компіляції "гарними" подібна на грибника, що назбирав і дуже гарних грибів, проте юшка через одного (а у випадку Осіпова Ви їх і не вгледите - безліч напівправд і відвертої брехні) мухомора всерівно вийшла отруйною.


Я знаю про це, тому навів лише те, що Осіпов каже правильно.

На рахунок з православною вірою Католицької Церкви то у моїй єпархії все нормально (тобто так же чяк і у УГКЦ). Я просто висловив те, що стосується мого розуміння. Це не залежить від того що говорили і пояснювали. Якщо я не можу сприйняти слово поклоніння ні до кого і ні до чого окрім Бога (Святої Трійці), а до святих можу сприйняти і розуміти слово "почитання", "вшанування", то кажу це прямо, нічого не приховуючи і кажу чому так є. Якщо так пояснював гарно св. Іван Дамаскин, то це не протирічить нічим православній вірі Католицької Церкви.

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Усе про Святих

Повідомлення Michail » 30 квітня 2013, 18:20

Над іншою частиною Вашого допису порозважаю, щоб не було поспішних висновків.

1. вивчати свою віру через реляції єретичних авторів - гибле діло;

зауважив. Тому не вивчаю свою віру через їх реляції ,а скоріше (якщо ті реляції неправильні) апологую її на інших форумах, в соцмережах.


Перепрошую - напевно говорю надто поспішно (біжу Сповідати, втомлений неймовірно, прошу про молитву) і якогось нюансу точно не враховую для кращого пояснення теми, але основне, що хотів донести: як в "почитанні" "Поклоняємось", так і "заслуги святих" - це "Заслуга Христа


Як і ав почитанні святих поклоняємось Богу, так і заслуги святих - це добрі діла, які Бог започаткував в для їх дійснення ще перед самим початком світу?

Для мене, і для подальшого пояснення мною це прийнятно.

Бажаю Божої допомоги і підтримки в сповідях і інших обрядових дійствах Страсного Тижня.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9691
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Усе про Святих

Повідомлення о.Олег » 30 квітня 2013, 19:42

Michail писав:... Якщо так пояснював гарно св. Іван Дамаскин, то це не протирічить нічим православній вірі Католицької Церкви.

Дамаскін не все пояснив. Жив надто давно. Випереджуючи можливу запозичену від православців тезу: віра незмінна від Христа і Його Апостолів і по сьогодні, але розкривалась/ється людям історично послідовно і очікувати від Св.Іоана охоплення всієї парадигми віри двотисячолітньої Церкви Христової не варта
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9691
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Усе про Святих

Повідомлення о.Олег » 30 квітня 2013, 20:08

Michail писав:...Як і ав почитанні святих поклоняємось Богу, так і заслуги святих - це добрі діла, які Бог започаткував в для їх дійснення ще перед самим початком світу?..

що б це не значило ( :) так розумію, з мобільного пишите, але переправте, бо важко зрозуміти, хоча, з того, як Вас розумію - так: аналогічно до Спасіння Христом) - людина має використати всі можливості свого Богом Даного розуму, щоб "прийняти" навіть, якщо щось із того, що Вчить Христос через Свою Церкву їй "неприйнятно" :Rose:
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Усе про Святих

Повідомлення Michail » 01 травня 2013, 20:25

Неприйнятно лише слово поклоніння до створеного людськими руками і мощей святих. Просто суть я виражаю словом "почитання" і пояснюю (собі і іншим) так, як Ви поянили вище: що поклоняємось Богу який проявився через святих, їх ікони... А самих святих шануємо як таких що дали Богу проявитись у собі.

На рахунок Дамаскина, то я не розглядаю всю його теологію ,а саме цю річ, яку він охопив сповна. І не я тілки, а й інші католицькі теологи. Це ж виражено офіційно від університету УКУ

http://poradnyk.ucu.edu.ua/theological- ... eneration/

"У такій ситуації рекомендуємо передусім дотримуватися вжитку звичних термінів (бого)поклоніння (стосовно Бога) і почитання (стосовно інших), оскільки вони найкраще передають ці поняття і дають зрозуміти їхнє значення. Якщо зберігається це розрізнення і воно надає тон і точність викладові, можна при потребі вжити і вшанування як синонім почитання."
цитата з цієї статті.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9691
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Усе про Святих

Повідомлення о.Олег » 01 травня 2013, 21:38

Michail писав:Неприйнятно лише слово поклоніння до створеного людськими руками і мощей святих. Просто суть я виражаю словом "почитання" і пояснюю (собі і іншим) так, як Ви поянили вище: що поклоняємось Богу який проявився через святих, їх ікони... А самих святих шануємо як таких що дали Богу проявитись у собі.

На рахунок Дамаскина, то я не розглядаю всю його теологію ,а саме цю річ, яку він охопив сповна. І не я тілки, а й інші католицькі теологи. Це ж виражено офіційно від університету УКУ

http://poradnyk.ucu.edu.ua/theological- ... eneration/

"У такій ситуації рекомендуємо передусім дотримуватися вжитку звичних термінів (бого)поклоніння (стосовно Бога) і почитання (стосовно інших), оскільки вони найкраще передають ці поняття і дають зрозуміти їхнє значення. Якщо зберігається це розрізнення і воно надає тон і точність викладові, можна при потребі вжити і вшанування як синонім почитання."
цитата з цієї статті.

та знаю. Про те казав, що на термінах зупинятися не можна, що пояснювати треба
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Усе про Святих

Повідомлення Michail » 04 травня 2013, 13:58

о.Олег писав:
Michail писав:Неприйнятно лише слово поклоніння до створеного людськими руками і мощей святих. Просто суть я виражаю словом "почитання" і пояснюю (собі і іншим) так, як Ви поянили вище: що поклоняємось Богу який проявився через святих, їх ікони... А самих святих шануємо як таких що дали Богу проявитись у собі.

На рахунок Дамаскина, то я не розглядаю всю його теологію ,а саме цю річ, яку він охопив сповна. І не я тілки, а й інші католицькі теологи. Це ж виражено офіційно від університету УКУ

http://poradnyk.ucu.edu.ua/theological- ... eneration/

"У такій ситуації рекомендуємо передусім дотримуватися вжитку звичних термінів (бого)поклоніння (стосовно Бога) і почитання (стосовно інших), оскільки вони найкраще передають ці поняття і дають зрозуміти їхнє значення. Якщо зберігається це розрізнення і воно надає тон і точність викладові, можна при потребі вжити і вшанування як синонім почитання."
цитата з цієї статті.

та знаю. Про те казав, що на термінах зупинятися не можна, що пояснювати треба
З повагою, о.Олег


100%
З наступаючим Світлим праздником Воскресіння Христового! Благодатного Вам Великодня!

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Усе про Святих

Повідомлення Michail » 29 червня 2013, 14:48

Дуже важливы до теми рядки з книги св. Аврелія Августина "О Граде Божьем"

"Впрочем, и самим этим мученикам мы не воздвигаем храмов, не назначаем священников, не устанавливаем богослужений и жертвоприношений, потому что не их самих, а Бога их считаем своим Богом. Чтим, действительно, память их, как святых Божьих людей, которые сражались за истину до смерти телесной, чтобы провозвестить истинную религию, обличив ложные и вымышленные культы; что хотя и понималось некоторыми прежде, но из страха скрывалось. Но слышал ли кто-нибудь из верных, чтобы священник, стоя пред алтарем, построенным даже в честь и почитание Божие над святым телом мученика, говорил в своих молитвах: «Тебе, Павел (или Петр, или Кипри-ан), приношу жертву?» Перед памятниками их совершается приношение Богу, Который сделал их и людьми, и мучениками, и соединил в небесной чести со святыми своими ангелами, — совершается для того, чтобы таким празднованием и возблагодарить истинного Бога за их победу, и себя, памятуя о них, возбудить к подражанию их подвигам и победам, призвав того же Бога на помощь. Соответственно этому все знаки усердия благочестивых людей к местам мучеников представляют собою выражение почитания памяти о них, но не богослужение или жертвоприношение мертвым, как богам.
Некоторые, впрочем, приносят туда даже кушанья. Хотя лучшие из христиан не делают этого, а во многих странах и вовсе нет такого обычая; однако и те, которые это делают, когда приносят их, молятся и берут назад, чтобы питаться ими или поделиться с нуждающимися, — делают это с мыслью, что они получают там освящение заслугами мучеников во имя Господа мучеников. Никто не признает это жертвоприношением мученикам, кто знает, что и там совершается одно и единственное христианское жертвоприношение. Итак, мы не чтим своих мучеников ни божественными почестями, ни человеческими преступлениями-, мы не совершаем им жертвоприношений, не обращаем в их культ их же постыдных дел.


Пусть, кто хочет и может, прочитает, а кто читал, пусть припомнит и судит сам, каким мертвым людям и за какие дела их был установлен культ, как богам. Пусть же не смеют они, хоть и считают их богами, сравнивать их в каком-либо отношении с нашими мучениками, которых мы, однако же, богами не считаем Как не определили мы своим мученикам священников и не совершаем им жертвоприношений (потому что это — дело неприличное, недолжное и недозволенное, и обязательно только в отношении к единому Богу), так и не забавляем их ни их преступлениями, ни гнуснейшими играми, в которых язычники представляют или действительные постыдные дела своих богов, если они были людьми и совершали их, или вымышленные забавы демонов, если людьми они не были. "

Аватар користувача
ShMariam
Модератор
Модератор
Повідомлень: 4635
З нами з: 06 грудня 2008, 14:08
Звідки: Львів

Re: Усе про Святих

Повідомлення ShMariam » 09 грудня 2014, 23:45

Нині дуже допоміг св. Антоній :) . Вже думала, що втратила деякі дуже важливі записи, але знайшлися :Yahoo!: А як вам помагав цей Святий?
Важливо!Може врятувати життя: http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?f=3&t=97&p=56358#p56281

Міра
активний учасник
активний учасник
Повідомлень: 340
З нами з: 25 лютого 2013, 09:52
Звідки: Львів

Re: Усе про Святих

Повідомлення Міра » 10 грудня 2014, 11:45

Мама завжди зверталась до св.Антонія, як щось загубилось, і так нас навчила. Одного разу був таке диво - ми їхали до мами маршруткою з маленькою доцею і вийшовши з неї, я зауважила, що нема обручки :shock: , подумала, що як знімала рукавиці, вона десь злетіла. ще пошукали там, але нічого. Яке було моє здивування, коли за якусь годинку я знайшла обручку в мами на підлозі!!
А це вдома я заправляла доцю в теплі штани і не помітила, що обручка залишилась в них. але вона могла злетіти де завгодно. але ні, вона вилетіла на килим саме в бабці) І ще я випадково її побачила) От як допоміг св.Антоній :)
Хто буде намагатися спасти своє життя, той його погубить; а хто його погубить, той збереже його живим.
Лк.17,33

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9691
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Усе про Святих

Повідомлення о.Олег » 10 грудня 2014, 12:29

ShMariam писав:Нині дуже допоміг св. Антоній :) . Вже думала, що втратила деякі дуже важливі записи, але знайшлися :Yahoo!: А як вам помагав цей Святий?

згадалося - в Франції із товаришем дуже довго чекали на автобус чи попутку. Вирішили помолитись і просити Святого Антонія про поміч - відразу зупинився автомобіль і нас допровадив куди попросили :Rose:
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).


Повернутись до “Життя християнина”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 10 гостей